Τουρισμός ευεξίας και στρατηγικές προώθησης
Wellness tourism and promotion strategies
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Τουρισμός ; Ευεξία ; Στρατηγική ; Ανάπτυξη ; Ιαματικές πηγές ; ΠροώθησηΠερίληψη
Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες, αν όχι τη μεγαλύτερη πηγή εισοδήματος της Ελλάδας και έχει συνεχώς αυξανόμενη σημασία. Με μικρές ή μεγάλες διακυμάνσεις, συνεισφέρει σημαντικά στην ευημερία της χώρας, αποτελώντας τη μεγαλύτερη εθνική βιομηχανία, ιδιαίτερα μετά το τέλος των εχθροπραξιών του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η εξέλιξη διαφόρων εναλλακτικών μορφών του τουρισμού, μέσα στις οποίες βρίσκεται και ο τουρισμός υγείας, ο οποίος αποτελεί έναν από τους πιο σύγχρονους πλέον τρόπους διακοπών. Τα τελευταία χρόνια επικρατεί η τάση για βελτίωση του τρόπου ζωής και υγείας των ανθρώπων, όπου αυτό μπορεί να γίνει σε συνδυασμό με την αναψυχή τους. Επιμέρους κλάδοι του τουρισμού υγείας είναι ο ιαματικός τουρισμός-ευεξίας και ο ιατρικός τουρισμός. Παρόλο που ο τουρισμός υγείας εσωκλείει τον ιατρικό τουρισμό και τον τουρισμό ευεξίας, αποτελούν δύο εντελώς διαφορετικές έννοιες, που επικεντρώνονται σε διαφορετικούς στόχους, ο πρώτος στην πρόληψη και στην χαλάρωση ενώ ο δεύτερος στην θεραπεία και στην αποκατάσταση προβλημάτων υγείας σε συνδυασμό με τις διακοπές στον χώρο που θα του παραχθούν οι υπηρεσίες υγείας. Οι συγκεκριμένες μορφές τουρισμού, είναι εξίσου σημαντικές για την ελληνική οικονομία, όπως και οι υπόλοιπες μορφές του τουρισμού, καθώς με τα ευεργετικά αποτελέσματα τους έχουν τη δυνατότητα να προσελκύσουν πολλούς τουρίστες.