Browsing by Subject / Keyword "Τουρισμός"
Now showing items 125-144 of 182
-
Περιφερειακή μελέτη εντοπισμού τουριστικών επενδυτικών ευκαιριών: η περίπτωση του Νομού Φθιώτιδος
(2003-12-01)Οι περιφερειακές μελέτες έχουν σκοπό τον εντοπισμό επενδυτικών ευκαιριών σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, όπως π. χ. μια περιφέρεια ή ένα νομό. Η χρησιμότητα τους έγκειται στο γεγονός ότι μέσα από αυτές μπορεί να ... -
Ποιότητα τουριστικών υπηρεσιών στο νησί της Νάξου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των επισκεπτών στη Νάξο μέσα από το εξής ερευνητικό πλαίσιο: τουριστικό μάρκετινγκ - μάρκετινγκ υπηρεσιών - ποιότητα υπηρεσιών. -
Ποιότητα υπηρεσιών στον τουρισμό με κύρια εστίαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης ελληνικής ξενοδοχειακής επιχείρησης
(2003-01-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία, πραγματοποιείται στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κύριος στόχος της εργασίας είναι να γίνει μια προσπάθεια να συγκεντρωθούν ... -
Ποιοτικός τουρισμός στην Ελλάδα: μελέτη περίπτωσης : ανάλυση τουριστικών δεδομένων
(2005-12-01)Η παρούσα διπλωματική μελέτη εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση της ποιοτικής διάστασης του τουρισμού όσον αφορά στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας. Η μελέτη ξεκινά με την θεωρητική προσέγγιση της σχέσης μεταξύ τουρισμού και ... -
Πολιτικές τιμολόγησης & μάρκετινγκ - Η περίπτωση του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η τιμή είναι η μόνη παράμετρος του μείγματος μάρκετινγκ που προσφέρει έσοδα στην επιχείρηση, όλες οι υπόλοιπες συνεπάγονται κόστος, γι΄αυτό παίζει κύριο ρόλο στην επιβίωση, στην εδραίωση και την κυριαρχία της επιχείρησης ... -
Πολιτισμικός τουρισμός στο περιβάλλον των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η είσοδος των νέων τεχνολογιών στο σύγχρονο τρόπο ζωής σίγουρα έφεραν ριζικές αλλαγές και επηρέασαν σε απόλυτο βαθμό την καθημερινότητα των ανθρώπων. Ανεξάρτητα της κοινωνικής τάξης ή της πολιτισμικής καταγωγής, ως άτομα ... -
Πρότυπα περιβαλλοντικής διαχείρισης και τουρισμός : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-02)Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί μία αενάως εξελισσόμενη και δυναμική πτυχή της παγκόσμιας πραγματικότητας. Σήμερα, στην απαρχή μίας νέας χιλιετίας, η τεχνολογική πρόοδος, η παγκοσμιοποιημένη οικονομία, η κλιματική κρίση ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης αεροπορικής μονάδας εκτέλεσης πτήσεων με υδροπλάνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται διεθνώς μία τάση αναβάθμισης των παρεχόμενων τουριστικών προϊόντων, ως αποτέλεσμα του ενδιαφέροντος των καταναλωτών για περισσότερη ποιότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, πολλοί είναι εκείνοι που ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης εταιρείας yachting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Σκοπός του παρόντος Επενδυτικού Σχεδίου είναι η ίδρυση μίας μικρομεσαίας επιχείρησης που θα δραστηριοποιείται στο ραγδαία αναπτυσσόμενο-τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο-κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού και πιο ... -
Προμελέτη σκοπιμότητας ίδρυσης ξενοδοχειακής μονάδας στη πόλη των Ιωαννίνων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11) -
Προοπτικές και στρατηγική για βιομηχανία κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10)Ως το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας, ο Πειραιώς πάντοτε βρίσκεται στην πρώτη γραμμή για την αξιοποίηση του θαλάσσιου τουρισμού, ιδιαίτερη της βιομηχανίας κρουαζιέρας. Μετά από την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, ... -
Προοπτικές τουριστικής ανάπτυξης περιφερειακής ενότητας Εύβοιας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-28)Ο κύριος σκοπός της έρευνας σε αυτή την εργασία είναι να διερευνήσει τις προοπτικές ανάπτυξης του τουρισμού στην περιφερειακή ενότητα της Εύβοιας. Ο τουρισμός ενισχύει τα έσοδα της οικονομίας, δημιουργεί χιλιάδες θέσεις ... -
Προσβασιμότητα τουριστικών προορισμών : μελέτη περίπτωσης τουριστικού γραφείου για ΑΜΕΑ
(2011-02-09)Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του τουρισμού που σταδιακά αναδύεται και τείνει να λάβει εξέχουσα θέση στον χώρο της τουριστικής αγοράς, είναι αυτό του προσβάσιμου τουρισμού (ή τουρισμού για όλους). Ήδη από το 1990, το οποίο ... -
Προστιθέμενη αξία στα καμπινγκ της Ελλάδας
(2005-01-01)Οι Αντικειμενικοί σκοποί της διπλωματικής εργασίας είναι: Να παρουσιάσει την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο κλάδος των οργανωμένων κατασκηνώσεων στην Ελλάδα τη δεδομένη στιγμή. Να αναδείξει νέες υπηρεσίες και εγκαταστάσεις ... -
Προώθηση η-τουρισμού (e-Tourism) σε ένα ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο σύνθετος χαρακτήρας της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας παρουσιάζει ασυνήθιστες προκλήσεις για την εκπαίδευση και την εξειδίκευση των παρόχων, καθώς παρατηρείται έλλειψη υπηρεσιών, χρόνου αλλά και πόρων. Η ... -
Στατιστική ανάλυση τουριστικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Στη παρούσα διπλωματική εργασία θα δούμε αρχικά μερικές γενικές έννοιες του τουρισμό και στην συνέχεα θα γίνει μια ανάλυση του τουρισμού για τη χώρα μας. Ακολούθως θα γίνει μια ανάλυση των δεδομένων καθώς και η δημιουργία ... -
Στατιστικό μοντέλο του τουρισμού στην Ελλάδα στα πλαίσια της ΕυρωπαΊκής Ενωσης (1990-1999): το φαινόμενο της εποχικότητας
(2004-01-01)Η παρούσα διατριβή ερευνά την πορεία του ελληνικού τουρισμού κατά την περίοδο 1990-1999 με την δημιουργία στατιστικών μοντέλων για την πρόβλεψη της τουριστικής ζήτησης. Συγκεκριμένα δημιουργούνται στατιστικά μοντέλα για ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης : ένα επιχειρηματικό πλάνο για την λειτουργία μικρού ξενοδοχείου στην Αρχαία Επίδαυρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα συνεχώς αλλάζει και εξελίσσεται ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Πλέον τα ξενοδοχεία δεν αποτελούν απλώς ένα χώρο όπου ο επισκέπτης χρησιμοποιεί μόνο για τα ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης σε χώρες της κεντρικής & ανατολικής Ευρώπης: η περίπτωση του τουριστικού κλάδου
(2005-12-09)The focus of this dissertation is on government strategies toward transformation and achieving better economic results, in Central and Eastern European countries in transition. The study includes an examination of the ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ...