Στρατηγικό μάνατζμεντ τηλεπικοινωνιακού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγικό μάνατζμεντ ; ΤηλεπικοινωνίεςΠερίληψη
Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναλύσει την σημασία της στρατηγικής και του στρατηγικού management και τον ρόλο που επιτελεί στην διοίκηση και την ανάπτυξη μίας εταιρίας. Η εταιρία που έχει επιλεχθεί είναι ο όμιλος ΟΤΕ. Συγκεκριμένα, επειδή ο όμιλος ΟΤΕ δραστηριοποιείται σε αρκετούς τομείς, διευκρινίζεται ότι για την εργασία μελετήθηκαν δύο εταιρίες του ομίλου, η μητρική εταιρία ΟΤΕ ΑΕ και η Cosmote AE, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά με την ενιαία εμπορική ταυτότητα Cosmote. Η διερεύνηση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος, θα μας βοηθήσει να αντιληφθούμε την στρατηγική της εταιρίας, μέσω της οποίας θα συνεχίσει να διατηρεί τα πρωτεία, όντας ο μεγαλύτερος πάροχος τηλεπικοινωνιών βάσει μεριδίων αγοράς στην χώρα, έχοντας ως στόχο την διασφάλιση και την ανάπτυξη της κερδοφορίας της.
Η ανάλυση βασίστηκε σε δευτερογενείς πηγές, ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας καθώς και στον ιστότοπο της εταιρίας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι έννοιες της στρατηγικής και του στρατηγικού μάνατζμεντ και το περιβάλλον της επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται το γενικευμένο περιβάλλον της επιχείρησης και οι παράγοντες που το επηρεάζουν. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τον ορισμό του κλάδου και παρουσιάζονται κάποια οικονομικά στοιχεία του κλάδου. Το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στην ανάλυση του κλαδικού περιβάλλοντος και την θέση της επιχείρησης εντός αυτού. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης και οι πηγές του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζει την στρατηγική της επιχείρησης και διευκρινίζει το είδος της ανάλογα με τα επίπεδα ιεραρχίας.