Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 103-122 από 200
-
Νέες στρατηγικές στην κατ' οίκον ιατρική απεικόνιση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται η υγειονομική περίθαλψη ασθενών μεταβάλλεται ανάλογα με τις κοινωνικές , περιβαλλοντολογικές , δημογραφικές , επιδημιολογικές και τέλος τεχνολογικές αλλαγές. Ο αυξανόμενος ρυθμός ... -
Νευρομάρκετινγκ : οι εφαρμογές του στην ελληνική οικονομία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση, η ανάλυση και η κατανόηση του νευρομάρκετινγκ και του αντίκτυπου που αυτό έχει στην ελληνική οικονομία. Το νευρομάρκετινγκ αποτελεί έναν κλάδο άμεσα συνδεδεμένο ... -
Νευρομάρκετινγκ και η εφαρμογή του στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα διπλωματική εργασία περιγράφει ένα σχετικά νέο και μη-επαρκώς εξερευνημένο κλάδο του μάρκετινγκ – το νευρομάρκετινγκ (neuromarketing). Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι να επικεντρωθεί σε αυτό το σχετικά νέο ... -
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ... -
Νευρομάρκετινγκ: η συσχέτιση του με το παραδοσιακό μάρκετινγκ και η θεωρία πίσω από την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τον νέο κλάδο του νευρομάρκετινγκ και την γενικότερη επίδραση του στην οικονομία και την συμπεριφορά των καταναλωτών. Συγκεκριμένα σε μια αναλυτικότερη ανασκόπηση της εργασίας ... -
Ο αντίκτυπος των ψηφιακών τεχνολογιών στην ασφαλιστική βιομηχανία υπό το φως του ψηφιακού μετασχηματισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)Αυτή η εργασία ασχολείται με τον αντίκτυπο που έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στην ασφάλιση και αντικατοπτρίζει τη συμβολή της ασφάλισης στην ανάπτυξη μιας ψηφιακής οικονομίας. Η τεχνολογία και οι νέες πηγές δεδομένων ... -
Ο νευραλγικός ρόλος του νευρομάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-07)Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη του συνεχώς αναπτυσσόμενου κλάδου του νευρομάρκετινγκ και της άρρηκτης σύνδεσης του με την καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία αποκωδικοποιείται εξερευνώντας το μυαλό του καταναλωτή ... -
Ο οικονομικός αντίκτυπος του ιατρικού τουρισμού στην Ελλάδα.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10-30)Ο τουρισμός είναι ένα κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο με σημαντικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των ασθενών και την οικονομία των χωρών. Ο ορισμός του τουρισμού είναι η μετακίνηση ενός ανθρώπου εκτός του τόπου κατοικίας του. ... -
Ο ρόλος και σημασία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων : η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) αποτελούν ζωτικό συστατικό της ελληνικής οικονομίας, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το 99% των επιχειρήσεων στη χώρα. Η παρούσα διατριβή εξετάζει τον ορισμό, τα χαρακτηριστικά, τη σημασία, ... -
Ο ρόλος της αλυσίδας αξίας στη διαχείρηση της εφοδιαστικής αλυσίδας των φαρμακοβιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η φαρμακευτική αγορά αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους πιο ιδιαίτερους και περίπλοκους κλάδους της βιομηχανίας που παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον σε όλο το μήκος της αλυσίδας αξίας. Το 2016 αποτέλεσε σημείο καμπής για ... -
Ο ρόλος της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων στις υπηρεσίες υγείας - H περίπτωση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η συγκεκριμένη διατριβή έχει ως αντικείμενο μελέτης τις πολιτικές διοίκησης ανθρώπινων πόρων που έχουν ως πλαίσιο εφαρμογής τον χώρο της υγείας, καθώς και το ρόλο τους στη διαχείριση του συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης, ... -
Ο ρόλος της εμπειρίας του πελάτη στην ανάπτυξη πωλήσεων : μελέτη περίπτωσης ΑΤΤΙΚΑ Πολυκαταστήματα Α.Ε.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η διεθνής ύφεση, το διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η εμπορευματοποίηση και ο κορεσμός, οδήγησαν τις επιχειρήσεις στην υιοθέτηση νέων μεθόδων προσέλκυσης και εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, δεδομένης ... -
Ο ρόλος της καταναλωτικής πίστης και του εθνοκεντρισμού στην πρόθεση (επαν)αγοράς της μάρκας: ποιές στρατηγικές μάρκετινγκ αποδίδουν;
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)Η ανάκαμψη των οικονομιών που βρίσκονται σε φάση ύφεσης, απαιτεί την ανάπτυξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και την προσαρμογή στις συνθήκες που επικρατούν σε κάθε τοπική αγορά. Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και μέχρι ... -
Ο ρόλος της μουσικής ως εργαλείο του πολυαισθητικού μάρκετινγκ: πώς επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά
(2013-04-03)Όλες οι στιγμές της φυσικής δημιουργίας και της ανθρώπινης παρουσίας στη γη εί¬ναι εμπλουτισμένες με θόρυβο, ήχο και μουσική. Ότι το καθένα από αυτά επηρεά¬ζει τους ανθρώπους με ποικίλους τρόπους, έχει υποτεθεί από τότε ... -
Ο ρόλος της ψηφιακής τραπεζικής στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη : η μελέτη της Τράπεζας Πειραιώς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06) -
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στον ιατρικό τουρισμό.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-12)Λένε ορισμένοι, παροτρύνοντας τους έχοντες την ευθύνη της διακυβέρνησης της χώρας, να μην αφήσει η Ελλάδα μία καλή κρίση να πάει χαμένη. Αυτό ισχύει και για την ευκαιρία που ορθώνεται μέσω του ιατρικού τουρισμού. Η χώρα ... -
Ο ρόλος των γενόσημων φαρμάκων στα οικονομικά της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Παρότι στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες του κόσμου η χρήση γενοσήμων είναι γνωστή πολλές δεκαετίες, στην Ελλάδα ο όρος γενόσημα φάρμακα έχει γίνει γνωστό το τελευταίο χρονικό διάστημα. Η παρούσα εργασία μελετάει την επίπτωση ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα δημόσια νοσοκομεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11)Ο παλμός του ψηφιακού μετασχηματισμού μεγαλώνει με το καιρό και πολλές επιχειρήσεις κάνουν άλματα στα χωράφια της ψηφιακής εποχής. Αν και η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα όλο και περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν ... -
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ... -
Οδοντοτεχνικό marketing-management οδοντοτεχνικού εργαστηρίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Τα στοιχεία της διοίκησης και του μάνατζμεντ στα πλαίσια της πορείας και διαχείρισης των επιχειρήσεων αναμφίβολα αποτελούν κεντρικής σημασίας παραμέτρους, σχετικά με το ζήτημα της όσο το δυνατόν καλύτερης οργάνωσής τους. ...