Browsing by Subject / Keyword "Τουρισμός"
Now showing items 130-149 of 172
-
Στατιστική ανάλυση τουριστικών δεδομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Στη παρούσα διπλωματική εργασία θα δούμε αρχικά μερικές γενικές έννοιες του τουρισμό και στην συνέχεα θα γίνει μια ανάλυση του τουρισμού για τη χώρα μας. Ακολούθως θα γίνει μια ανάλυση των δεδομένων καθώς και η δημιουργία ... -
Στατιστικό μοντέλο του τουρισμού στην Ελλάδα στα πλαίσια της ΕυρωπαΊκής Ενωσης (1990-1999): το φαινόμενο της εποχικότητας
(2004-01-01)Η παρούσα διατριβή ερευνά την πορεία του ελληνικού τουρισμού κατά την περίοδο 1990-1999 με την δημιουργία στατιστικών μοντέλων για την πρόβλεψη της τουριστικής ζήτησης. Συγκεκριμένα δημιουργούνται στατιστικά μοντέλα για ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης : ένα επιχειρηματικό πλάνο για την λειτουργία μικρού ξενοδοχείου στην Αρχαία Επίδαυρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα συνεχώς αλλάζει και εξελίσσεται ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις που υπάρχουν. Πλέον τα ξενοδοχεία δεν αποτελούν απλώς ένα χώρο όπου ο επισκέπτης χρησιμοποιεί μόνο για τα ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης σε χώρες της κεντρικής & ανατολικής Ευρώπης: η περίπτωση του τουριστικού κλάδου
(2005-12-09)The focus of this dissertation is on government strategies toward transformation and achieving better economic results, in Central and Eastern European countries in transition. The study includes an examination of the ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο τουρισμός αποτελώντας έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής, αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας, έχει κληθεί κατά καιρούς να αντιμετωπίσει περιπτώσεις κρίσεων, οι οποίες έχουν άμεσο αντίκτυπο και τον καθιστούν ... -
Στρατηγική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών στην Ελλάδα (ελληνικές εταιρείες)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι αερομεταφορές είναι αναπόσπαστο στοιχείο της τουριστικής ανάπτυξης αλλά και της κοινωνικής συνοχής του ελληνικού πληθυσμού. Ως εκ τούτου, η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σαν κύριο στόχο να περιγράψει αναλυτικά ... -
Στρατηγική ανάλυση του ξενοδοχειακού κλάδου, με ειδική έμφαση στο hospitality: μελέτη περίπτωσης της εταιρείας SGS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)Στην παρούσα εργασία διερευνάται η έννοια της στρατηγικής και η εφαρμογή της κατάλληλης στρατηγικής ανάλυσης για την περίπτωση του ξενοδοχειακού κλάδου, δίνοντας έτσι έμφαση στη φιλοξενία (hospitality). Η έννοια της ... -
Στρατηγική ανάπτυξη τουριστικών προορισμών: η περίπτωση του νομού Μεσσηνίας
(2003-01-01)Η μελέτη λοιπόν τούτη είναι άμεσα σχετιζόμενη με τον τουρισμό αλλά αναλύει και μελετά ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό σημείο, το Νομό Μεσσηνίας. Η συγκεκριμένη μελέτη ερευνά όλα τα πιθανά είδη τουρισμού που θα μπορούσαν να ... -
Στρατηγική διαφοροποίηση και συμπεριληπτική διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-04-04)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το ρόλο της συμπεριληπτικής διαχείρισης ως στρατηγική διαφοροποίησης σε επιχειρήσεις τουρισμού. Η ανάγκη των τουριστικών επιχειρήσεων για επιβίωση και στρατηγική διαφοροποίηση ... -
Στρατηγική επιμήκυνσης τουριστικής περιόδου: η περίπτωση της Ρόδου
(2003-12-01)Η εργασία αναλύει της στρατηγική μάρκετινγκ μιας περιφέρειας για την τουριστική της ανάπτυξη. Αφού αναλυθεί το εξωτερικό περιβάλλον της περιφέρειας για τον εντοπισμό της θέσης της έναντι των ανταγωνιστών της, αναλύεται και ... -
Στρατηγική και ανάλυση του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης - Πελοπόννησος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η ανάλυση και η στρατηγική του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα και εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η περιφέρεια Πελοποννήσου. Στην αρχή γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία του τουριστικού κλάδου, ... -
Στρατηγική της ξενοδοχειακής επιχείρησης ΜΑΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Για την ολοκλήρωση της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν απαραίτητη η διαίρεσή της σε δύο μέρη. Αρχικά στο πρώτο μέρος το οποίο αποτελείται από δύο κεφάλαια παρουσιάστηκαν σε πλήρη ανάλυση τόσο η έννοια του στρατηγικού ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και εταιρίες διανομής τουριστικών καταλυμάτων: "Η περίπτωση της Hotelbeds"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Το Στρατηγικό Μάνατζμεντ αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της σωστής διοίκησης και ανάπτυξης των σημερινών επιχειρήσεων. Αποτελεί το βασικό εργαλείο τόσο της ακαδημαϊκής, όσο και της πρακτικής μελέτης του «οργανισμού» της εκάστοτε ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός για τον τουρισμό της Κέρκυρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11)Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία στοχεύει να μελετήσει σε βάθος να αποτυπώσει να καταγράψει να αναδείξει το μεγάλο παγκόσμιο φαινόμενο του τουρισμού, παράλληλα να προτείνει τακτικές και στρατηγική. Ανάλυση όλων των δεδομένων ... -
Στρατηγικός σχεδιασμός διοργάνωσης εκδηλώσεων και η σπουδαιότητά τους στον τουρισμό
(2013-04-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να μελετήσει το στρατηγικό μάνατζμεντ, τις εκδηλώσεις, και τη συνεισφορά τους στην ανάπτυξη του τουρισμού ενός προορισμού καθώς και τους παράγοντες που χρειάζεται να ληφθούν υπόψη ... -
Σύγχρονες μορφές του τουρισμού μετά την πανδημία και προτάσεις marketing για επιχειρήσεις και προορισμούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Η εκπόνηση της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποσκοπεί στην ενδελεχή ανάλυση του τομέα του τουρισμού τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο, καθώς και της εξέλιξής του μετά την πανδημία. Η μελέτη ξεκινά με μία ... -
Σύγχρονες μορφές τουρισμού : πολιτιστικός και θρησκευτικός τουρισμός στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)Μέσα στη ροή και την εξέλιξη της κοινωνικής πραγματικότητας αλλά και του σύγχρονου και συνεχώς μεταβαλλόμενου κοινωνικοπολιτικού περιβάλλοντος που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε, συντελούνται αλλαγές στον τρόπο αντίληψης ... -
Συμπεριφορική ανάλυση Ασιατών τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25) -
Τα πολιτιστικά κέντρα ως μέσο ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να εξεταστεί πως ένα πολιτιστικό κέντρο μπορεί να αποτελέσει έναν βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον τουρισμό και μέσα από αυτό μια χώρα να καταφέρει να δημιουργήσει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό ...