Πτυχιακές Εργασίες
Συλλογές μέσα σε αυτή την κοινότητα
Πρόσφατες υποβολές
-
Παιχνίδι γνώσεων πραγματικού χρόνου πολλαπλών παικτών σε συσκευές Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μια εφαρμογής παιχνιδιού γνώσεων σε πραγματικό χρόνο, η οποία στοχεύει αποκλειστικά σε συσκευές Android. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται ταυτόχρονα ως εργαλείο ψυχαγωγίας και ... -
Εφαρμογή για χαμένα ζώα υλοποιούμενη σε Java και Spring Boot Backend
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Το θέμα της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός πλήρους περιβάλλοντος και λειτουργικότητας μίας ιστοσελίδας που αναλαμβάνει την εύρεση χαμένων ζώων μέσω την επικοινωνία χρηστών. Η βασική λογική της ιστοσελίδας μας θα είναι ... -
Προσωποποιημένο ημερολόγιο για άτομα με αγχώδεις \ ψυχικές διαταραχές - Αλληλεπίδραση με τον θεραπευτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα εξεταστεί η ανάπτυξη μιας Android εφαρμογής για τη διαχείριση ψυχοθεραπευτικών συνεδριών, με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ θεραπευτών και θεραπευομένων. Η ... -
Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία στοιχείων αριθμητικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01) -
Σύστημα κρατήσεων ξενοδοχείου σε Java
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Τα ξενοδοχεία διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην παγκόσμια κοινωνία και οικονομία, αποτελώντας θεμελιώδεις πυλώνες του τουριστικού κλάδου και της βιομηχανίας φιλοξενίας. Παρέχουν καταλύματα σε ταξιδιώτες, εξασφαλίζοντας ... -
Επιβίωση απέναντι στα zombies
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός διαδραστικού βιντεοπαιχνιδιού που υλοποιήθηκε στο περιβάλλον του Unity3D, υλοποιημένη σε γλώσσα C# με τον τίτλο «Survive The Zombies».Το παιχνίδι θα είναι συμβατό με περιβάλλον ... -
Εφαρμογή κινητών συσκευών Android : συνεπιβατισμός σε διαδρομές ιδιωτικών οχημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας εφαρμογής Android σε Java, που διευκολύνει την εύρεση συνεπιβατών για μετακινήσεις μεταξύ πόλεων, χρησιμοποιώντας ιδιωτικά οχήματα. Συγκεκριμένα επιτρέπει στους ... -
Έξυπνη Android εφαρμογή για άτομα με εξάρτηση στα τυχερά παιχνίδια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03)Στην παρούσα εργασία έχει αναπτυχθεί μια εφαρμογή για την βοήθεια ατόμων που έχουν εξάρτηση στα τυχερά παιχνίδια. Επιπλέον, εξετάζεται πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη τεχνητή νοημοσύνη και την ανάλυση των δεδομένων ... -
Εφαρμογή γεω-εντοπισμού ηλικιωμένων ατόμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-03-31)Το Senior Tracker είναι μια καινοτόμος mobile εφαρμογή που σχεδιάστηκε με σκόπο να προσφέρει ασφάλεια και ηρεμία στα άτομα που θέλουν να φροντίσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, κυρίως ηλικιωμένους που πάσχουν από ασθένειες. ... -
Εφαρμογή παροχής προσωποποιημένων χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών βασισμένη στην μηχανική μάθηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της web banking εφαρμογής Bankingo. Κύριο στόχο στην συγκεκριμένη υλοποίηση αποτέλεσε η προσπάθεια δημιουργίας ενός σύγχρονου τραπεζικού μοντέλου, το οποίο καλείται ... -
Ανάπτυξη μιας desktop εφαρμογής για την αποτελεσματικότερη διαχείριση έργων : χρήση της μεθοδολογίας Agile
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μιας εφαρμογής διαχείρισης έργου που βασίζεται στις αρχές της μεθοδολογίας Agile. Η εφαρμογή είναι δομημένη γύρω από πέντε ρόλους—Project Manager, Lead ... -
Dungeon Escape : ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού τρίτου προσώπου με Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Στην εργασία αυτή θα δούμε την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού ρολών (RPG) με κάμερα τρίτου προσώπου μέσω της μηχανής παιχνιδιών Unity. Το παιχνίδι επικεντρώνεται στην προσπάθεια ενός ήρωα να αποδράσει από ένα μπουντρούμι, ... -
Ταξινόμηση κειμένου πολιτικού λόγου με τεχνολογίες BERT
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η ταξινόμηση κειμένου, ως έργο επεξεργασίας της φυσικής γλώσσας, έχει αποτελέσει ένα δημοφιλές και ενδιαφέρον πεδίο στον τομέα της μηχανικής μάθησης. Με την πάροδο των χρόνων, παρατηρείται ανοδική πορεία στο πώς, με την ... -
Εφαρμογή απώλειας - ανεύρεσης ζώων συντροφιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η απώλεια ενός κατοικίδιου ζώου αποτελεί μια δύσκολη και συναισθηματικά φορτισμένη εμπειρία για τους ιδιοκτήτες του. Παρά τις υπάρχουσες μεθόδους αναζήτησης μέσω κοινωνικών δικτύων και αγγελιών, η διαδικασία εντοπισμού ... -
Υλοποιήση εφαρμογής οργάνωσης χρόνου με αρχές σχεδιασμού UX / UI
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Σε αυτήν την εργασία αναλύονται όλα τα στάδια ανάπτυξης μιας εφαρμογής οργάνωσης χρόνου, από τον σχεδιασμό UX/UI έως την υλοποίησή της. Ο στόχος είναι να αναδειχθεί η σημασία κάθε σταδίου της διαδικασίας, καθώς και οι λόγοι ... -
Κατασκευή ιστοσελίδας όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να καταθέτουν ανώνυμα τις ιστορίες τους προκειμένου να συνδεθούν με άλλους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η πτυχιακή εργασία αφορά τη δημιουργία μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που παρέχει έναν ανώνυμο και ασφαλή χώρο, όπου οι χρήστες μπορούν να ανταλλάσσουν εμπειρίες και να συνδέονται με άλλους. Η εφαρμογή σχεδιάστηκε για να ... -
Πλατφόρμα εύρεσης part - time εργασίας για φοιτητές : υλοποίηση με ASP.NET Core
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής πλατφόρμας με την ονομασία UniJobs, η οποία απευθύνεται σε φοιτητές που αναζητούν θέσεις μερικής απασχόλησης (part-time). Η πλατφόρμα σχεδιάστηκε με τη χρήση ... -
Συνεργατικό φιλτράρισμα βασισμένο στους χρήστες με την βοήθεια γενετικών αλγορίθμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Τα συστήματα συστάσεων, αποτελούν έναν σημαντικό κλάδο της τεχνητής νοημοσύνης και αξιοποιούν διάφορες τεχνικές για να καταλήγουν σε έγκυρες προτάσεις στους χρήστες του συστήματος. Μια κατηγορία αλγορίθμων της Τεχνητής ... -
Εφαρμογή για κινητά για υγιεινή διαβίωση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την υλοποίηση μιας Android εφαρμογής βελτίωσης της υγείας. Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης αρχικά πρέπει να φτιάξει έναν λογαριασμό, που συνδέεται σε μια βάση δεδομένων στο Firebase, ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού με τη χρήση ευφυών πρακτόρων και συστημάτων φυσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-02)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός 2D βιντεοπαιχνιδιού με χρήση της Unity 2D και της γλώσσας C#. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δημιουργία ενός ακριβούς και ομαλού συστήματος κίνησης χαρακτήρα, ...