Διοίκηση ολικής ποιότητας και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού: μελέτες περιπτώσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διοίκηση ολικής ποιότητας ; Total quality management ; Ξενοδοχεία -- Διοίκηση και οργάνωση ; Hotel managementΠερίληψη
Η κεντρική υπόθεση της παρουσίας εργασίας είναι ότι η ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης απόδοσης (περιλαμβανομένης της αξιολόγησης προσωπικού) εναρμονισμένων με τις διαδικασίες διαρκούς βελτίωσης, διαμορφώνουν μια συνολική στρατηγική για τις επιχειρήσεις. Προεκτείνοντας την ανωτέρω υπόθεση μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι μια βασική αιτία για το γεγονός ότι οι προσπάθειες που βασίζονται στην ΔΟΠ δεν καρποφορούν ή παράγουν απογοητευτικά αποτελέσματα, εντοπίζεται στην μη εναρμόνιση των συστημάτων διαχείρισης απόδοσης με τις αρχές της ΔΟΠ. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει τον ενδεικνυόμενο τρόπο για την διεξαγωγή της αξιολόγησης απόδοσης σε ένα περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, να διερευνήσει την τρέχουσα πρακτική που εφαρμόζεται για την αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων σε δύο ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, που εφαρμόζουν την φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας και να προτείνει τροποποιήσεις στην τρέχουσα πρακτική που εφαρμόζεται για την αξιολόγηση της απόδοσης.