Η διαφήμιση στην αγορά των συσκευασμένων χυμών (1997-2000): παρουσιάση και αξιολόγηση της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριοτέρων επωνυμιών συσκεασμένων χυμών για το διάστημα 1997-2000
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διαφήμιση -- Ελλάδα -- 1870-1940 ; Advertising -- Greece -- 1870-1940Περίληψη
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και μελέτη της διαφημιστικής εκστρατείας των κυριότερων επωνυμιών συσκευασμένων χυμών κατά τα έτη 1997-2000. Παράλληλα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζεται η διαφημιστική εκστρατεία των επωνυμιών χυμών και ο βαθμός που ο σχεδιασμός αυτός, συμβαδίζει με τα στάδια κατάρτισης και υλοποίησης ενός γενικού διαφημιστικού προγράμματος. Συμπληρωματικό υλικό που δίδεται στον αναγνώστη και υποστηρίζει, ουσιαστικά, την επίτευξη του παραπάνω στόχου, είναι η αναφορά στο ρόλο της διαφήμισης στο μίγμα επικοινωνίας, καθώς, και βασικές πληροφορίες για την αγορά των συσκευασμένων χυμών. Οι πληροφορίες αυτές, αφορούν στην εξέλιξη των όγκων πωλήσεων. στις κύριες κατηγορίες χυμών, στις βασικές γεύσεις και συσκευασίες και σε μεταβλητές μάρκετινγκ, όπως η τιμολόγηση και η διανομή. Γίνεται, επίσης σύντομη αναφορά στις κυριότερες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά των χυμών, στις αναμενόμενες μελλοντικές τάσεις στην αγορά των χυμών και, γενικά, δίνονται όλα εκείνα τα στοιχεία που θα βοηθήσουν τον αναγνώστη να κατανοήσει καλύτερα τη δομή και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς των συσκευασμένων χυμών. Πηγές για την εκπόνηση της εργασίας αποτέλεσαν η σχετική βιβλιογραφία, συνεντεύξεις με στελέχη της αγοράς, αποτελέσματα σχετικών ερευνών, υλικό από διαφημιστικές εταιρίες, web sites εταιριών ή επωνυμιών και, τέλος, δημοσιεύματα του κλαδικού τύπου.