Γεννήτρια κινούμενων αντικειμένων πάνω σε δίκτυο
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Database management ; Data structures (Computer science)Περίληψη
Η μελέτη της κίνησης μεγάλων συνόλων αντικειμένων θα μπορούσε να βοηθήσει σε επίλυση σημαντικών προβλημάτων, όπως στη μείωση της κίνησης στους δρόμους. Ένα σημαντικό εμπόδιο στη μελέτη αυτή, όμως, είναι το μεγάλο μέγεθος δεδομένων που θα πρέπει να συγκεντρωθεί, ειδικά δε αν αυτό αποτελείται από πραγματικά δεδομένα, αφού το κόστος τόσο των υλικών για την καταγραφή δεδομένων όσο και του χρόνου παρακολούθησης θα ήταν τεράστιο. Για το σκοπό αυτό έχουν δημιουργηθεί κατά καιρούς αρκετές γεννήτριες παραγωγής κινούμενων αντικειμένων που προσομοιώνουν κινήσεις διαφόρων ειδών. Οι περισσότερες από αυτές δημιουργούν αντικείμενα που κινούνται αυθαίρετα μέσα στο χώρο, ενώ πιο πρόσφατα δημιουργήθηκαν και λίγες που προσομοιώνουν κινήσεις πάνω σε δίκτυο, ακόμα με διάφορες ατέλειες. Στην εργασία αυτή, και με γνώμονα την γεννήτρια παραγωγής αντικειμένων του Brinkhoff, δημιουργείται μια γεννήτρια που προσομοιώνει τροχιές αντικειμένων πάνω σε πραγματικά δίκτυα. Έτσι δίνεται η δυνατότητα να συνδυαστούν πραγματικά δεδομένα (τα δίκτυα) με ιδιότητες που ορίζει ο χρήστης για την παραγωγή του συνόλου δεδομένων. Έτσι διευκολύνεται πολύ η μελέτη της κίνησης πραγματικών αντικειμένων, αφού οι κινήσεις με τη σωστή εισαγωγή δεδομένων μπορεί να πλησιάσουν πολύ σε πραγματικές. Επιπροσθέτως μετά από πειράματα αποδεικνύεται πως η παραγωγή μεγάλων συνόλων είναι εφικτή ακόμα και σε έναν απλό υπολογιστή.