Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ολοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης της ξενοδοχειακής εμπειρίας και υπηρεσιών μέσω κινητού : ψηφιακή εξυπηρέτηση με επίκεντρο τον πελάτη-επισκέπτη και προώθηση της βιωσιμότητας

dc.contributor.advisorΧρυσαφιάδη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΔεδεμάδη, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2024-10-14T12:47:05Z
dc.date.available2024-10-14T12:47:05Z
dc.date.issued2024-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16838
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4260
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη μιας εφαρμογής για κινητά σχεδιασμένης για ξενοδοχειακές μονάδες, με πρωταρχικό στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών στον κλάδο της φιλοξενίας. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται ως ένα εσωτερικό εργαλείο για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου, διευκολύνοντας την ομαλή επικοινωνία, τη βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών και την πρόσβαση σε βασικές ξενοδοχειακές παροχές. Το συγκεκριμένο εγχείρημα εντοπίζει βασικούς τομείς στους οποίους ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός μπορεί να βελτιώσει τις λειτουργίες και την ικανοποίηση των επισκεπτών. Η εφαρμογή προσφέρει χαρακτηριστικά όπως ψηφιακά μενού, αιτήματα εξυπηρέτησης, χρήση ηλεκτρονικών καρτών-κλειδιών και πληροφορίες για το ξενοδοχείο, αντικαθιστώντας αποτελεσματικά τα παραδοσιακά σε έντυπη μορφή έγγραφα και τις πλαστικές κάρτες-κλειδιά. Σημαντικό σημείο εστίασης της εφαρμογής είναι ο φιλικός προς το περιβάλλον σχεδιασμός της, συμβάλλοντας στη μείωση ή την εξάλειψη της χρήσης χαρτιού και πλαστικού, ευθυγραμμιζόμενη με τις βιώσιμες πρακτικές στον κλάδο της φιλοξενίας. Η εργασία αυτή αναδεικνύει τον ρόλο της τεχνολογίας στην εξέλιξη της εμπειρίας των πελατών του ξενοδοχείου, ενώ παράλληλα προωθεί ένα πιο βιώσιμο και αποτελεσματικό περιβάλλον παροχής υπηρεσιών.el
dc.format.extent86el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΟλοκληρωμένη εφαρμογή διαχείρισης της ξενοδοχειακής εμπειρίας και υπηρεσιών μέσω κινητού : ψηφιακή εξυπηρέτηση με επίκεντρο τον πελάτη-επισκέπτη και προώθηση της βιωσιμότηταςel
dc.title.alternativeIntegrated mobile hotel experience and service management application : guest-centric digital service and sustainability promotionel
dc.typeBachelor Dissertationel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis dissertation presents the development of a mobile application designed for hotels, with the primary objective of improving the guest experience and modernizing services in the hospitality industry. The app is used as an internal tool for hotel guests, facilitating smooth communication, improved customer service and access to key hotel amenities. This project identifies key areas where digital modernization can improve operations and guest satisfaction. The app offers features such as digital menus, service requests, use of electronic key cards and hotel information, effectively replacing traditional paper documents and plastic key cards. An important focus of the app is its eco-friendly design, helping to reduce or eliminate the use of paper and plastic, aligning with sustainable practices in the hospitality industry. This paper highlights the role of technology in the evolution of the hotel guest experience, while promoting a more sustainable and efficient service environment.el
dc.subject.keywordΕφαρμογή για κινητάel
dc.subject.keywordΞενοδοχείαel
dc.subject.keywordΕμπειρία επισκεπτώνel
dc.subject.keywordΕσωτερικό εργαλείοel
dc.subject.keywordΕξυπηρέτηση πελατώνel
dc.subject.keywordΨηφιακός εκσυγχρονισμός ξενοδοχειακών μονάδωνel
dc.subject.keywordΑιτήματα εξυπηρέτησηςel
dc.subject.keywordΠροσωποποιημένα προφίλ πελατώνel
dc.subject.keywordΨηφιακές κάρτες κλειδιών δωματίωνel
dc.subject.keywordΠλαστικές κάρτες κλειδιώνel
dc.subject.keywordΚρατήσεις σε εστιατόριαel
dc.subject.keywordΣυμμετοχή σε δραστηριότητεςel
dc.subject.keywordΒιωσιμότηταel
dc.subject.keywordMobile applicationel
dc.subject.keywordHotelsel
dc.subject.keywordGuest experienceel
dc.subject.keywordInternal toolel
dc.subject.keywordIn house appel
dc.subject.keywordCustomer serviceel
dc.subject.keywordDigital modernizationel
dc.subject.keywordPersonalised customer profilesel
dc.subject.keywordService requestsel
dc.subject.keywordNFCel
dc.subject.keywordElectronic key cardsel
dc.subject.keywordNFC room key cardel
dc.subject.keywordAndroidel
dc.subject.keywordRestaurant reservationsel
dc.date.defense2024-09-24


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»