Σύγχρονα εργαλεία αξιολόγησης - δημιουργία κουίζ στο μάθημα της Ιστορίας
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονική αξιολόγηση ; Διαδικτυακά εργαλεία αξιολόγησης ; Αξιολόγηση φιλολογικών μαθημάτων ; Σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης ; Design of educational assessment ; Game-based assessment ; Online gaming as an assessment toolΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία σκιαγραφείται η αλληλοτροφοδοτούμενη και διαρκώς εξελισσόμενη σχέση ανάμεσα στην ψηφιακή τεχνολογία και την εκπαιδευτική διαδικασία, με στόχο να ιχνηλατηθεί η διαδρομή που ακολουθήθηκε μέχρι την αναγωγή αυτής σε βασικό παράγοντα εκπαίδευσης και αξιολόγησης στη σύγχρονη εποχή. Συγκεκριμένα, επιχειρείται η διατύπωση μιας εκπαιδευτικής πρότασης για τη δημιουργία κουίζ στο μάθημα της Ιστορίας με τη βοήθεια διαδικτυακών εργαλείων ηλεκτρονικής αξιολόγησης ως αποτέλεσμα συγκριτικών ερευνητικών μεθόδων με γνώμονα σύγχρονα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.