Μοντέλο ανάλυσης διεθνούς στρατηγικής μάρκετινγκ. Σχεδιασμός στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία παροχής βιομηχανικών αποθηκών στη Ρουμανία :$bπροσδιορισμός των παραμέτρων που επηρεάζουν την ανάλυση στρατηγικής στο διεθνές μάρκετινγκ. Ανάλυση ελκυστικότητας της Ρουμανίας.Case study : η αγορά αποθηκών στην περιοχή του Βουκουρεστίου. Σχέδιο μάρκετινγκ

Master Thesis
Συγγραφέας
Ντουμιτρέσκου, Αλεξάνδρα Ρ.
Ημερομηνία
2004-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Στρατηγικό μάρκετινγκ ; Ανάλυση περιβάλλοντος ; Διεθνές μάρκετινγκ ; Επενδύσεις ; Έρευνα αγοράςΠερίληψη
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναπτύξει ένα υπόδειγμα ανάλυσης όλων των παραμέτρων που θα πρέπει να ληφθούν υπ΄ όψιν κατά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον διεθνή χώρο, με έμφαση στον τομέα των βιομηχανικών υπηρεσιών. Σκοπός της εργασίας είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση, βάση της οποίας να παρέχεται η δυνατότητα ανάπτυξης ενός αποτελεσματικού σχεδίου μάρκετινγκ. Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος, αποτελεί το θεωρητικό υπόβαθρο, όπου περιγράφονται αναλυτικά οι παράμετροι που επηρεάζουν την στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο εξωτερικό. Στο δεύτερο μέρος, που είναι και το πρακτικό, αναλύεται η κατάσταση του περιβάλλοντος της Ρουμανίας και το Case Study της ανάπτυξης στρατηγικής μάρκετινγκ μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο των βιομηχανικών αποθηκών.
Γλώσσα
Ελληνικά
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Η εφαρμογή νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ (e-marketing) στις σύγχρονες επιχειρήσεις (ηλεκτρονικό επιχειρείν)
Χαλιώτη, Χαρίκλεια (2013-06-27)Η εποχή μας χαρακτηρίζεται έντονα από την επιρροή των σύγχρονων τεχνολογιών, οι οποίες αναπτύσσονται και αλλάζουν μορφή, περιεχόμενο και δεδομένα με ταχύτατους ρυθμούς. Σ’ ένα, λοιπόν, συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον οι ... -
Έρευνα τουριστικής αγοράς σε ένα ιαματικό κέντρο της Ρουμανίας : Lacu sarat
Τσιγκαρίδη, Άντζελα Π. (2007-05-24)Η διπλωματική εργασία : Έρευνα τουριστικής αγοράς σε ένα ιαματικό κέντρο της Ρουμανίας :LACU SARAT υποβλήθηκε στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς ως μέρος των απαιτήσεων για την ... -
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
Μπουχώρης, Πέτρος Κ. (2008-04-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ...