Μοντέλο ανάλυσης διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ. Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία παροχής βιομηχανικών αποθηκών στη Ρουμανία :$bπροσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση στρατηγικής στο διεθνές μάρκετινγκ. Ανάλυση ελκυστικότητας της Ρουμανίας.Case study : η αγορά αποθηκών στην περιοχή του Βουκουρεστίου. Σχέδιο μάρκετινγκ
Master Thesis
Συγγραφέας
Ντουμιτρέσκου, Αλεξάνδρα Ρ.
Ημερομηνία
2004-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Στρατηγικό μάρκετινγκ ; Ανάλυση περιβάλλοντος ; Διεθνές μάρκετινγκ ; Επενδύσεις ; Έρευνα αγοράςΠερίληψη
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναπτύξει ένα υπόδειγμα ανάλυσης όλων των παραμέτρων που θα πρέπει να ληφθούν υπ΄ όψιν κατά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον διεθνή χώρο, με έμφαση στον τομέα των βιομηχανικών υπηρεσιών. Σκοπός της εργασίας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση, βάση της οποίας να παρέχεται η δυνατότητα ανάπτυξης ενός αποτελεσματικού σχεδίου μάρκετινγκ. Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, αποτελεί το θεωρητικό υπόβαθρο, όπου περιγράφονται αναλυτικά οι παράμετροι που επηρεάζουν την στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο εξωτερικό. Στο δεύτερο μέρος, που είναι και το πρακτικό, αναλύεται η κατάσταση του περιβάλλοντος της Ρουμανίας και το Case Study της ανάπτυξης στρατηγικής μάρκετινγκ μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο των βιομηχανικών αποθηκών.
Γλώσσα
Ελληνικά
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Μάρκετινγκ μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης
Καρράς, Στέλιος Λ. (2011-01-18)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι το «Μάρκετινγκ μέσω Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης» ή αλλιώς «Social Media Marketing». Πρόκειται για ένα νέο κανάλι επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνεται στο ... -
Συνδέοντας αγοραστική συμπεριφορά και ψυχομετρικά στοιχεία ερωτηματολογίων: η περίπτωση μιας εταιρείας άμεσου μάρκετινγκ στην Ελλάδα
Ψύλλα, Ροδούλα Ι. (2012-09-24)Το Άμεσο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενισχυόμενο από την ανοδική πορεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία του καταναλωτικού κοινού με ... -
Επιχειρησιακό και στρατηγικό μάρκετινγκ. Εφαρμογή σε ναυτιλιακή εταιρεία
Λαγιόπουλος, Δημήτριος Γ. (2013-05-14)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να αναδείξει την σπουδαιότητα της Στρατηγικής που ακολουθεί, ή καλύτερα οφείλει να ακολουθεί, μία ναυτιλιακή εταιρεία. Το στρατηγικό μάρκετινγκ λοιπόν κρίνεται αναγκαίο, ιδιαίτερα ...