Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Καρπούζης, Κώστας"
Αποτελέσματα 1-10 από 10
-
Game-based learning στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και χρήση παιχνιδιού με κάρτες για την υποστήριξη του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος στη Β’ Δημοτικού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Τα παιχνίδια αποτελούν μέρος της ζωής των ανθρώπων από τη βρεφική ηλικία. Η αγάπη που δείχνουν τα παιδιά και ο ενθουσιασμός, αλλά και η παιδαγωγική αξία τους ήταν η αφορμή για την εύρεση μιας νέας μεθόδου διδασκαλίας. Το ... -
Αξιολόγηση χρήσης παιχνιδιού τύπου Monopoly για τη βελτίωση της επίδοσης και της αύξησης του ενδιαφέροντος των μαθητών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την παρούσα διπλωματική επιχειρείται η διερεύνηση της μάθησης μέσω παιχνιδιών (Game Based Learning) και η προοπτική αξιοποίησής τους στη σχολική τάξη. Αρχικά, πραγματοποιείται ιστορική αναδρομή και τονίζεται η εξέχουσα ... -
Αξιολόγηση χρήσης ψηφιακού παιχνιδιού, serious game, για τη βελτίωση και την εκμάθηση της διαχείρισης και επίλυσης συγκρούσεων των μαθητών στο σχολικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-05-28)Η παρούσα διπλωματική εργασία βασίστηκε στο ψηφιακό παιχνίδι, My Dream Theater, το οποίο δημιουργήθηκε από μία ερευνητική ομάδα της Ελλάδας, της Πορτογαλίας και της Αγγλίας, στο πλαίσιο του Project Siren. Αποσπώντας ... -
Έλεγχος διαφοράς επίδοσης μεταξύ φύλων στη διδασκαλία εννοιών τεχνολογίας και μηχανικής στην πρώτη σχολική ηλικία με χρήση του προϊόντος εκπαιδευτικής ρομποτικής UARO
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07)Στα εφόδια που πρέπει να αποκτήσουν οι σημερινοί μαθητές, συμπεριλαμβάνεται η καλλιέργεια δεξιοτήτων και συμπεριφορών άμεσα συνδεδεμένων με τις νέες τεχνολογίες και την αλληλεπίδρασή τους με αυτές. Η ικανότητα επίλυσης ... -
Εφαρμογή του ρομποτικού υλικού UARO στην Ειδική Αγωγή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)H έρευνα αυτή μελετά κατά πόσο η εκπαιδευτική ρομποτική αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές ανάγκες. Η ρομποτική προσφέρει την δυνατότητα σε άτομα με ειδικές ανάγκες να αποκτήσουν προσωπική ... -
Ρομποτικά εργαλεία για τη διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού στο γυμνάσιο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα εργασία θα παρουσιαστεί μία νέα διδακτική προσέγγιση για τη διδασκαλία των βασικών εννοιών της πληροφορικής. Το ερευνητικό αυτό εγχείρημα βασίστηκε στην κονστρουκτιβιστική προσέγγιση, όπου η μάθηση εξαρτάται ... -
Σύγχρονα εργαλεία αξιολόγησης - δημιουργία κουίζ στο μάθημα της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)Στην παρούσα εργασία σκιαγραφείται η αλληλοτροφοδοτούμενη και διαρκώς εξελισσόμενη σχέση ανάμεσα στην ψηφιακή τεχνολογία και την εκπαιδευτική διαδικασία, με στόχο να ιχνηλατηθεί η διαδρομή που ακολουθήθηκε μέχρι την αναγωγή ... -
Σχεδιασμός και εφαρμογή διδακτικής ερευνητικής παρέμβασης με πρωτότυπα φύλλα εργασίας για την Φυσική της Ε΄ Δημοτικού σε συνδυασμό με την εκπαιδευτική ρομποτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-01-31)Τις τελευταίες δεκαετίες η τεχνολογία έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων, όλων των ηλικιών, καθώς τους βελτιώνει το βιοτικό τους επίπεδο και εξυπηρετεί πολλές ανάγκες τους όπως αυτές για επικοινωνία, ... -
Χρήση κλώνου του παιχνιδιού Angry Birds για διδασκαλία φυσικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Με την παρούσα διπλωματική ερευνητική εργασία επιχειρείται να προσεγγιστεί ένας τρόπος ένταξης του δημοφιλούς παιχνιδιού Angry Birds στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του υπουργείου Παιδείας για ...