Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 44
Συστήματα μέτρησης της επιχειρηματικής απόδοσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Ο κύριος κορμός της εργασίας αυτή χωρίζεται στα παρακάτω μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται αναλυτικά η ανάγκη μετρήσεων επιχειρηματικής απόδοσης, η χρήση των μετρήσεων σε οικονομικές και μη οικονομικές παραμέτρους. ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση μονάδας παραγωγής, επεξεργασίας και εμπορίας ξηρών καρπών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007-11)
Η ίδρυση μονάδας τυποποίησης και συσκευασίας ξηρών καρπών αποτελεί αντικείμενο της συγκεκριμένης μελέτης σκοπιμότητας, Η ίδρυση μονάδας παραγωγής και εμπορίας ξηρών καρπών, η οποία πρόκειται να εγκατασταθεί στη ΒΙ.ΠE ...
Η διοίκηση ολικής ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση : διερεύνηση των αντιλήψεων των φοιτητών για τα κριτήρια αξιολόγησης του αποτελεσματικού καθηγητή Πανεπιστημίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει εάν μεταβλητές όπως το φύλο
και το επίπεδο σπουδών των φοιτητών, επηρεάζουν το βαθμό σπουδαιότητας
σε 42 κριτήρια αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του καθηγητή ...
Ύπαρξη, χαρακτηριστικά και λειτουργία τμήματος εξυπηρέτησης πελατών στις επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001-09)
Σήμερα στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς, οι πελάτες έχουν υψηλές απαιτήσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την ανάγκη όχι μόνο της προσέλκυσης νέων πελατών, αλλά ...
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)
Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ...
Cost of quality in hellenic sugar industry
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-03)
Διοίκηση ολικής ποιότητας και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού: μελέτες περιπτώσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)
Η κεντρική υπόθεση της παρουσίας εργασίας είναι ότι η ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης απόδοσης (περιλαμβανομένης της αξιολόγησης προσωπικού) εναρμονισμένων με τις διαδικασίες διαρκούς βελτίωσης, διαμορφώνουν μια συνολική ...
Ποιότητα στο σύγχρονο ηλεκτρονικό επιχειρείν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2005)
Σκοπός της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικότητας που διαμορφώνουν οι νέες τεχνολογίες και πιο συγκεκριμένα το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για τη σημερινή επιχείρηση, υπό το πρίσμα φυσικά της Διοίκησης ...
Ευρωπαϊκό μοντέλο ποιότητας: έρευνα εφαρμογής σε τμήμα τράπεζας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2003)
Μια αττό τις βασικότερες προκλήσεις που οι επιχειρήσεις έχουν σήμερα να αντιμετωπίσουν προκειμένου να επιβιώσουν και να επιτύχουν, είναι η ανάπτυξη και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Οι δραματικές αλλαγές που ...
Κοινωνική συνεισφορά των επιχειρήσεων - προσεγγίσεις στην ελληνική πραγματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2002-07)
Η σχέση κοινωνίας - επιχείρησης είναι δυναμική. Η επιβίωση της επιχείρησης μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο ευρύτερο περιβάλλον της εξαρτάται από την δυνατότητα της να προσαρμόζεται συνεχώς στις νέες συνθήκες. Στην εργασία ...