Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΠουτουλίδης, Χρήστος
dc.date.accessioned2020-04-27T08:20:33Z
dc.date.available2020-04-27T08:20:33Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/12684
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/107
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί να αναλύσει την σημασία της στρατηγικής και του στρατηγικού management και τον ρόλο που επιτελεί στην διοίκηση και την ανάπτυξη μίας εταιρίας. Η εταιρία που έχει επιλεχθεί είναι ο όμιλος ΟΤΕ. Συγκεκριμένα, επειδή ο όμιλος ΟΤΕ δραστηριοποιείται σε αρκετούς τομείς, διευκρινίζεται ότι για την εργασία μελετήθηκαν δύο εταιρίες του ομίλου, η μητρική εταιρία ΟΤΕ ΑΕ και η Cosmote AE, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά με την ενιαία εμπορική ταυτότητα Cosmote. Η διερεύνηση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος, θα μας βοηθήσει να αντιληφθούμε την στρατηγική της εταιρίας, μέσω της οποίας θα συνεχίσει να διατηρεί τα πρωτεία, όντας ο μεγαλύτερος πάροχος τηλεπικοινωνιών βάσει μεριδίων αγοράς στην χώρα, έχοντας ως στόχο την διασφάλιση και την ανάπτυξη της κερδοφορίας της. Η ανάλυση βασίστηκε σε δευτερογενείς πηγές, ανασκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας καθώς και στον ιστότοπο της εταιρίας. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι έννοιες της στρατηγικής και του στρατηγικού μάνατζμεντ και το περιβάλλον της επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται το γενικευμένο περιβάλλον της επιχείρησης και οι παράγοντες που το επηρεάζουν. Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τον ορισμό του κλάδου και παρουσιάζονται κάποια οικονομικά στοιχεία του κλάδου. Το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στην ανάλυση του κλαδικού περιβάλλοντος και την θέση της επιχείρησης εντός αυτού. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης και οι πηγές του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Το τελευταίο κεφάλαιο παρουσιάζει την στρατηγική της επιχείρησης και διευκρινίζει το είδος της ανάλογα με τα επίπεδα ιεραρχίας.el
dc.format.extent129el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ τηλεπικοινωνιακού οργανισμού. Μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΤεχνοοικονομική Διοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτωνel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΤηλεπικοινωνίεςel
dc.date.defense2020-02-26


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»