Browsing by Advisor "Πανηγυράκης, Γεώργιος"
Now showing items 1-20 of 22
-
Brand authenticity and brand empowerment
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Σε περιόδους όπου επικρατεί αυξημένη αβεβαιότητα, η αυθεντικότητα αποτελεί βασική ανθρώπινη φιλοδοξία, καθιστώντας την ένα βασικό ζήτημα στο σύγχρονο marketing και ένα σημαντικό παράγοντα για την επιτυχία ενός brand. Παρ’ ... -
Brand equity: a case study approach
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Καθώς η ποιότητα των προϊόντων έγινε πιο τυποποιημένη και η προσφορά άρχισε να υπερβαίνει τη ζήτηση, η λήψη αποφάσεων για τους καταναλωτές έγινε πιο περίπλοκη. Σε αυτό το πλαίσιο, τα εμπορικά σήματα, brand names, διευκόλυναν ... -
Brand Love: από την αφοσίωση στην ταύτιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Κεντρικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της αγάπης για το εμπορικό σήμα και της σύνδεσης αυτής της έννοιας με την εικόνα, τη δέσμευση και τη συμπεριφορά αγοράς. Η αγάπη για το εμπορικό σήμα είναι μια ... -
Fairtrade and modern marketing practices
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Το Fairtrade δημιουργήθηκε με κύριο σκοπό την προώθηση ενός καλύτερου βιοτικού επιπέδου για τους παραγωγούς των αναπτυσσόμενων χωρών καθώς και την ενθάρρυνση της αειφόρου ανάπτυξης των συγκεκριμένων κοινωνιών. Έτσι, θα ... -
Αθλητικό μάρκετινγκ και ποιότητα αθλητικών υπηρεσιών : η περίπτωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο αθλητισμός αποτελεί αναμφίβολα μια δραστηριότητα αναψυχής που κατέχει κυρίαρχη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως εξαιτίας των ξεχωριστών εμπειριών που προσφέρει και των έντονων ... -
Ανάκαμψη υπηρεσίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στο σύγχρονο επιχειρησιακό εξωτερικό και εσωτερικό ... -
Βιομηχανικό marketing και διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η διπλωματική εργασία που ακολουθεί εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στο σύγχρονο περιβάλλον που ζούμε και το οποίο είναι ... -
Διοίκηση επώνυμου προϊόντος: ανάλυση εμπορικής επικοινωνίας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family. Μελέτη και ανάλυση της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝOΥΝOΥ Family, στον ελληνικό χώρο, για το χρονικό έτος 2000. Συνοπτική ανάλυση της κατάστασης του κλάδου γαλακτοκομικών προϊόντων. Ανάλυση της κατάστασης της επωνυμίας και των παραγόντων που επηρέασαν την κατεύθυνση της στρατηγικής επικοινωνίας. Καταγραφή των επιμέρους διαφημιστικών ενεργειών και εξαγωγή συμπερασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Η παρούσα εργασία επιχειρεί την μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας της επωνυμίας ΝΟΥΝΟΥ Family που υλοποιήθηκε κατά την διάρκεια του έτους 2000. Για την κατανόηση της κατεύθυνσης της διαφημιστικής υποστήριξης της εν λόγω ... -
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και αειφόρος ανάπτυξη: μελέτη περιπτώσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Η εταιρική κοινωνική ευθύνη, είναι μια έννοια με μεγάλο εύρος εφαρμογών και δράσεων. Αναφέρεται κυρίως στην στάση των επιχειρήσεων απέναντι στα βασικά προβλήματα που απασχολούν μια κοινωνία και μια κοινότητα ... -
Η ατμόσφαιρα καταναλωτικού καταστήματος: η περίπτωση του ΙΚΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-03)Σήμερα, ο χώρος του λιανικού εμπορίου χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις να δίνουν έμφαση στο χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων με τον πελάτη. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο σπουδαίος είναι ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδραση της στον Έλληνα καταναλωτή
(2014-07-17)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και η επίδρασή της στον Έλληνα καταναλωτή
(2015-03-30)Μέσα στη δίνη των νέων οικονομικών δεδομένων, το λιανεμπόριο αντιμετωπίζει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των εποχών. Λόγω το έντονου ανταγωνισμού, των περισσότερων εναλλακτικών επιλογών και φυσικά των αυξημένων ... -
Η ατμόσφαιρα καταστήματος και το μάρκετινγκ εντυπώσεων. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Η διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η ... -
Η επικοινωνιακή πολιτική του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την επικοινωνιακή πολιτική του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου. Στο πρώτο τμήμα της γίνεται μια αναφορά στις συνθήκες που επικρατούν, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό περιβάλλον του ... -
Η κατανάλωση πολυτελών αγαθών σε περιβάλλον κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στη σημερινή εποχή, η κοινωνία μαστίζεται από οικονομική κρίση, η οποία κλείνει περίπου μια δεκαετία ύπαρξης, Η οικονομική αυτή κρίση έχει επηρεάσει όλους τους τομείς της ζωής των καταναλωτών καθώς και τις περισσότερες ... -
Ηλεκτρονικό τραπεζικό μάρκετινγκ και απομακρυσμένα μικρά νησιά του Αιγαίου: μια πρόταση για εφαρμογή πιλοτικής έρευνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000)Η εργασία αυτή η οποία αποτελεί εξειδικευμένη πρόταση εφαρμογής Ηλεκτρονικής Τραπεζικής στην Ελλάδα, αποσκοπεί στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι ορισμένων απομακρυσμένων περιοχών της χώρας που ... -
Οι δημόσιες σχέσεις στα ξενοδοχεία πολυτελείας στο λεκανοπέδιο Αττικής
(2014-09-30)Είμαι ευρέως παραδεκτό πως ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων τα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα και πιο έντονος με τις εταιρίες να αναζητούν νέους τρόπους προσέγγισης των κοινών τους που θα τις ξεχωρίσουν και θα τις ... -
Οι επιλογές των καταναλωτών σε ένα κατάστημα Goody's
(2013-02-11)Τα εστιατόρια της Goody's λόγω του ότι ανήκουν στο κλάδο της ταχείας εστίασης, απευθύνονται σε άτομα που περνούν πολύ χρόνο έξω από το σπίτι τους. Οι υψηλές απαιτήσεις της καθημερινής ζωής αναγκάζουν τους ανθρώπους να ... -
Πελατειακή εμπειρία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης HILTON ATHENS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί ο προσδιορισμός των βασικών παραγόντων οι οποίοι διαμορφώνουν τη συνολική εμπειρία του καταναλωτή στο ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς και τη διερεύνηση του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ...