dc.contributor.advisor | Καρπούζης, Κώστας | |
dc.contributor.author | Γριμπά, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2019-07-17T08:21:24Z | |
dc.date.available | 2019-07-17T08:21:24Z | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12082 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία σκιαγραφείται η αλληλοτροφοδοτούμενη και διαρκώς εξελισσόμενη σχέση ανάμεσα στην ψηφιακή τεχνολογία και την εκπαιδευτική διαδικασία, με στόχο να ιχνηλατηθεί η διαδρομή που ακολουθήθηκε μέχρι την αναγωγή αυτής σε βασικό παράγοντα εκπαίδευσης και αξιολόγησης στη σύγχρονη εποχή. Συγκεκριμένα, επιχειρείται η διατύπωση μιας εκπαιδευτικής πρότασης για τη δημιουργία κουίζ στο μάθημα της Ιστορίας με τη βοήθεια διαδικτυακών εργαλείων ηλεκτρονικής αξιολόγησης ως αποτέλεσμα συγκριτικών ερευνητικών μεθόδων με γνώμονα σύγχρονα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. | el |
dc.format.extent | 131 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Σύγχρονα εργαλεία αξιολόγησης - δημιουργία κουίζ στο μάθημα της Ιστορίας | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική αξιολόγηση | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακά εργαλεία αξιολόγησης | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση φιλολογικών μαθημάτων | el |
dc.subject.keyword | Σύγχρονα περιβάλλοντα μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Design of educational assessment | el |
dc.subject.keyword | Game-based assessment | el |
dc.subject.keyword | Online gaming as an assessment tool | el |
dc.date.defense | 2019-06-28 | |