Πτυχιακές Εργασίες
Συλλογές μέσα σε αυτή την κοινότητα
Πρόσφατες υποβολές
-
Verifiable credentials : εμβάθυνση στις νέες τεχνολογίες online αυθεντικοποίησης με Self Sovereign Identity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει τις σύγχρονες τεχνολογίες διαδικτυακής αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω Verifiable Credentials (Επαληθεύσιμων Διαπιστευτηρίων) και του προτύπου Self-Sovereign Identity (SSI), με ιδιαίτερη ... -
Subversion : a story based 2d platformer game in Unity
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Τα 2D platforming παιχνίδια είναι ένα πολύ διαδεδομένο είδος βιντεοπαιχνιδιών για δεκαετίες, με τόσες πολλές κυκλοφορίες που για να ξεχωρίσει ένα καινούργιο ανάμεσα τους πρέπει να προσφέρει μοναδικές ικανότητες κίνησης. ... -
Εφαρμογή σε περιβάλλον φορητών συσκευών η οποία προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις μετακίνησης στο χρήστη για τη χάραξη οικολογικά βέλτιστης διαδρομής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τον θεωρητικό σχεδιασμό μιας καινοτόμου εφαρμογής για φορητές συσκευές, με στόχο την προώθηση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας μέσω προσωποποιημένων προτάσεων μετακίνησης. Ανταποκρινόμενη ... -
Παράκαμψη ανίχνευσης EDR μέσω Hookchain
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Οι κυβερνοεπιθέσεις εξελίσσονται με ανησυχητικούς ρυθμούς, αποτελώντας πλέον μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις παγκοσμίως. Οι επιδράσεις τους είναι πολλαπλές και επιβάλλεται η ανάγκη για δημιουργία προηγμένων πλαισίων ... -
Εφαρμογή για διαχείριση συμβάντων bullying
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής με σκοπό τη διαχείριση και καταγραφή περιστατικών σχολικού εκφοβισμού (bullying). Η εφαρμογή επιτρέπει σε χρήστες να ενημερώνονται για το ... -
Remote access software, legitimate tools for illicit purposes
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Όσο η τεχνολογία συνεχίζει να αναπτύσεται, τα λογισμικά απομακρυσμένης πρόσβασης γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή στον χώρο των διαχειριστών πληροφορικής, χάρη στην ικανότητα τους να προσφέρουν γρήγορη και άνετη ... -
Εκπαιδευτικό λογισμικό πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπό μορφή διαδραστικού παιχνιδιού για την οπτικοποίηση λύσης προβλημάτων πρακτικής αριθμητικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη ενός εκπαιδευτικού λογισμικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υπό τη μορφή διαδραστικού παιχνιδιού, για την οπτικοποίηση λύσης προβλημάτων πρακτικής αριθμητικής. Η εφαρμογή, ... -
Electric vehicle charging load forecasting : an experimental comparison of machine learning methods
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06) -
Παραγωγή κώδικα με τη χρήση μεγάλων γλωσσικών μοντέλων : από την αρχιτεκτονική transformer στην πράξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα εργασία εξετάζει τις σύγχρονες μεθόδους αυτόματης δημιουργίας λογισμικού με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα (LLMs) και την αρχιτεκτονική Transformer. Στόχος ... -
Ανάπτυξη παιχνιδιού action RPG σε περιβάλλον Unity2D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η εργασία αυτή αφορά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού Action RPG που σε περιβάλλον ανάπτυξης Unity. Περιγράφει τη σύλληψη των βασικών μηχανισμών του παιχνιδιού, όπως η μάχη σε πραγματικό χρόνο, η εξέλιξη του χαρακτήρα και την ... -
Πρότυπα και κανονισμοί κυβερνοασφάλειας στην αυτοκινητοβιομηχανία : επισκόπηση και προοπτικές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η αυξανόμενη συνδεσιμότητα και πολυπλοκότητα των σύγχρονων οχημάτων έχει αναδείξει την κυβερνοασφάλεια ως κρίσιμο ζήτημα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η παρούσα εργασία εξετάζει τα πρότυπα και τους κανονισμούς που έχουν ... -
Ανάπτυξη εικονικού περιβάλλοντος δοκιμών ασφαλείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη σχεδίαση και την υλοποίηση ενός εικονικού εργαστηρίου κυβερνοασφάλειας βασισμένου στην πλατφόρμα VirtualBox, με στόχο τη δημιουργία ενός ρεαλιστικού περιβάλλοντος για δοκιμές επιθέσεων ... -
Προσομοιωμένο δωμάτιο διαφυγής στην Unreal Engine
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η εργασία αφορά τη δημιουργία ενός διαδραστικού Escape Room παιχνιδιού πρώτου προσώπου, υλοποιημένου μέσω Blueprint στο Unreal Engine 5.4. Το παιχνίδι διαρθρώνεται σε δύο επίπεδα δυσκολίας, τα οποία αποτελούν ξεχωριστά ... -
The amazing runner : ένα παιχνίδι ρόλων πρώτου προσώπου στην μηχανή unreal engine
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι The amazing runner, ένα παιχνίδι ρόλων πρώτου προσώπου στην μηχανή unreal engine με την χρήση Blueprints Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά αποτελείται από πέντε κεφάλαια. ... -
Machine learning algorithms for credit risk prediction
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Από την απαρχή της οικονομίας, ο πιστωτικός κίνδυνος αποτέλεσε αντικείμενο μελέτης τόσο για ερευνητές όσο και για οικονομικούς αναλυτές. Η αξιολόγηση πιστοληπτικής ικανότητας είναι μία από τις πιο κρίσιμες διαδικασίες στον ... -
Από το web στο mobile development : εφαρμογή διαχείρισης κοινοχρήστων σε React Native
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Τα smartphones χαρακτηρίζονται από την εύκολη και συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο και έχουν γνωρίσει τεράστια πρόοδο την τελευταία δεκαετία. Έτσι είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει γεφύρωση ανάμεσα στις ώριμες πλέον τεχνολογίες ... -
Μηχανική εκμάθηση αναγνώρισης προσώπου με προεπεξεργασία ανάλυσης δεδομένων ροής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός συστήματος αναγνώρισης προσώπου με τη χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης, με σκοπό την αυτόματη καταγραφή παρουσιών σε πραγματικό χρόνο. Η τεχνολογία αξιοποιεί ... -
Δημιουργία ηλεκτρονικού παιχνιδιού επιτραπέζιου ποδοσφαίρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Το θέμα της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού που προσομοιώνει ένα επιτραπέζιο παιχνίδι ποδοσφαίρου. Στο πρώτο κεφαλαιο γίνεται αρχικά μια ιστορική αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού παιχνιδιού τύπου space invader για κινητά τηλέφωνα υλοποιημένο σε Unity και Firebase
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Ο στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι για κινητές συσκευές οι οποίες τρέχουν το λειτουργικό σύστημα android. Για την υλοποίηση αυτού του στόχου χρησιμοποιήθηκε το Unity game ... -
Παιχνίδι ρόλων βασισμένο σε Unity3D με τυχαία παραγόμενα επίπεδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη ενός παιχνιδιού ρόλων (RPG) με δυναμική δημιουργία επιπέδων, χρησιμοποιώντας τη μηχανή ανάπτυξης Unity3D και τη γλώσσα προγραμματισμού C#. Βασικός στόχος ήταν η ...