Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διδακτικά συστήματα -- Σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 1-17 από 17
-
Ανάπτυξη διαδικτυακής βιβλιοθήκης ψηφιακών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και σεναρίων διδασκαλίας για την υποστήριξη εκπαιδευτικών κοινοτήτων καλής πρακτικής
(2013-02-20)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αρχικά εντοπίστηκε και μελετήθηκε η ανάγκη για εκπαιδευτικό σχεδιασμό, διατυπώθηκε ο ορισμός του και η μεθοδολογία που ακολουθείται μέσα από τα μοντέλα εκπαιδευτικού σχεδιασμού. ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων προώθησης της φιλαναγνωσίας με στόχο την εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης την περιγραφή και αξιολόγηση ενός προγράμματος φιλαναγνωσίας που υλοποιήθηκε στα πλαίσια σχολικής μονάδας και είχε ως στόχο την ανάπτυξη αναγνωστικών στάσεων, ... -
Αντεστραμμένη διδασκαλία : ένα πειραματικό σχέδιο εφαρμογής στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών με αξιοποίηση του μοντέλου της Γνωστικής Μαθητείας σε τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η ταχύτατη ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας, η αναγκαία μετάβαση από την Κοινωνία της Πληροφορίας στην Κοινωνία της Γνώσης και οι κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο, καθιστούν αναγκαία την ... -
Αξιολόγηση εργαλείων υποστήριξης εκπαιδευτικού σχεδιασμού σε περιβάλλοντα τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης
(2011-06-16)Η αποτελεσματική υποστήριξη της διαδικασίας του εκπαιδευτικού σχεδιασμού σε περιβάλλοντα τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης από τεχνολογικά εργαλεία αποτελεί ένα σύγχρονο πεδίο έρευνας που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον ... -
Αξιοποίηση μιας θεωρίας δημιουργικότητας (creativity) σε ένα συνεργατικό περιβάλλον τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης (Computer-supported Collaborative Learning - CSCL).
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09)Η δημιουργικότητα, θεωρείται ως η σημαντικότερη δεξιότητα του 21ου αιώνα για κάθε άτομο, καθώς με τη δημιουργική σκέψη (Creativity Thinking) μπορεί να αντιμετωπιστεί η επίλυση προβλημάτων σε κάθε τομέα της ζωής του. Επιπλέον ... -
Αξιοποίηση των εικονικών εργαστηριακών περιβαλλόντων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2013-02-25)Υπάρχει τρόπος να κινηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τις Φυσικές Επιστήμες; Μπορούν τα μαθήματα αυτά να γίνουν περισσότερο κατανοητά και ελκυστικά στους μαθητές; Έχουν οι εκπαιδευτικοί τη δυνατότητα να μετατρέψουν το ... -
Διαδικτυακά εργαλεία συγγραφής ευφυών διδακτικών συστημάτων με έμφαση στην μοντελοποίηση χρηστών - καθηγητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η έρευνα που παρουσιάζεται στην παρούσα διατριβή διεξήχθη από τον Μάιο του 1997 ως τον Μάιο του 2002 στο Τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το θέμα της έρευνας αποτελούν τα Διαδικτυακά Εργαλεία Συγγραφής Ευφυών ... -
Διαχείριση, αξιολόγηση και ενίσχυση εφαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης με τη χρήση τεχνικών διαχείρισης έργου και εκπαιδευτικού σχεδιασμού
(2014-05-22)Στη διατριβή αυτή προτείνονται πρωτότυπα πλαίσια αναφοράς και αναπτύσσονται καινοτόμες εφαρμογές τηλεκπαίδευσης με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Για πρώτη φορά αναφέρεται η εκπαιδευτική διαδικασία και η ανάπτυξη της εφαρμογής ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της "αντεστραμμένης" τάξης στο μάθημα της Ιστορίας του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της «αντεστραμμένης» τάξης στο μάθημα της Ιστορίας του Δημοτικού Σχολείου και συγκεκριμένα σε μαθητές Ε’ ... -
Έρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β΄ Γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped classroom) για τη διδασκαλία του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας στη Β’ Γυμνασίου, με τη διεξαγωγή κατάλληλα ... -
Εικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευση : προτάσεις διδασκαλίας που βρίσκουν εφαρμογή σε μια σχολική κοινότητα πρακτικής και χρησιμοποιούν ως εικονικό περιβάλλον μάθησης, το Second Life
(2011-06-16)Στη συγκεκριμένη εργασία αναπτύσσεται ο κύκλος ζωής μιας εκπαιδευτικής κοινότητας πρακτικής, και σχεδιάζονται αναλυτικά, όλες οι υποστηρικτικές δραστηριότητες που προκύπτουν για τα μέλη της. Καταγράφονται επίσης οι ... -
Εικονικό εργαστήριο χημείας για διαδραστικό πίνακα
(2014-06-27)Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναπτύχθηκε ένα εικονικό εργαστήριο χημείας για χρήση σε διαδραστικούς πίνακες πολλαπλής αφής. Το εικονικό εργαστήριο απευθύνετε σε μαθητές του Γυμνασίου και των πρώτων τάξεων ... -
Καθολικός σχεδιασμός με σκοπό τη μάθηση και Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακού οδηγού και εργαλειοθήκης για τον εκπαιδευτικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-06)Οι αλλαγές στην προσέγγιση της μάθησης και οι ατομικές διαφορές υπαγορεύουν υψηλό βαθμό ευελιξίας ώστε όλοι οι μαθητές να λαμβάνουν το κατάλληλο επίπεδο πρόκλησης, υποστήριξης και εμπλοκής. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ... -
Μελέτη περίπτωσης : η συμβολή του scratch στη διδασκαλία του προγραμματισμού στη Β'/θμια εκπαίδευση
(2011-07-19)Η διδασκαλία του προγραμματισμού δεν αποσκοπεί στην προετοιμασία και εκπαίδευση μελλοντικών προγραμματιστών, αλλά στην ανάπτυξη μιας κουλτούρας τεχνολογικού αλφαβητισμού που θα ωθήσει τους μαθητές να αποκτήσουν μια πιο ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη διαδικτυακής ψηφιακής βιβλιοθήκης εικονικών και απομακρυσμένων εργαστηρίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-27)Τα τελευταία χρόνια, τα διαδικτυακά εργαστήρια (εικονικά και απομακρυσμένα) έχουν προσελκύσει σε μεγάλο βαθμό το ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας, λόγω των δυνατοτήτων που προσφέρουν για την υποστήριξη της διδασκαλίας ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού «Μαθαίνω Χημεία».
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-20)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής, που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, είναι να παρουσιάσει την διαδικασία σχεδιασμού και υλοποίησης ενός ... -
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική της πληροφορικής με χρήση του εργαλείου Scratch
(2011-06-16)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενσωμάτωση και αξιοποίηση ενός γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού (Scratch), στο πλαίσιο της διδασκαλίας του ...