Πτυχιακές Εργασίες
Collections in this community
Recent Submissions
-
FitAddict App : έξυπνη εφαρμογή Android για φυσική δραστηριότητα με έτοιμες ασκήσεις και εξατομικευμένα προγράμματα μέσω τεχνητής νοημοσύνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Αυτή η πτυχιακή εργασία αναλύει την ανάπτυξη και τη λειτουργικότητα της εφαρμογής FitAddictApp. Το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει το θεωρητικό πλαίσιο που σχετίζεται με εφαρμογές γυμναστικής και ευεξίας, καθώς και τις υπάρχουσες ... -
Ανάπτυξη ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης για την προαγωγή του ευ ζην
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζεται η ανάπτυξη μιας Android εφαρμογής που αποσκοπεί στη διευκόλυνση της διατροφικής παρακολούθησης, ενισχύοντας την επικοινωνία, τη διαδραστικότητα και την προσήλωση στο διατροφικό ... -
Παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία τεχνητών φιλοσοφικών ρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός συστήματος Γενετικής Τεχνητής Νοημοσύνης που δημιουργεί πρωτότυπες φιλοσοφικές ρήσεις, βασισμένο σε fine-tuned GPT-2. Περιγράφεται η διαδικασία συλλογής ρητών, η θεματική τους ... -
Ανάπτυξη λογισμικού για ανάκτηση πακεταρισμένου κώδικα από εκτελέσιμα αρχεία x86 αρχιτεκτονικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός εργαλείου για την ανάλυση και εξαγωγή πακεταρισμένου κώδικα από εκτελέσιμα αρχεία ( unpacking ). Πιό συγκεκριμένα αναπτύσσεται λειτουργικό σε γλώσσα python, το ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής ιστοσελίδας για αγορά πανεπιστημιακών συγγραμάτων σε Angular, Node JS και Express
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη της διαδικτυακής εφαρμογής “UniBookie”. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρει δυνατότητες αναζήτησης, προβολής και αγοράς πανεπιστημιακών ... -
Διαδικασία δοκιμής διείσδυσης σε αδιαφανή περιβάλλοντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Αυτή η εργασία εξετάζει την εφαρμογή μεθοδολογιών Κόκκινης Ομάδας σε αδιαφανή ψηφιακά περιβάλλοντα για την αξιολόγηση της ανθεκτικότητας συστημάτων μέσω δομημένων προσομοιώσεων αντιπάλων. Στόχος είναι να καταδειχθεί πώς ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής καταγραφής προπονήσεων με Spring Boot και ενσωμάτωση του Gemini API
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής με τίτλο Active Pulse η οποία έχει ως κύριο στόχο την καταγραφή των προπονήσεων των χρηστών και την παρακολούθηση της προόδου τους.Η εφαρμογή παρέχει ... -
Ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εφαρμογής υποστήριξης της παροχής ιατρικών υπηρεσιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας web εφαρμογής για τη διαχείριση ιατρικών ραντεβού, με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας και της εμπειρίας χρήσης τόσο για τους ασθενείς όσο και για τους γιατρούς. ... -
Εφαρμογή πώλησης μεταχειρισμένων επίπλων σε Spring Boot και React
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής για την πώληση μεταχειρισμένων επίπλων. Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να διαθέτουν αντικείμενα που δεν χρειάζονται πλέον, καθώς ... -
Υλοποίηση επιταχυντή βαθέως νευρωνικού δικτύου σε τεχνολογία FPGA
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09) -
Ανίχνευση πτώσεων σε σιδηροδρομικές γραμμές μετρό : ένα σύστημα επιτήρησης πραγματικού χρόνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Οι πτώσεις στις σιδηροδρομικές γραμμές συνιστούν σοβαρό κίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή και τη λειτουργική συνέχεια των δικτύων μετρό. Η εργασία αυτή μελετά, σχεδιάζει και αξιολογεί ένα σύστημα ανίχνευσης πτώσης σε πραγματικό ... -
Μεγάλα γλωσσικά μοντέλα & ανάκτηση με ενισχυμένη γενετική παραγωγή στην ιστορική έρευνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τη συμβολή των Μεγάλων Γλωσσικών Μοντέλων (Large Language Models – LLMs) και της μεθοδολογίας Παραγωγής με Ενισχυμένη Ανάκτηση (Retrieval-Augmented Generation – RAG) στην ιστορική έρευνα ... -
Η χρήση της μηχανικής μάθησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο την τελευταία 10ετία : συμβολή και προκλήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα εργασία διερευνά τη συμβολή της Μηχανικής Μάθησης (ML) στον μετασχηματισμό του ηλεκτρονικού εμπορίου, με έμφαση στις εφαρμογές της, τα εμπορικά οφέλη, τις τεχνικές και οργανωτικές προκλήσεις, καθώς και τις ... -
Μεταθέσεις σωρού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις μεταθέσεις σωρού και τη σχέση τους με τους δυαδικούς σωρούς, όπως αυτές ορίζονται από υπάρχοντα θεωρήματα και προτάσεις. Επιπλέον, παραθέτονται νέα στατιστικά πάνω στις μεταθέσεις σωρού. -
Έρευνα και συγκριτική μελέτη αλγορίθμων δρομολόγησης για οχήματα με υλοποίηση σε εφαρμογή χαρτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη συγκριτική αξιολόγηση αλγορίθμων δρομολόγησης σε πραγματικά δεδομένα οδικών δικτύων, αξιοποιώντας το OpenStreetMap και τη βιβλιοθήκη GraphHopper. Αναπτύχθηκε μια ολοκληρωμένη εφαρμογή, η ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών βιντεοπαιχνιδιών με κοινωνικά στοιχεία σε περιβάλλον Android
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Από την πρώτη εμφάνιση των ηλεκτρονικών βιντεοπαιχνιδιών, τα 2D παιχνίδια πλατφόρμας στέκο- νται ως ένα από τις πιο αναγνωρίσιμα είδη, καθώς συνεχίζουν ακόμη και σήμερα να συναρπάζουν το κοινό σε παγκόσμια κλίμακα. Το ... -
Ασφάλεια σε συστήματα τεχνητής νοημοσύνης νέας γενιάς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Σε αυτή την πτυχιακή εργασία μελετώνται τα πρότυπα που αφορούν την ασφάλεια και εμπιστευτικότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ), όπως είναι τα AI Act, Layer II, NIST AI-600-1, Secure AI Framework της Google, το AI4People, ... -
Securing supply chain components : an offensive approach on containerization technology
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η ταχεία υιοθέτηση περιβαλλόντων σε κοντέινερ, η ανάπτυξη και η διαθεσιμότητα περιεχομένου λογισμικού στην παραγωγή, έγιναν ευκολότερες από ποτέ, με υψηλή διαθεσιμότητα και επεκτασιμότητα, χωρίς ουσιαστικά καθόλου χρόνο ... -
Παιχνίδι ανοιχτού κόσμου στο Unity με στόχο την ολοκλήρωση δοκιμασιών με αντίσταση NPCs για την επίτευξη του τελικού στόχου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την δημιουργία ενός περιβάλλοντος , ανοιχτού κόσμου στο Unity, όπου ο παίκτης θα μπορεί να εξερευνά ελεύθερα τον χώρο (στην προκειμένη περίπτωση ο παίχτης καλείται να εξερευνήσει και να ... -
Επανασχεδίαση εφαρμογής προσομοίωσης φυσικής με αξιοποίηση τεχνολογιών ιστού (JavaScript)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-09)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη και παιδαγωγική αξιοποίηση ενός λογισμικού προσομοίωσης φυσικών φαινομένων, το οποίο επικεντρώνεται στη μελέτη ελαστικών και πλαστικών κρούσεων σωμάτων και την πειραματική εφαρμογή ...

