Πολιτισμικός τουρισμός στο περιβάλλον των νέων τεχνολογιών
Master Thesis
Συγγραφέας
Σακελλαρόπουλος, Σπυρίδων
Ημερομηνία
2016Επιβλέπων
Πέκκα - Οικονόμου, ΒικτωρίαΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Υπηρεσίες Ιστού ; Διαδίκτυο ; Τεχνολογικές καινοτομίες ; Τουρισμός ; Πολιτιστικός τουρισμός ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Τουριστικό προϊόνΠερίληψη
Η είσοδος των νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο τρόπο ζωής σίγουρα έφεραν ριζικές αλλαγές και επηρέασαν σε απόλυτο βαθμό την καθημερινότητα των ανθρώπων. Ανεξάρτητα της κοινωνικής τάξης ή της πολιτισμικής καταγωγής, ως άτομα ή σύνολα, ως φυσικά πρόσωπα ή κρατικές οντότητες, ιδιώτες ή δημόσιοι λειτουργοί, άνθρωποι και φορείς του ιδιωτικού και κρατικού τομέα έχουν πλέον την δυνατότητα, με την χρήση των τεχνολογιών, να επικοινωνούν, να συναλλάσσονται και να πληροφορούνται. Η χρήση του Internet αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο μαζί με τις συναλλαγές μέσω του διαδικτύου, είτε αυτές αφορούν την διακίνηση αγαθών, είτε την παροχή υπηρεσιών.
Στο πεδίο της τελευταίας αυτής δραστηριότητας, της παροχής υπηρεσιών, έρχεται ο τουριστικός τομέας να αναχθεί σ’ έναν από τους πλέον ευνοημένους από την χρήση του διαδικτύου και των καινοτομιών που χάρη σ’ αυτό αναπτύχθηκαν. Στην βάση αυτή, έχει φτάσει ο Τουρισμός να είναι ένας από τους σημαντικότερους κλάδους που έχουν μεταφέρει την ανάπτυξη των λειτουργιών του κατά μεγάλο ποσοστό στο διαδίκτυο, με μαζικό και δυναμικό τρόπο.
Κάνοντας χρήση και εφαρμογή όλων των νεότερων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας στις διαδικασίες που την αφορούν, η τουριστική βιομηχανία κερδίζει από την έγκαιρη και έγκυρη πληροφορία που μπορεί να συλλέξει, να επεξεργαστεί και να διανείμει, σ’ ένα «διάλογο» αιτημάτων και προσφορών με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, την διαθεσιμότητα τουριστικών προϊόντων, συντονίζοντας και διαμορφώνοντας την προσφορά και την ζήτηση. Με τον τουρίστα να έχει πρόσβαση σε εξατομικευμένες πληροφορίες σε άμεσο χρόνο και σε οποιαδήποτε θέση, με διαθέσιμα όλα τα προϊόντα της τεχνολογίας στα χέρια του.