• Human resources - Εξέλιξη και ρόλος 

      Μπουλουγούρη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
      Το σημαντικότερο ίσως κομμάτι για μία επιχείρηση ή για έναν οργανισμό, είναι το ανθρώπινο δυναμικό τους. Οι άνθρωποι του οργανισμού ή της επιχείρησης είναι αυτοί που θα ορίσουν τη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα του, ...
    • Logistics και στρατηγική των επιχειρήσεων 

      Χριστώνη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-25)
      Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, είναι η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων που τοποθετούνται στο ...
    • Management στο σύστημα προμηθειών υγείας:αξιολόγηση και εξορθολογισμός του ισχύοντος συστήματος. 

      Χόρτη, Ειρήνη (2015-01-20)
      Το σύστημα προμηθειών προϊόντων και υπηρεσιών στο χώρο της υγείας αποτελεί ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο και κρίσιμο ζήτημα, που εύλογα βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων και των μεταρρυθμιστικών προσπαθειών, χωρίς ωστόσο ...
    • Marketing και τεχνικές προώθησης στο σύγχρονο φαρμακείο 

      Κανατσίδη, Σπυριδούλα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Στην παρούσα εργασία εξετάζεται αν η αξιοποίηση των διάφορων μορφών marketing μπορούν να επιδράσουν θετικά τόσο στην εικόνα και τη λειτουργία των κοινοτικών φαρμακείων όσο και στην εικόνα του φαρμακοποιού στην κοινωνία. ...
    • Marketing υπηρεσιών υγείας: ακολουθώντας τα social media. 

      Κουτρούμπα, Ξανθή (2015-02-20)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται την εφαρμογή μίας νέας μορφής marketing υπηρεσιών υγείας, μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις αρχές της επιστήμης του marketing. ...
    • Neuromarketing στον χώρο της υγείας 

      Διαμάντη, Χριστίνα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)
      Σκοπός της παρούσας διπλωματικής διατριβής ήταν να καταγράψει τεχνικές που χρησιμοποιούνται ευρέως στο νευρομάρκετινγκ και στη συνέχεια να εξετάσει κατά πόσο έχουν επίδραση στο καταναλωτικό κοινό της Ελλάδας. Στη συνέχεια ...
    • Neuromarketing: ο ρόλος των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή 

      Καρπαθάκη, Δήμητρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-10-01)
      Το Neuromarketing είναι ένα αναδυόμενο διεπιστημονικό πεδίο στρατηγικής που δύναται να μελετά τις γνωσιακές και συναισθηματικές αντιδράσεις των καταναλωτών σε ερεθίσματα Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας σύγχρονες τεχνικές όπως ...
    • Sensory marketing: η δύναμη των αισθήσεων στις πωλήσεις 

      Αγγαρίτη, Γεωργία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10)
      Η παρούσα εργασία αποτελεί μία ακαδημαϊκή μελέτη, σχετικά με τον αμφιλεγόμενο τομέα του Sensory Marketing, και με τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα εργαλεία που έχουν στην ...
    • Social media marketing 

      Καλληδώνη, Άννα - Μαρία Σ. (2014-09-30)
      Η καθημερινή χρήση των Social Media, τόσο από ηλεκτρονικούς υπολογιστές όσο κι από τα κινητά τηλέφωνα, τα έχει καθιερώσει πια ως μία δεύτερη παράλληλη ζωή για τον κάθε χρήστη ξεχωριστά. Η παρούσα εργασία ασχολείται με τη ...
    • The balanced scorecard 

      Σπανίδης, Ελευθέριος; Spanidis, Eleftherios (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)
      Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τον Πίνακα Ισορροπημένης Στοχοθεσίας, ένα εργαλείο στρατηγικής διαχείρισης που στοχεύει στην παροχή μιας ολιστικής άποψης της οργανωτικής απόδοσης. Η διπλωματική εργασία εμβαθύνει ...
    • The digital transformation in the public sector : the case of the Greek Local Government 

      Πατεργιαννάκη, Ζωή; Patergiannaki, Zoi (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)
      Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει θέσει ως προτεραιότητα την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και του ψηφιακού μετασχηματισμού, ενώ πληθώρα διεθνών οργανισμών, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Εθνών και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ...
    • Αδύναμα προϊόντα : ενίσχυση, αποδυνάμωση ή κατάργηση από το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο 

      Σπαράγγης, Πολυζώης (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
      Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την αξιολόγηση της κατάστασης ενός προϊόντος που βρίσκεται σε δυσμενή θέση, δίνοντας παράλληλα γενικές μεθόδους ανάκαμψής του, εφόσον τελικά διαπιστωθεί ότι τη δεδομένη στιγμή αυτό είναι ...
    • Αθλητικό management και ποδοσφαιρική επιχειρηματικότητα 

      Λαγός, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-05)
      Οι απαιτήσεις για τους ευρωπαϊκούς συλλόγους που ανήκουν στην ποδοσφαιρική βιομηχανία της UEFA (Ένωση ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών) συνεχώς μεταβάλλονται. Εξαιτίας της κακοδιαχείρισης των οικονομικών που συνέβαινε ...
    • Ανάλυση αγοράς στην Ευρωπαϊκή Ένωση για την βρώσιμη ελιά και το ελαιόλαδο 

      Παπαργύρης, Ηλίας (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)
      Το ελαιόλαδο συγκροτεί ένα παραδοσιακό αγροτικό προϊόν, καθώς επίσης και ένα από τα κύρια προϊόντα της διατροφής των Ελλήνων. Σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί η ζήτηση των καταναλωτών, ως προς το ελαιόλαδο. Επιδιώκεται ...
    • Ανάπτυξη δημόσιας τράπεζας φύλαξης ομφαλοπλακουντιακού αίματος: θεματα διοίκησης και διαχείρισης. 

      Φούντα, Παναγιώτα (2015-01-21)
      Η μεταμόσχευση μυελού των οστών αποτελεί τη μόνη αποτελεσματική θεραπεία για μια σειρά νόσων, όπως είναι οι αιματολογικές κακοήθειες, οι συμπαγείς όγκοι, και πολλές κληρονομικές διαταραχές του αιμοποιητικού και/ή ανοσολογικού ...
    • Από την πολεμική στρατηγική στην επιχειρησιακή στρατηγική: εφαρμογές & παραδείγματα 

      Κουτελέκος, Δημήτριος Ν. (2015-05-28)
      Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό την ανάλυση, τη σύγκριση και τον τρόπο σύνδεσης της στρατηγικής του πολέμου και της στρατηγικής των επιχειρήσεων, μέσα από τη διεξοδική παρουσίαση αρχών πολεμικής σημασίας που διατυπώθηκαν ...
    • Από το μάρκετινγκ στο νευρομάρκετινγκ: ζητήματα ηθικής στις υπηρεσίες υγείας 

      Κοντογεώργου, Γεωργία - Μαρία (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
      Η παρούσα διπλωματική, αποτελεί μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με θέμα το πέρασμα από το κλασικό μάρκετινγκ, στο νεοσύστατο νευρομάρκετινγκ και πιο συγκεκριμένα στον τομέα των υπηρεσιών υγείας. Η συμπεριφορά του καταναλωτή ...
    • Αποτελεσματικότητα της διαχείρισης κινδύνων στη δημόσια υγεία: ο τομέας ελέγχου ασφάλειας των τροφίμων. 

      Σαλάτας, Βλαστός (2014-12-15)
      Η σημαντικότητα της ασφάλειας των τροφίμων και της διατροφής στην διατήρηση της δημόσιας υγείας αποτελεί ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός και η μη αποτελεσματική διαχείριση της προκαλεί μεγάλο οικονομικό κόστος (Battelle, ...
    • Αποτίμηση της σχετιζόμενης με την υγεία ποιότητας ζωής και του κόστους στην ελάχιστα επεμβατική χειρουργική της σπονδυλικής στήλης 

      Μπαλάσκα, Δήμητρα Π. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
      Η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών στην Ελλάδα, είχε ως αποτέλεσμα των περιορισμό των διαθέσιμων υγειονομικών πόρων γενικότερα. Η οικονομική αξιολόγηση, ως ένα εργαλείο των οικονομικών της υγείας, επιτρέπει τη ...
    • Βασικές αρχές management σε φαρμακευτικές εταιρίες. 

      Διακάτου Κριθάρη, Χρυσούλα (2014-11-04)
      Παρόλο που τα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης κλονίζονται όλες οι αγορές , η παραγωγή φαρμάκων καθώς και η εμπορία φαρμάκων και ιατρικού εξοπλισμού, συνεχίζει να αποτελεί έναν σημαντικό οικονομικό κλάδο διεθνώς. ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»