Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 135-154 από 200
-
Στρατηγικές marketing σε εμπορικές επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης Coca-Cola Company
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-09)Η εν λόγω εργασία παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση και ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ σε εμπορικές επιχειρήσεις, με έμφαση στη διάσημη εταιρεία Coca-Cola Company ως μελέτη περίπτωσης. Διερευνάται η εξέλιξη του ... -
Στρατηγικές marketing στο χώρο της υγείας : neuromarketing & nudging techniques
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Εισαγωγή Το Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing) είναι τομέας του μάρκετινγκ ο οποίος χρησιμοποιεί την Νευροεπιστήμη με σκοπό την ανακάλυψη των υποσυνείδητων προτιμήσεων, αποφάσεων και κινήτρων των καταναλωτών. Παρόλο που ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ... -
Στρατηγικές επιβίωσης στο χώρο του φαρμακείου εν μέσω οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η βιωσιμότητα των ιδιωτικών φαρμακείων, στις ημέρες μας, επηρεάζεται από τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των πολιτών, την αλλαγή της προμηθευτικής αλυσίδας και την αύξηση του ανταγωνισμού σε συνδυασμό με τη συρρίκνωση του ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο των second hand ρούχων : η περίπτωση του Revibes
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Στην παρούσα εργασία, γίνεται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εφαρμογή Revibes, μία εφαρμογή που δραστηριοποιείται στην αγορά των second hand ειδών μόδας. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια λεπτομερής ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ στις επωνυμίες κόμικ DC και Marvel Comics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)Η ψυχαγωγία είναι ένας κερδοφόρος κλάδος, με την επιτυχία στην αγορά να αποτελεί παράδειγμα της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ που εφαρμόζει μία επιχείρηση. Ο κλάδος των κόμικς, συγκεκριμένα όσον αφορά τις ... -
Στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων βιομηχανικών προϊόντων: μελέτη περίπτωσης σε βιομηχανικό μάρκετινγκ
(2015-06-03)Η παρούσα εργασία επιχειρεί να εξετάσει και να μελετήσει τις στρατηγικές προώθησης και πωλήσεων του Βιομηχανικού Μάρκετινγκ, που ακολουθούν οι ελληνικές επιχειρήσεις και η εξάρτησή τους από την αγοραστική συμπεριφορά των ... -
Στρατηγική ανάλυση ασφαλιστικών επιχειρήσεων πριν και μετά COVID-19 : προκλήσεις και ευκαιρίες (Εθνική Ασφαλιστική)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η πανδημία COVID-19 έχει επηρεάσει σημαντικά την παγκόσμια οικονομία και ο ασφαλιστικός κλάδος δεν αποτελεί εξαίρεση. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιεί μια στρατηγική ανάλυση των ασφαλιστικών εταιρειών πριν και μετά την ... -
Στρατηγική ανάπτυξη ιατρείου / κλινικής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία ασχολήθηκε με το ζήτημα της στρατηγικής ανάπτυξης ιατρείου και ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια. Το πρώτο αναφέρθηκε στον ορισμό της στρατηγικής αναλύοντας το κλασικό μοντέλο στρατηγικής και το στρατηγικό ... -
Στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης της εταιρείας ΑΒ Βασιλόπουλος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η στρατηγική βέλτιστου κόστους και διαφοροποίησης που εφαρμόζει η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, που αποτελείται από τέσσερα ... -
Στρατηγική γαλάζιων και κόκκινων ωκεανών. Η περίπτωση της Apple
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-06-15)Περίληψη Για να αναπτυχθεί, αλλά και για να επιβιώσει, μια εταιρεία στο χώρο των επιχειρήσεων χρειάζεται στρατηγική. Η στρατηγική στοχεύει στον καθορισμό των μακροπρόθεσμων στόχων και σκοπών της επιχείρησης, τους τρόπους ... -
Στρατηγική και ανάλυση του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης - Πελοπόννησος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η ανάλυση και η στρατηγική του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα και εξετάζεται ως μελέτη περίπτωσης η περιφέρεια Πελοποννήσου. Στην αρχή γίνεται μια αναδρομή στην ιστορία του τουριστικού κλάδου, ... -
Στρατηγική μελέτη ανάπτυξης ενός δικτύου υδροπλάνων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και η κατασκευή ενός επιχειρησιακού σχεδίου για τη λειτουργία των υδροπλάνων και των υδατοδρομίων στη χώρα μας. Ξεκινάμε με μία σύντομη αναφορά στην ιστορία των υδροπλάνων από ... -
Στρατηγική του Branding στην ελληνική βιομηχανία μόδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-01)Σύμφωνα με όσα θα αναφερθούν και θα σχολιαστούν στις ακόλουθες σελίδες της μεταπτυχιακής εργασίας, θα λέγαμε πως βασικός σκοπός της εν λόγω πτυχιακής εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, αξιολόγηση και συζήτηση στοιχείων ... -
Στρατηγική των logistics μελέτη περίπτωσης : Misko - Barilla
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στην παρούσα εργασία, πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με σκοπό τον ορισμό και την αποσαφήνιση όρων σχετικών με την λειτουργία των logistics, της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και με τις στρατηγικές επιλογές των ... -
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών στα νοσοκομεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η διπλωματική μου εργασία περιγράφει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί ένα νοσοκομείο να χρησιμοποιήσει τη στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και τα αποτελέσματα που επιφέρει η χρήση της στους τομείς υγείας. -
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών: εφαρμογή στον κλάδο των έξυπνων κινητών τηλεφώνων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετάται η Στρατηγική των Γαλάζιων Ωκεανών η οποία παρακινεί τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από τον έντονο και αιματοβαμμένο ανταγωνισμό των Κόκκινων Ωκεανών και να δημιουργήσουν νέο χώρο ... -
Στρατηγική των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-06)Το γεγονός ότι η γενιά του σήμερα δεν γνωρίζει πως είναι η ζωή δίχως τα Social Media, μπορεί κάποιος να θεωρήσει ότι πλέον το word of mouth- βάσει του οποίου λαμβάνουν τις αποφάσεις τους οι καταναλωτές- δεν είναι διαφορετικό ... -
Στρατηγικό μάνατζμεντ και διαχείριση των πωλήσεων στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, μελέτη περίπτωσης μιας εμπορικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα Διπλωματική εξετάζει τον ρόλο του Στρατηγικού Μάνατζμεντ στη διαχείριση των πωλήσεων στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις και κατά πόσο οι ΜΜΕ στην Ελλάδα υιοθετούν στρατηγικές στη διαχείριση και ανάπτυξη των πωλήσεων. ... -
Στρατηγικό μάρκετινγκ στην επωνυμία μιας εταιρείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να εξεταστεί η διαφοροποίηση να εξεταστεί η προτίμηση των πελατών προς τα φυσικά και τα ηλεκτρονικά καταστήματα πριν και την πανδημία. Δευτερευόντως, ερευνήθηκαν οι συσχετίσεις των προτιμήσεων ...