Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ηλεκτρονικό εμπόριο"
Αποτελέσματα 120-139 από 175
-
Νομικά και οικονομικά ζητήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-05-27)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σκιαγράφηση και ανάλυση ζητημάτων νομικής και οικονομικής φύσεως που άπτονται του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αρχικά, δίνεται το εννοιολογικό πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου ... -
Ο ρόλος του e-Business στην ανάπτυξη και στην προσαρμογή των πολιτικών logistics των επιχειρήσεων
(2007-01-25)Θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος ότι η αφετηρία του e-επιχειρείν ήταν τα logistics. Όταν στην εφοδιαστική αλυσίδα διαπιστώνεται ότι οι εργασίες που δεν προσθέτουν αξία στο τελικό προϊόν (added value) είναι το 80-95% της ... -
Οι διαστάσεις των aesthetics και atmospherics σε ηλεκτρονικό λιανεμπορικό κατάστημα - η οπτική του χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην ανάδειξη της αισθητικής της online παρουσίας ενός καταστήματος λιανικής, σε καθοριστικό παράγοντα επηρεασμού και διαμόρφωσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Ήδη, έχουν ... -
Οι ιστότοποι των ναυτιλιακών εταιριών ως εργαλεία μάρκετινγκ και πώληση
(2014-06-03)Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών εταιρειών δεν ασχολείται μόνο με την ανάπτυξη και την εφαρμογή επιτυχημένων στρατηγικών. Για να είναι επιτυχές το μάρκετινγκ πρέπει να υπάρξει ένας προσανατολισμός μάρκετινγκ σε όλη την εταιρεία, ... -
Οι νέες τεχνoλογίες στη διαμόρφωση ενός επιτυχημένου εταιρικού προφίλ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η εποχή μας χαρακτηρίζεται ως εποχή της Υψηλής Τεχνολογίας, καθώς η σύγχρονη τεχνολογική επανάσταση δημιουργεί για τον άνθρωπο και την κοινωνία νέες δυνατότητες και προοπτικές. Οι νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα το Διαδίκτυο ... -
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ηλεκτρονικού επιχειρείν σε ασφαλιστικό οργανισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Η εκπόνηση ενός ορθού και ολοκληρωμένου επιχειρηματικού σχεδίου αποτελεί βασικό παράγοντα για την εξασφάλιση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για μια επιχείρηση στην αγορά ενδιαφέροντος. Σκοπός της εργασίας ήταν η κατάρτιση ... -
Ολοκληρωμένο περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου για την υποστήριξη διαδικασίας προμηθειών με υπηρεσίες διαμεσολάβησης στην Τράπεζα της Ελλάδος
(2007-10-16)Στην παρούσα εργασία στην οποία αναπτύσσεται διεξοδικά ένα Ολοκληρωμένο Περιβάλλον Ηλεκτρονικού Εμπορίου, για την υποστήριξη διαδικασίας προμηθειών σε συνδιασμό με υπηρεσίες διαμεσολάβησης για το χώρο των προμηθειών στην ... -
Οργάνωση και διαχείριση αλυσίδας εφοδιασμού με τη χρήση συστημάτων ERP
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-07)Ο ανταγωνισμός και η τεχνολογική ανάπτυξη σήμερα ωθούν τις επιχειρήσεις στη συνεχή αναβάθμιση του επιπέδου των υπηρεσιών και των προϊόντων τους, με την υιοθέτηση μεθόδων και εργαλείων νέας τεχνολογίας. Παράλληλα, η ... -
Παρακολούθηση και αξιοποίηση του πλεονάζοντος, ακατάλληλου και άχρηστου υλικού των ΕΔ μέσω ηλεκτρονικής πλειοδοτικής δημοπρασίας με μελέτη περίπτωσης την 114 ΠΜ της Πολεμικής Αεροπορίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Σε μια περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης και έλλειψης πόρων που θα προσδώσουν ώθηση σε ένα παρηκμασμένο επενδυτικό περιβάλλον, καθίσταται επιτακτική η ανάγκη αξιοποίησης κάθε πηγής που θα αποφέρει έσοδα και ανταλλάγματα ... -
Ποιότητα στις υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εμπορίου: διακριτικά γνωρίσματα στο διαδίκτυο.
(2002-12-01)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παραθέσει τα σημαντικά εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία του Internet στο χώρο των οικονομικών συναλλαγών δίνοντας έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. ΄Οσον αφορά τη διάρθρωση ... -
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ... -
Πολιτισμικός τουρισμός στο περιβάλλον των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η είσοδος των νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο τρόπο ζωής σίγουρα έφεραν ριζικές αλλαγές και επηρέασαν σε απόλυτο βαθμό την καθημερινότητα των ανθρώπων. Ανεξάρτητα της κοινωνικής τάξης ή της πολιτισμικής καταγωγής, ως άτομα ... -
Πρότυπα ηλεκτρονικού "επιχειρείν"
(2007-06-19)Το βασικό θέμα με το οποίο καταπιάνεται το παρόν σύγγραμμα είναι τα πρότυπα ηλεκτρονικού «επιχειρείν». Γενικότερα ως επιχειρηματικό πρότυπο εννοείται ο μηχανισμός με τον οποίο μια επιχείρηση προσπαθεί να επιφέρει κέρδη και ... -
Προστασία προσωπικών δεδομένων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο υπό το πρίσμα των αρχών διοίκησης ολικής ποιότητας, κοινοτικές και εθνικές νομοθετικές ρυθμίσεις.
(2002-12-01)Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι τεχνολογικές εξελίξεις που έχει αναπόφευκτα επιφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο πάντα υπό το πρίσμα της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται οι επιπτώσεις της νέας ... -
Προστασία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
(2011-04-12)Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να αναπτυχθεί το θέμα της επίδρασης του διαδικτύου στον καταναλωτή. Η μελέτη αυτή θα προσπαθήσει να ερμηνεύσει έννοιες όπως το ηλεκτρονικό έγκλημα, το ηλεκτρονικό εμπόριο, το Spamming ... -
Προφίλ / διεπαφές επιχειρηματικής διαλειτουργικότητας (CEN BII Profiles) για δημόσιες προμήθειες - ανάλυση και αξιολόγηση
(2015-04-27)Το θέμα της διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη, ανάλυση, αξιολόγηση κι ανάπτυξη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην Ευρωπαϊκή χώρα της Ελλάδας σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που τίθενται από το PEPPOL (PEPPOL BIS). Το PEPPOL ... -
Προώθηση αγαθών πληροφορικής σε πακέτα μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου.
(2002-12-01)Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της στρατηγικής της προώθησης των αγαθών πληροφορικής σε πακέτα ως της βέλτιστης στρατηγικής μέσα στο ανταγωνιστικό περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου. Για την ... -
Προώθηση ιατρικών προϊόντων μέσω εφαρμογών του digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση, όπου θα εστιάσει στα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση, η οποία ασχολείται με την εμπορία ιατρικών, χημικών και φαρμακευτικών προϊόντων για την προβολή ... -
Πως η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση καθορίζουν το μέλλον του πελάτη στο digital marketing
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) ανήκει σε ένα πεδίο μελέτης που υφίσταται εδώ και πολλές δεκαετίες ωστόσο πρόσφατα τέθηκε σε εφαρμογή. Παρά, λοιπόν, τη σχετική βρεφική ηλικία στην αγορά, οι εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης έχουν ... -
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
(2008-04-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ...