Επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, με σύνδεση στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης και καινοτομίας : παγκόσμιο λιανεμπόριο τροφίμων
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική καινοτομίας ; Στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ; Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Παγκόσμιο λιανεμπόριο τροφίμωνΠερίληψη
Η επιτυχία στον ανταγωνιστικό κλάδο του παγκόσμιου λιανικού εμπορίου τροφίμων απαιτεί τον εντοπισμό των κατάλληλων στρατηγικών που θα οδηγήσουν σε ένα διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη του συνδυασμού Στρατηγικής Καινοτομίας και Στρατηγικής Βιώσιμης Ανάπτυξης για την επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο του παγκόσμιου λιανικού εμπορίου τροφίμων, μέσω της μελέτης περίπτωση της W. Χαρακτηριστικό της W αποτελεί το μεγάλο μέγεθός της εφοδιαστικής της αλυσίδας και η παγκόσμια εξάπλωσή της με μια ενδεχομένως εύκολα αντιγράψιμη στρατηγική «Evey Day Low Prices», η οποία όμως στηρίζεται σε βαθιά σημεία υπεροχής όπως η άμεση επαφή με τους προμηθευτές προϊόντων τροφίμων και η διαπραγματευτική της πολιτική στο κόστος προμήθειας. Ταυτόχρονα, η απορρόφηση καινοτόμων τεχνολογιών και η πρωτοπορία της στις πρωτοβουλίες ως προς τη βιώσιμη ανάπτυξη, την ξεχωρίζουν σημαντικά απο τους ανταγωνιστές της και επιφέρουν διατήρηση του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος.