Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 33-52 από 200
-
Δείκτες απόδοσης παραγωγής και μέθοδοι βελτιστοποίησης. Μελέτη περίπτωσης: εργοστάσιο σοκολατοποιίας Παυλίδη
(2015-04-27)Το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά και η περίοδος της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης που διανύουμε, επιβάλλει στις επιχειρήσεις και τις βιομηχανίες, την υιοθέτηση πρακτικών και μεθόδων που στοχεύουν στη συνεχή βελτίωση ... -
Δείκτες βασικής απόδοσης και στρατηγικός σχεδιασμός σε μια ναυτιλιακή εταιρεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09-29)Η επιτυχής χρήση του στρατηγικού σχεδιασμού και των Βασικών Δεικτών Απόδοσης έχει καταστεί απαραίτητη για τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις προκειμένου να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη και επιτυχία στον ανταγωνιστικό και δυναμικό ... -
Δημιουργία και ανάπτυξη εταιρικής κουλτούρας στις σύγχρονες επιχειρήσεις: μελέτη περίπτωσης Vodafone
(2013-03-19)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η περιγραφή της έννοιας της κουλτούρας, της σπουδαιότητάς της, των βασικών συστατικών μερών της και του ρόλου που διαδραματίζει στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Επιπλέον, ... -
Διαδικτυακό μάρκετινγκ : αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Αυτή η διπλωματική εργασία αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της διαδικτυακής διαφήμισης. Περιλαμβάνει δηλαδή μια σύντομη αναφορά στο διαδίκτυο, στα εργαλεία του διαδικτύου καθώς και ... -
Διερεύνηση της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-10)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε το διάστημα Μάιος 2015 με Οκτώβριος 2015 στα πλαίσια ολοκλήρωσης των σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Οικονομικής και Επιχειρησιακής Στρατηγικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός ... -
Διερεύνηση του βαθμού αξιοποίησης της εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής μάθησης στην ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-10)Τα τελευταία χρόνια η τεχνολογία έχει αλλάξει ριζικά κάθε τομέα της ζωής μας. Ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο μαθαίνουμε έχει αλλάξει, αφού η τεχνολογία μας δείχνει νέους πιο ευέλικτους και ευχάριστους τρόπους μάθησης. Η ... -
Διερευνώντας την επίδραση της γνώσης του προϊόντος & της ανάμιξης του προϊόντος στις αντιδράσεις των αποδεκτών καταναλωτών: ο ρόλος της αρνητικής δια στόματος επικοινωνίας
(2012-12-17)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις επιπτώσεις των κινήτρων της αρνητικής δια στόματος επικοινωνίας (NWOM) του αποστολέα (sender) στις αντιδράσεις των αποδεκτών (receiver) και να εκτιμήσει την επίδραση ... -
Διπλωματική εργασία μάρκετινγκ πολιτιστικών οργανισμών, η περίπτωση του Βιοτεχνικού - Βιομηχανικού Εκπαιδευτικού Μουσείου Λαυρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Τα εργαλεία που μας δίνει η επιστήμη του μάρκετινγκ είναι πλέον απαραίτητα για κάθε οργανισμό που επιθυμεί να έχει μια υγιή και πετυχημένη παρουσία στον χώρο στον οποίο δραστηριοποιείται. Με τις εφαρμογές που του παρέχει ... -
Έρευνα ικανοποίησης επισκεπτών για αξιολόγηση τουριστικής στρατηγικής και προτάσεις βελτίωσης: η μελέτη περίπτωσης του νησιού των Σπετσών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-08-01)Στη παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η ικανοποίηση των επισκεπτών του νησιού των Σπετσών, μέσω στατιστικής έρευνας, με σκοπό την αξιολόγηση της τουριστικής στρατηγικής του νησιού. Γίνεται χρήση του στατιστικού πακέτου ... -
Εισαγωγή στα προσωπικά δεδομένα στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04-06)Σκοπός της παρούσης μελέτης είναι να διερευνήσει την ηλεκτρονική επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων στο χώρο της υγείας. Η μεθοδολογία της εργασίας στηρίχθηκε στη συλλογή δευτερογενών δεδομένων μέσα από βιβλία και άρθρα ... -
Εισαγωγή στις πωλήσεις και εκπαίδευση σε μεθοδολογίες πωλήσεων για μέγιστη επιχειρηματική απόδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-01)Η πώληση αποτελεί μία πολύ σημαντική διαδικασία στην ιστορία του ανθρώπινου γένους. Ξεκινάει από τα προϊστορικά χρόνια, εξελίσσεται και καταλήγει στη μορφή που έχει σήμερα. Στις μέρες μας πρόκειται για μια διαδικασία ζωτικής ... -
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού - Μελέτη περίπτωσης Μήλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Σκοπός Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του θεματικού τουρισμού στο νησί της Μήλου. Αρχικά, επιχειρεί να αποτυπώσει την υφιστάμενη κατάσταση και παράλληλα να μελετήσει σε βάθος τον ρόλο ... -
Επισκόπηση του κλάδου της γαλακτοβιομηχανίας και χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας ΟΛΥΜΠΟΣ Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11) -
Επιχειρηματικό σχέδιο για spa. Ίδρυση – Λειτουργία – Εγκαταστάσεις. Η ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στο πρώτο κεφάλαιο της διπλωματικής αυτής εργασίας, παρουσιάζεται η αρχή και η εξέλιξη των κέντρων spa, το φαινόμενο «day spa» καθώς και οι κατηγορίες spa που υπάρχουν σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Spa. Στη συνέχεια, παρατίθεται ... -
Επιχειρησιακή στρατηγική για ένα ηλεκτρονικό σύστημα κλινικής διάγνωσης γενετικών συνδρόμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Το 2007, το έργο DYSCERNE χρηματοδοτήθηκε από τον Εκτελεστικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EU DG Sanco), ως πιλοτικό πρόγραμμα που αποσκοπεί στη δημιουργία ενός δικτύου εμπειρογνωμοσύνης για τις σπάνιες ... -
Εργασιακή ικανοποίηση των ατόμων και απόδοση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-01)Το θέμα στο οποίο εστιάζει η συγκεκριμένη εργασία σχετίζεται με την εργασιακή ικανοποίηση και την απόδοση των υπαλλήλων, έννοιες οι οποίες αποτελούν αντικείμενα εκτενούς μελέτης τις τελευταίες δεκαετίες αφού είναι απόλυτα ... -
Εφαρμογή και λειτουργία του "έξι σίγμα" (6σ) ως ένα εργαλείο της στρατηγικής διοίκησης σε συνδυασμό και με την εφαρμογή της λιτής διαχείρισης και παραγωγής
(2014-02-24)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως κύριο αντικείμενο έρευνας την παρουσίαση της έννοιας, λειτουργίας και της εφαρμογής της μεθοδολογίας του «Έξι Σίγμα» (6σ) στις σύγχρονες ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς και στις ... -
Εφαρμογή συστημάτων αξιολόγησης τραπεζικών πελατών σε στρατηγικές μάρκετινγκ και διαχείρισης πελατών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015) -
Εφαρμογή του social media marketing στον χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στόχος της παρούσας διατριβής ήταν να εξετάσει τις προθέσεις, τις στάσεις και τα εμπόδια των καταναλωτών στο να χρησιμοποιήσουν τα Social Media για να επικοινωνήσουν με τους επαγγελματίες υγείας στην Ελλάδα. Για τους σκοπούς ... -
Εφαρμοσμένο φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην σύγχρονη αγορά υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στην παρούσα εργασία μελετάτε η εφαρμογή του συγχρόνου μάρκετινγκ από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Ολοκληρώνοντας σε θεωρητικό επίπεδο την υπάρχουσα και συνεχώς μεταβαλλόμενη κατάσταση στη φαρμακευτική αγορά, λαμβάνοντας ...