Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Εκπαιδευτικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 1-12 από 12
-
H διασφάλιση της ποιότητας και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός στα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Τα Μαζικά Ανοιχτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOCs) έχουν αναδειχθεί ως μια καινοτόμα μορφή εκπαίδευσης στον ευρύτερο χώρο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Μάθησης διότι προσφέρουν νέες ελκυστικές ευκαιρίες για την Ανώτατη ... -
Ανάπτυξη υλικού και σχεδιασμός διαδικτυακού μαθήματος στο Moodle με θέμα «Unity3D game development by example – Space Shooter»
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σε αυτήν την εργασία θα ασχοληθούμε με τον κλάδο του Game Development. Γενικότερα, θα δούμε την τάση του Indie Game Development και την ανοδική της πορεία. Εν συνεχεία θα μελετήσουμε την Unity3D Game Engine η οποία έχει ... -
Αξιοποίηση των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου CADMOS : δημιουργία αποθετηρίου σχεδίων μαθήματος & πρόταση για ενσωμάτωση σχεδίων μαθήματος στο περιβάλλον μαθησιακού σχεδιασμού ILDE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία – ΜΔΕ, παρουσιάζεται μια επέκταση της αξιοποίησης των σχεδίων μαθήματος του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία (graphical learning design tool) CADMOS ... -
Αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και προσαρμοστική υποστήριξη της συνεργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-01)Με την παρούσα διπλωματική εργασία, επιχειρείται μία μελέτη στο πεδίο των Προσαρμοστικών Εκπαιδευτικών Συστημάτων Υπερμέσων (Adaptive Educational Hypermedia Systems, AEHS) με την ενσωμάτωση ενός παιδαγωγικού μοντέλου, της ... -
Δημιουργία διαδικτυακών σεμιναρίων εκπαιδευτικής ψυχολογίας βασισμένων στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03) -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCs) αξιοποιώντας σχεδιαστικές αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Η διαπολιτισμική εκπαίδευση αποτελεί μια αναγκαιότητα στα πλαίσια των σημερινών πολυπολιτισμικών κοινωνιών. Η πολιτισμική καταγωγή και τα χαρακτηριστικά του ατόμου επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τις εκπαιδευτικές συνήθειές του ... -
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός μαζικών και ανοικτών διαδικτυακών μαθήματων (MOOCS) αξιοποιώντας σχεδιαστικές αρχές των διαδικτυακών παιχνιδιών μαζικού πλήθους παικτών (MMOGS)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-05)Τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (ΜΑΔΜ) συνιστούν ένα πρόσφατο φαινόμενο παροχής Ηλεκτρονικής Μάθησης και χαρακτηρίζονται από την επεκτασιμότητα και την ανοικτή πρόσβαση (αρχές που επιχειρεί να εκπληρώσει σε ένα βαθμό ... -
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό με αξιοποίηση του εργαλείου LAMS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Το αίτημα για συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι αναγκαίο, όχι μόνο για την επίτευξη των επιθυμητών μαθησιακών αποτελεσμάτων αλλά και για τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος. Η τεχνολογία εξελίσσεται ... -
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακού μαθήματος για την ανάπτυξη δεξιοτήτων καλής φοίτησης για προπτυχιακούς φοιτητές
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία με θέμα «Σχεδίαση και Ανάπτυξη Διαδικτυακού Μαθήματος για την Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Καλής Φοίτησης για Προπτυχιακούς Φοιτητές» με τίτλο «Οδηγός Εκπαίδευσης Διαδικασιών και Εγγραφών Νέων ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού σεναρίου για την ενίσχυση του επιστημονικού γραμματισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με την αξιοποίηση του Moodle : η περίπτωση της διδασκαλίας του Φαινομένου των Εποχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο Επιστημονικός Γραμματισμός, ο γραμματισμός στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία, αποτελούσε και αποτελεί επιτακτική ανάγκη και πρωταρχικό σκοπό της Εκπαίδευσης στη σύγχρονη κοινωνία. Δυστυχώς οι έως τώρα καθιερωμένες ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση υπηρεσίας με σκοπό τη διαλειτουργικότητα μεταξύ του εργαλείου εκπαιδευτικού σχεδιασμού CADMOS και των συστημάτων διαχείρισης μάθησης Moodle και WISE
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Στην παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία – ΜΔΕ, παρουσιάζεται η υλοποίηση μιας WEB υπηρεσίας που έχει σκοπό την επίτευξη της διαλειτουργικότητας μεταξύ του εργαλείου μαθησιακού σχεδιασμού με γραφική διαπροσωπεία ...