Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 62-80 από 80
-
Παράγοντες που επιδρούν στη δια ζώσης και στη διαδικτυακή διδασκαλία των οικονομικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα διδακτορική διατριβή έχει ως σκοπό τη διερεύνηση του βαθμού στον οποίο είναι δόκιμο κατά τη διδασκαλία των οικονομικών, η παραδοσιακή τεχνική της διάλεξης -που έρευνες δείχνουν ότι ήρθε για να μείνει- να διανθιστεί ... -
Παραδοσιακά και σύγχρονα συστήματα κοστολόγησης για το λογισμό του κόστους και τη διοίκηση των υπηρεσιών υγείας
(2012-06-19)Ο πρωταρχικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της εφαρμοσιμότητας και της χρήσης των παραδοσιακών και σύγχρονων συστημάτων κοστολόγησης για το λογισμό του κόστους και τη διοίκηση κόστους των παρεχόμενων από ... -
Παρουσίαση νέων μεθόδων μέτρησης του κινδύνου των πιστωτικών ιδρυμάτων και ενσωμάτωση τους στα πληροφοριακά συστήματα μέτρησης του κινδύνου
(2008-02-22)Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τη μέτρηση του κινδύνου αγοράς και του πιστωτικού κινδύνου των πιστωτικών ιδρυμάτων. Αναλύονται οι τρόποι μέτρησης των ανωτέρω κινδύνων τόσο από την οπτική των εποπτικών αρχών όσο και από ... -
Πληροφοριακά συστήματα για την υποστήριξη λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-18)Η εξέλιξη της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών και η αναβάθμιση του ρόλου των πελατών από απλούς δέκτες σε ενεργούς δημιουργούς ροών γνώσης απαιτεί από τον Τουριστικό Κλάδο, ως βιομηχανία εντάσεως πληροφορίας, την ... -
Πραγματική και ψυχολογική απόσταση στην επιλογή διεθνών αγορών και η επίδραση των στερεοτυπικών αντιλήψεων
(2006-12-04)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει τους παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την Επιλογή Διεθνών Αγορών (ΕΔΑ) και απέδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα στοιχεία του στελέχους λήπτη των σχετικών αποφάσεων. Ειδικότερα μελετήθηκε η ... -
Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση απόδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτες
(2008-06-26)Το κύριο μέρος της εργασίας ξεκινά με τη θεωρητική προσέγγιση και κάνει μια αναφορά στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο της νέας, όπως αποκαλείται, οικονομίας επικεντρώνοντας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαμορφώνουν. ... -
Πωλήσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων - υπηρεσιών προς επιχειρήσεις. Ο ρόλος των τραπεζικών στελεχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-11-10)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει την επίδραση της συμπεριφοράς των πωλητών (sales behavior) στην ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες (buyer – seller relationships). Η επισκόπηση της βιβλιογραφίας κατέδειξε ότι ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης σε χώρες της κεντρικής & ανατολικής Ευρώπης: η περίπτωση του τουριστικού κλάδου
(2005-12-09)The focus of this dissertation is on government strategies toward transformation and achieving better economic results, in Central and Eastern European countries in transition. The study includes an examination of the ... -
Στρατηγικές επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου : η περίπτωση των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε καταναλωτές
(2008-04-11)Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις σε καταναλωτές (Β2C) και εστιάζει στη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εξετάζει επίσης πώς το επιχειρηματικό περιβάλλον ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ... -
Στρατηγική διαχείρισης σχέσεων με τους πελάτες με την υποστήριξη των νέων τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)Η σημασία της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους Πελάτες ως πηγής ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων έχει αναγνωριστεί εδώ και δεκαετίες. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια δίνεται συνεχώς μεγαλύτερη έμφαση και προσοχή με την επέκταση ... -
Συμβάσεις δημοσίων έργων στην Ελλάδα: συμβάσεις μελέτης και κατασκευής δημόσιων έργων - ισχύουσα νομοθεσία και σύγχρονη πρακτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1999)Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να παρουσιάσει τις συμβάσεις δημοσίων έργων στην Ελλάδα, μέσα από το πρίσμα της ισχύουσας νομοθεσίας και της σύγχρονης πρακτικής. Εντοπίστηκαν τρία βασικά είδη συμβάσεων: οι συμβάσεις εκπόνησης ... -
Συμβολή των λογιστικών καταστάσεων στη διαμόρφωση της τρέχουσας αξίας των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σημαντικό τομέα της επιστημονικής έρευνας στο χώρο της εφαρμοσμένης οικονομικής αποτελεί διαχρονικά ο συσχετισμός των οικονομικών πληροφοριών με τις τιμές των μετοχών. Οι τιμές των μετοχών προσδιορίζουν την κεφαλαιακή ... -
Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική (Behavioral Finance) - Η κατανόηση της ψυχολογίας των επενδυτών στις επενδυτικές αποφάσεις
(2012-11-09)Η παρούσα διδακτορική διατριβή με τίτλο «Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική (Behavioral Finance) - Η κατανόηση της ψυχολογίας των επενδυτών στις επενδυτικές αποφάσεις» έχει ως βασικό στόχο την ολοκληρωμένη καταγραφή και ... -
Συσχέτιση καινοτομίας και διαχειρίσεως γνώσεως : ο ρόλος της διάχυσης γνώσεως στην καινοτομία των επιχειρήσεων
(2011-02-11)Η συγκεκριμένη διδακτορική διατριβή ερευνά τη σχέση που έχει η διαχείριση της γνώσης με την καινοτομία και πιο εξειδικευμένα το ρόλο της διαδικασίας διάχυσης γνώσης στην καινοτομία των επιχειρήσεων. Η διαδικασία διάχυσης ... -
Τα πρότυπα συστήματα διοίκησης ως παράγων εφαρμογής διοίκησης επιχειρηματικών διεργασιών
(2010-12-20)Η Διοίκηση Επιχειρηματικών Διεργασιών (BPM) αποτελεί μία σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, η εφαρμογή της οποίας προτείνεται σε επιχειρήσεις από πολλούς ακαδημαϊκούς και συμβούλους. Αντίστοιχα, μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον ... -
Τεχνικές αξιολογήσεως επενδύσεων ελληνικών βιομηχανικών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1988)Η Χρηματοοικονομική διοίκηση σαν θεσμός που δεσπόζει στις βιομηχανικές κοινωνίες αποτελεί αναγκαιότητα για την χώρα μας και απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίωση, τον εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων. ... -
Το κόστος εργασίας στην επιλογή του τόπου εγκατάστασης των μεταποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1998)Πρωταρχικός σκοπός της έρευνας είναι η ανάπτυξη ενός υποδείγματος για την ανάλυση των προβλημάτων επιλογής του τόπου εγκατάστασης των μεταποιητικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα με βάση μελλοντικές πληροφορίες από εννέα ... -
Το φυσικό περιβάλλον ως μοχλός ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-07)Η σχέση μεταξύ της οικονομικής ανάπτυξης και του περιβάλλοντος είναι και θα παραμείνει αμφιλεγόμενη. Το ερώτημα πώς η οικονομική δραστηριότητα επιδρά στο φυσικό περιβάλλον έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές τη δεκαετία του 1960, ...