Μοντέλο ανάλυσης διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ. Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία παροχής βιομηχανικών αποθηκών στη Ρουμανία :$bπροσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση στρατηγικής στο διεθνές μάρκετινγκ. Ανάλυση ελκυστικότητας της Ρουμανίας.Case study : η αγορά αποθηκών στην περιοχή του Βουκουρεστίου. Σχέδιο μάρκετινγκ
Master Thesis
Author
Ντουμιτρέσκου, Αλεξάνδρα Ρ.
Date
2004-12-01View/ Open
Subject
Στρατηγικό μάρκετινγκ ; Ανάλυση περιβάλλοντος ; Διεθνές μάρκετινγκ ; Επενδύσεις ; Έρευνα αγοράςAbstract
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναπτύξει ένα υπόδειγμα ανάλυσης όλων των παραμέτρων που θα πρέπει να ληφθούν υπ΄ όψιν κατά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον διεθνή χώρο, με έμφαση στον τομέα των βιομηχανικών υπηρεσιών. Σκοπός της εργασίας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση, βάση της οποίας να παρέχεται η δυνατότητα ανάπτυξης ενός αποτελεσματικού σχεδίου μάρκετινγκ. Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, αποτελεί το θεωρητικό υπόβαθρο, όπου περιγράφονται αναλυτικά οι παράμετροι που επηρεάζουν την στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο εξωτερικό. Στο δεύτερο μέρος, που είναι και το πρακτικό, αναλύεται η κατάσταση του περιβάλλοντος της Ρουμανίας και το Case Study της ανάπτυξης στρατηγικής μάρκετινγκ μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο των βιομηχανικών αποθηκών.
Language
GreekCollections
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Η εφαρμογή του μάρκετινγκ στην λιανική τραπεζική
Φραδέλλου, Κατερίνα. (2008-02-08)To χρηματοπιστωτικό σύστημα τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ολόκληρη την Ευρώπη έχει γνωρίσει τις δύο τελευταίες δεκαετίες συνεχείς αλλαγές στην προώθηση και παροχή των υπηρεσιών του λόγω των νέων προκλήσεων που δέχεται από ... -
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
Μπουχώρης, Πέτρος Κ. (2008-04-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ... -
Εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού επιχειρείν Β2Β (Business to business) σε ελληνική φαρμακευτική επιχείρηση
Βακαλοπούλου, Κωνσταντία Ν. (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Κάθε επιχείρηση είναι αναγκαίο να κάνει μελέτη πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση για αλλαγή του τρόπου δραστηριοποίησης και ανάπτυξης, προκειμένου να διαπιστώσει το αποτέλεσμα μιας αλλαγής αλλά και τον τρόπο που θα το κάνει, ...