Πλοήγηση Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καλλυντικά -- Βιομηχανία και εμπόριο"
Αποτελέσματα 2-6 από 6
-
Δημιουργία εναλλακτικών παραγωγικών σεναρίων και αξιολόγισης της αποδοτικότητάς τους - μελέτη περίπτωσης - (case study) σε βιομηχανία καλλυντικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Στα πλαίσια της μελέτης αυτής επιλέχθηκε μια τυπική Ελληνική βιομηχανία παραγωγής καλλυντικών προϊόντων μεσαίου μεγέθους, στην οποία εφαρμόστηκαν μοντέρνες τεχνικές οργάνωσης της παραγωγής της και επιχειρήθηκε να αξιολογηθεί ... -
Διαχείριση επιστροφών καταναλωτικών προϊόντων : μελέτη περίπτωσης επιχείρησης εμπορίας καλλυντικών προϊόντων
(2008-12-18)Οι τάσεις της εποχής επιβάλλουν για κάθε μεγάλη εταιρεία, τόσο την εξασφάλιση συνεχούς και αξιόπιστου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος όσο και την δημιουργία μιας στρατηγικής φιλικής προς το περιβάλλον. Η Αντίστροφη Εφοδιαστική ... -
Η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών καλλυντικών προϊόντων σε διεθνές επίπεδο
(2013-06-12)Η παρούσα μελέτη αποτελεί μεταπτυχιακή διατριβή, κατά την οποία ερευνείται η ανταγωνιστικότητα των ελληνικών εξαγωγών καλλυντικών στη Ρωσία, μία αγορά που τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει σημαντική αύξηση στην κατανάλωση ... -
Μέθοδοι πρόβλεψης, ανάλυση και εφαρμογή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη και μελετά κατά το πρώτο τις μεθόδους πρόβλεψης και κυρίως την ανάλυση χρονοσειρών, με στόχο την εφαρμογή κατά το δεύτερο μέρος των διαφόρων μοντέλων στην ... -
Οι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Paris
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών ...