Στρατηγική, δομές και μοντέλα διοίκησης στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ; Τηλεπικοινωνίες ; Δομές διοίκησης ; Μοντέλα διοίκησηςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη στρατηγική, τις δομές και τα μοντέλα διοίκησης των επιχειρήσεων συγκεκριμένα στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε την οργάνωση των επιχειρήσεων, βλέποντας αρχικά τις οργανωτικές δομές του 20ου αιώνα και έπειτα τις αρχές της αποτελεσματικής οργάνωσης και τα στάδια που χωρίζονται οι λειτουργίες της επιχείρησης. Στη συνέχεια, θα μιλήσουμε εκτενώς, για το πως είναι η οργανωτική δομή μιας επιχείρησης, ποιες είναι οι μορφές οργάνωσης και διοίκησής της, πως πρέπει να είναι η ηγεσία και πως αυτή επηρεάζει την πορεία ενός οργανισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο, θα δούμε τη στρατηγική των επιχειρήσεων, δηλαδή τι είναι στρατηγική, γιατί μια επιχείρηση ακολουθεί στρατηγική, τι κριτήρια πρέπει να έχουν οι επιχειρήσεις για να ακολουθήσουν μια στρατηγική, ποιες είναι οι φάσεις της και θα καταλήξουμε με την ιεράρχησή της. Στο τρίτο κεφάλαιο, θα πούμε για τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, δηλαδή ποιες Τηλεπικοινωνιακές εταιρείες είναι στο προσκήνιο αυτή τη στιγμή, τι μερίδιο αγοράς κατέκτησε η κάθε μια από αυτές το προηγούμενο έτος και τους προσδιοριστικούς παράγοντες αλλαγής, δηλαδή τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά, τους καταναλωτές-πελάτες και προς τα που εν τέλη, θα πρέπει να κινηθούν οι εταιρείες, ώστε να κατακτήσουν τελικά τους καταναλωτές. Ανακαλύπτοντας τους παράγοντες αλλαγής, θα πρέπει όλες οι εταιρείες να αναδιοργανώσουν τη στρατηγική που ακολουθούν στο Marketing και για αυτό, θα εξηγήσουμε το τι είναι η ανάλυση SWOT και PEST και πως εφαρμόζεται στους Ελληνικούς Τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς. Στο τελευταίο κεφάλαιο, θα μάθουμε μέσα από έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στον κλάδο και με τη βοήθεια οικονομικών δεικτών, για την αξία των τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών στην Ελληνική αγορά, για τον κύκλο εργασιών στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, για τα ποσοστά απασχόλησης στον κλάδο και για τις επενδύσεις.