Ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης της ξενοδοχειακής εμπειρίας και υπηρεσιών μέσω κινητού : ψηφιακή εξυπηρέτηση με επίκεντρο τον πελάτη-επισκέπτη και προώθηση της βιωσιμότητας
Integrated mobile hotel experience and service management application : guest-centric digital service and sustainability promotion
Bachelor Dissertation
Συγγραφέας
Δεδεμάδη, Αικατερίνη
Ημερομηνία
2024-09Επιβλέπων
Χρυσαφιάδη, ΚωνσταντίναΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εφαρμογή για κινητά ; Ξενοδοχεία ; Εμπειρία επισκεπτών ; Εσωτερικό εργαλείο ; Εξυπηρέτηση πελατών ; Ψηφιακός εκσυγχρονισμός ξενοδοχειακών μονάδων ; Αιτήματα εξυπηρέτησης ; Προσωποποιημένα προφίλ πελατών ; Ψηφιακές κάρτες κλειδιών δωματίων ; Πλαστικές κάρτες κλειδιών ; Κρατήσεις σε εστιατόρια ; Συμμετοχή σε δραστηριότητες ; Βιωσιμότητα ; Mobile application ; Hotels ; Guest experience ; Internal tool ; In house app ; Customer service ; Digital modernization ; Personalised customer profiles ; Service requests ; NFC ; Electronic key cards ; NFC room key card ; Android ; Restaurant reservationsΠερίληψη
Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για κινητά σχεδιασμένης για ξενοδοχειακές μονάδες, με πρωταρχικό στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών στον κλάδο της φιλοξενίας. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται ως ένα εσωτερικό εργαλείο για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου, διευκολύνοντας την ομαλή επικοινωνία, τη βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και την πρόσβαση σε βασικές ξενοδοχειακές παροχές.
Το συγκεκριμένο εγχείρημα εντοπίζει βασικούς τομείς στους οποίους ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός μπορεί να βελτιώσει τις λειτουργίες και την ικανοποίηση των επισκεπτών. Η εφαρμογή προσφέρει χαρακτηριστικά όπως ψηφιακά μενού, αιτήματα εξυπηρέτησης, χρήση ηλεκτρονικών καρτών-κλειδιών και πληροφορίες για το ξενοδοχείο, αντικαθιστώντας αποτελεσματικά τα παραδοσιακά σε έντυπη μορφή έγγραφα και τις πλαστικές κάρτες-κλειδιά. Σημαντικό σημείο εστίασης της εφαρμογής είναι ο φιλικός προς το περιβάλλον σχεδιασμός της, συμβάλλοντας στη μείωση ή την εξάλειψη της χρήσης χαρτιού και πλαστικού, ευθυγραμμιζόμενη με τις βιώσιμες πρακτικές στον κλάδο της φιλοξενίας.
Η εργασία αυτή αναδεικνύει τον ρόλο της τεχνολογίας στην εξέλιξη της εμπειρίας των πελατών του ξενοδοχείου, ενώ παράλληλα προωθεί ένα πιο βιώσιμο και αποτελεσματικό περιβάλλον παροχής υπηρεσιών.