Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Τουρισμός"
Αποτελέσματα 154-170 από 170
-
Τουρισμός ευεξίας ή θεραπευτικός τουρισμός : η περίπτωση των ιαματικών λουτρών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο τουρισμός ευεξίας αποτελεί, πλέον, μια παγκόσμια βιομηχανία με μεγάλα έσοδα. Ο ιαματικός τουρισμός είναι γνωστός από τα αρχαία χρόνια για τις θεραπευτικές του ιδιότητες. Τα τελευταία χρόνια η στροφή του κόσμου προς την ... -
Τουρισμός ευεξίας και στρατηγικές προώθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος της Ελλάδας και έχει συνεχώς αυξανόμενη σημασία. Με μικρές ή μεγάλες διακυμάνσεις, συνεισφέρει σημαντικά στην ευημερία της χώρας, αποτελώντας ... -
Τουρισμός και βιώσιμη ανάπτυξη
(2003-01-01)Η εργασία αυτή μελετά την έννοια του τουρισμού και την βιώσιμη ανάπτυξή του. Ειδικότερα, μελετά ην οικονομική διάσταση του τουρισμού, την κοινωνικό-πολιτική διάσταση του και την χωρική-περιβαλλοντική διάσταση καθώς και ... -
Τουρισμός και Ηράκλειο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12-17)Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν τα χαρακτηριστικά των τουριστών που επιλέγουν το Ηράκλειο Κρήτης καθώς και να καθοριστούν οι βασικοί λόγοι που τους οδήγησαν στην επιλογή του προορισμού. Βασικό ζητούμενο ... -
Τουρισμός υγείας στην Ελλάδα: η περίπτωση της θεραπευτικής μονάδας "Μεσόγειος" στην Κρήτη
(2004-12-01)Η εργασία αναφέρεται στις μορφές που παίρνει ο τουρισμός υγείας. Γίνεται εκτεταμένη αναφορά στις μορφές του τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Ακολουθεί έρευνα σε εξειδικευμένη μονάδα παροχής θεραπείας σε άτομα που ... -
Τουρισμός: οικονομική θεώρηση, επιδράσεις στο περιβάλλον, νομική αντιμετώπιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο τουρισμός αποτελεί την ατμομηχανή της εθνικής οικονομικής ανάπτυξης και την ακρογωνιαία λίθο της ελληνικής οικονομίας. Σύμφωνα με την έρευνα Εργατικού Δυναμικού του SETE Intelligence με τίτλο: «Η απασχόληση στον τουρισμό ... -
Τουριστικές επενδύσεις και οικονομική προστιθέμενη αξία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο λόγος ύπαρξης των επιχειρήσεων είναι η πραγματοποίηση κέρδους. Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα παρατηρείται μια συνεχής αύξηση του Τουρισμού γεγονός που ωθεί επιχειρηματίες να κάνουν περισσότερες επενδύσεις πάνω σε ... -
Τουριστικές υπηρεσίες μέσω internet: η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην τουριστική βιομηχανία και ειδικότερα στον αεροπορικό κλάδο, τον ξενοδοχειακό και τον κλάδο των τουριστικών γραφείων. Ωφέλειες, κίνδυνοι και μελλοντικές τάσεις. Η αναγκαιότητα της ύπαρξης στρατηγικής και οι τρόποι διαφήμισης στο διαδύκτιο (web advertising).
(2002-12-01)Με τον όρο ηλεκτρονικό επιχειρείν εννοούμε κάθε μορφή εμπορικής επαφής ή συναλλαγής που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα και δίκτυα. Στο σημείο αυτό καλό είναι να διευκρινιστεί ότι το ηλεκτρονικό επιχειρείν δεν αναφέρεται μόνο ... -
Τουριστική ανάπτυξη και περιβάλλον : η ευρωπαϊκή πολιτική για την προστασία του περιβάλλοντος
(2008-07-22)Ο τουρισμός αποτελεί δραστηριότητα που σχετίζεται με πολλούς κλάδους της οικονομίας. Απαιτεί τη συμβολή οικονομικών, κοινωνικών, πολιτισμικών και περιβαλλοντικών δεδομένων• γι’ αυτό και συχνά περιγράφεται ως εξαιρετικά ... -
Τουριστική ανάπτυξη στην Ελλάδα. Η περίπτωση της Μυκόνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Ο τουρισμός αποτελεί το βασικό πυλώνα ανάπτυξης της εθνικής οικονομίας της χώρας μας. Ειδικά στα χρόνια της κρίσης απέδειξε τη συμβολή και τη φερεγγυότητα της προσφοράς του στην οικονομία της. Η συμβολή της τουριστικής ... -
Τουριστική συμπεριφορά Ελλήνων απέναντι στο προσφυγικό ζήτημα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα Διπλωματική εργασία ασχολείται με την συμπεριφορά των ελλήνων Τουριστών απέναντι στη προσφυγική κρίση που αντιμετώπισε η Ελλάδα το καλοκαίρι του 2016. Η διπλωματική εργασία χωρίζεται σε 2 Μέρη: στο Θεωρητικό ... -
Χρηματοδότηση και κεφαλαιακή διάρθρωση τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022) -
Χρηματοοικονομική αξιολόγηση επένδυσης εταιρείας υδροπλάνων στα Δωδεκάνησα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-09-28)Τα τουριστικά προϊόντα που προσφέρονται στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια αναβαθμίζονται συνεχώς, μιας και οι τουρίστες- καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για την ποιότητα. Πολλοί παράγοντες και φορείς τουρισμού κατευθύνονται ... -
Χρηματοοικονομική αξιολόγηση και αποτίμηση ξενοδοχειακής μονάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07-06) -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός στον τομέα του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα Διπλωματική εργασία, αποτελεί την μελέτη που έγινε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στον Τομέα ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04-18)Τα ξενοδοχεία πρέπει να προχωρήσουν σε ψηφιακό μετασχηματισμό προκειμένου να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και την εμπειρία των πελατών τους, καθώς και να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε ένα μεταβαλλόμενο και ...