Ποιότητα υπηρεσιών στα επισιτικά τμήματα του ξενοδοχείου: μελέτη περίπτωσης σε ελληνική αλυσίδα ξενοδοχείων
Master Thesis
Συγγραφέας
Αντωνάκος, Σταύρος Π.
Ημερομηνία
2005-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εξυπηρέτηση πελατών ; Ξενοδοχεία ; Ελλάδα ; Ποιοτικός έλεγχοςΠερίληψη
Η εμπειρική έρευνα της εργασίας αυτής διεξάγεται στο τμήμα Food & Beverage όλων των ξενοδοχείων της αλυσίδας Aldemar. Σκοπός είναι να προσδιοριστεί το ποιοι παράγοντες θεωρούνται ως οι πιο σημαντικοί από τους εργαζόμενους για την ποιότητα των υπηρεσιών στο τμήμα F&B, καθώς και ποια πολιτική ακολουθεί το κάθε ξενοδοχείο σε θέματα ποιότητας του F&B που έχουν σχέση με τους παραπάνω παράγοντες. Αυτό που ενδιαφέρει είναι η γενική εικόνα που έχουν οι εργαζόμενοι (προϊστάμενοι και υφιστάμενοι) για την ποιότητα των υπηρεσιών στο F&B και μέσα από τη στατιστική ανάλυση επιδιώκεται η αναγνώριση παραγόντων που είναι κρίσιμοι για την ποιότητα των υπηρεσιών στο συγκεκριμένο τμήμα και στους οποίους πρέπει να εστιάσει η εταιρεία.