Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τηλεπικοινωνίες"
Αποτελέσματα 29-48 από 62
-
Μέθοδοι εκτίμησης QoE κατά τη μετάδοση πολυμέσων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02)Με την πάροδο της τεχνολογίας, όλο και περισσότερες ανάγκες για επικοινωνία και μετάδοση δεδομένων καλύπτονται, αλλά την ίδια στιγμή γεννούνται πολύ περισσότερες. Η μετάδοση κινούμενης εικόνας θεωρείται πλέον δεδομένη, ... -
Μελέτη επίδοσης DCA αλγόριθμου σε κυψελοειδές δίκτυο
(2009-07-22)Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η ανάλυση της τεχνικής δυναμικής εκχώρησης καναλιού (dynamic channel allocation - DCA) σε ένα κυψελοειδές τηλεπικοινωνιακό δίκτυο και η μελέτη της επίδοσης του συστήματος αυτού με τη χρήση ... -
Μελέτη επίδοσης αναμεταδοτών για ψηφιακές διαμορφώσεις σε ασύρματα κανάλια διάδοσης
(2012-03-12)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια μελέτη επίδοσης ενός dual-hop ασύρματου συστήματος επικοινωνιών το οποίο εξυπηρετείται από αναμεταδότες (Relays). Εξετάζονται οι περιπτώσεις και των δύο ειδών αναμεταδοτών: Regenerative Relays ... -
Μελέτη και ανάλυση επίδοσης του multipath TCP σε ασύρματα δίκτυα επικοινωνίας
(2013-07-18)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την ανάλυση του Multipath TCP, ενός νέου πρωτοκόλλου που ανήκει στο επίπεδο μεταφοράς, που έχει ως στόχο την εκπομπή και λήψη δεδομένων σε δύο ή περισσότερες ζεύξεις ταυτόχρονα ... -
Μελέτη και διερεύνηση της ενδοεπιχειρησιακής τιμολογιακής πολιτικής στην κερδοφορία επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη σχέση μεταξύ της δυνατότητας των Ομίλων επιχειρήσεων να μεγιστοποιήσουν την κερδοφορία τους και της τιμολογιακής πολιτικής που θα σχεδιάσουν και κατ’ επέκταση θα εφαρμόσουν κατά τη ... -
Μελέτη υποδειγμάτων VAR στην ανάλυση χρονοσειρών: εφαρμογή στις τηλεπικοινωνίες
(2012-10-09)Τα κέρδη, οι αποδόσεις μετοχών και οι κεφαλαιουχικές δαπάνες αποτελούν κάποιους από τους σημαντικότερους παράγοντες στην αξιολόγηση της χρηματοοικονομική επίδοσης μιας επιχείρησης. Ίδιας σημασίας είναι και οι σχέσεις μεταξύ ... -
Νέες τεχνολογίες στις ασύρματες επικοινωνίες και οι επιπτώσεις τους στην ανθρώπινη υγεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010-03)Οι πρόσφατες εξελίξεις στις τηλεπικοινωνίες και την ασύρματη τεχνολογία έχουν αυξήσει τις νέες συσκευές και τα συστήματα που εκπέμπουν ηλεκτρομαγνητική (ΕΜ) ενέργεια ραδιοσυχνότητας (RF). Η εφαρμογή αυ¬τών των εξελίξεων ... -
Οικονομική προστιθέμενη αξία - Κλάδος τηλεπικοινωνιών
(2013-02-27)Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η παρουσίαση ενός δείκτη που μετράει το οικονομικό κέρδος, την οικονομική προστιθέμενη αξία (Economic Value Added) και η εφαρμογή του στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας ... -
Οικονομοτεχνική μελέτη για ίδρυση τηλεφωνικού κέντρου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σε όλη τη διάρκεια της ανθρωπότητας υπήρχε ανάγκη για οργάνωση είτε αυτή αφορούσε κάποια μορφής επιχείρηση, είτε οποιοδήποτε τομέα ενός κράτους. Η ανάγκη αυτή υπάρχει ακόμα και σήμερα, και λόγω της πολυπολοκότητας των ... -
Πρόγνωση οικονομικών μεγεθών εταιριών κλάδου τηλεπικοινωνιών
(2008-09-08)Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι ένας από τους κλάδους που αποτελούν στυλοβάτη για κάθε σύγχρονη οικονομία καθώς παίζει σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση των συνθηκών που βοηθούν στην ανάπτυξη της οικονομίας και της ... -
Στρατηγική σύγκριση ανταγωνιστικότητας (benchmarking) τηλεπικοινωνιακών οργανισμών.
(2002-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία, έχει σαν κύριο στόχο της, την επιστημονική προσέγγιση της στρατηγικής σύγκρισης αξιολόγησης (strategic benchmarking), επιλεγμένων με προκαθορισμένα κριτήρια τηλεπικοινωνιακών οργανισμών της ... -
Στρατηγική, δομές και μοντέλα διοίκησης στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη στρατηγική, τις δομές και τα μοντέλα διοίκησης των επιχειρήσεων συγκεκριμένα στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε την οργάνωση των ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο χώρο των ενοποιημένων επικοινωνιών
(2012-11-26)Οι ενοποιημένες επικοινωνίες (U.C - Unified Communications) είναι ένας επαναστατικός τομέας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς και απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Προσφέρει στον ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ τηλεπικοινωνιακού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-02)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναλύσει την σημασία της στρατηγικής και του στρατηγικού management και τον ρόλο που επιτελεί στην διοίκηση και την ανάπτυξη μίας εταιρίας. Η εταιρία που έχει επιλεχθεί είναι ο όμιλος ΟΤΕ. ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός ολοκληρωμένης διεργασίας εξυπηρέτησης πελατών καταστήματος επιχείρησης τηλεπικοινωνιών
(2004-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στο στρατηγικό σχεδιασμό της Ολοκληρωμένης Διεργασίας Εξυπηρέτησης Πελατών, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένα εργαλείο που θα εξασφαλίζει τη διαφανή αποτύπωση της λειτουργίας ενός ... -
Σύγκριση οικονομικών αποτελεσμάτων των κλάδων ενέργειας και τηλεπικοινωνιών για τα έτη 2001-2015 στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-02)Η παρούσα διπλωματική εργασία έρχεται να συγκρίνει τα οικονομικά αποτελέσματα των τομέων της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Οι τομείς αυτοί έχουν βαρύνουσα σημασία για την ζωή των πολιτών καθώς θεωρείται ... -
Συγχωνεύσεις και εξαγορές. Μελέτη περίπτωσης στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών: εξαγορά της Hellas On Line από την Vodafone Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η στρατηγική ανάπτυξης μέσω των συγχωνεύσεων και των εξαγορών, (στο εξής Σ&Ε) αποτελεί πλέον για τις επιχειρήσεις μία διαδεδομένη τακτική την οποία ακολουθούν ώστε να πετύχουν τους στόχους που έχουν ορίσει, να ξεπεράσουν ... -
Συμφωνίες στάθμης παρεχομένων υπηρεσιών
(2004-12-01)Τις τελευταίες δεκαετίες, τα Service Level Agreements έχουν αναδειχτεί ως η βασικότερη παράμετρος για την επιτυχημένη διαχείριση υπηρεσιών στους κλάδους της Τεχνολογίας της Πληροφορίας (ΙΤ) και των Τηλεπικοινωνιών. Ένα ... -
Σχέδιο μάρκετινγκ για την τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-12)Η τηλεφωνία αποτελεί βασική τεχνολογία στη σημερινή κοινωνία. Καθώς κινούμαστε στην ψηφιακή εποχή, όπου η τεχνολογία αποκτά κυρίαρχο ρόλο, η τηλεφωνία κινείται επίσης προς την ψηφιοποίηση με την μορφή της τηλεφωνίας μέσω ... -
Σχέση διαφημιστικής δαπάνης και πωλήσεων στον κλάδο κινητής και σταθερής τηλεφωνίας
(2010-06-21)Η διαφήμιση συνιστά σήμερα βασικό εργαλείο του marketing με στόχο τη δημιουργία συγκριτικού πλεονεκτήματος για την επιχείρηση. Προβάλει τη διαφοροποίηση του προϊόντος της σε σχέση με εκείνα των ανταγωνιστών της και συμβάλλει ...