Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΑδάμ, Λαμπρινή
dc.date.accessioned2024-11-26T13:19:11Z
dc.date.available2024-11-26T13:19:11Z
dc.date.issued2024-11-19
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/17122
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/4545
dc.description.abstractΗ επιτυχία στον ανταγωνιστικό κλάδο του παγκόσμιου λιανικού εμπορίου τροφίμων απαιτεί τον εντοπισμό των κατάλληλων στρατηγικών που θα οδηγήσουν σε ένα διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτελεί η μελέτη του συνδυασμού Στρατηγικής Καινοτομίας και Στρατηγικής Βιώσιμης Ανάπτυξης για την επίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στον κλάδο του παγκόσμιου λιανικού εμπορίου τροφίμων, μέσω της μελέτης περίπτωση της W. Χαρακτηριστικό της W αποτελεί το μεγάλο μέγεθός της εφοδιαστικής της αλυσίδας και η παγκόσμια εξάπλωσή της με μια ενδεχομένως εύκολα αντιγράψιμη στρατηγική «Evey Day Low Prices», η οποία όμως στηρίζεται σε βαθιά σημεία υπεροχής όπως η άμεση επαφή με τους προμηθευτές προϊόντων τροφίμων και η διαπραγματευτική της πολιτική στο κόστος προμήθειας. Ταυτόχρονα, η απορρόφηση καινοτόμων τεχνολογιών και η πρωτοπορία της στις πρωτοβουλίες ως προς τη βιώσιμη ανάπτυξη, την ξεχωρίζουν σημαντικά απο τους ανταγωνιστές της και επιφέρουν διατήρηση του ανταγωνιστικού της πλεονεκτήματος.el
dc.format.extent105el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΕπίτευξη διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, με σύνδεση στρατηγικών βιώσιμης ανάπτυξης και καινοτομίας : παγκόσμιο λιανεμπόριο τροφίμωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENΑn active company in the competitive global food retail market, must find the suitable strategies that would lead to a viable competitive advantage and success. The purpose of this study is the analysis of Innovation and Sustainable Development strategies combination for the acquisition of a viable competitive advantage in the global food retail market, by deepening into the case study of W. Company W is known for the large supply chain and global growth under the “Every Day Low Prices” strategy which may be easily copied. Although, this strategy is based on the immediate cooperation of W with suppliers and W’s bargaining power towards them. At the same time, the absorbance of innovative technologies and sustainable practices set W beyond other competitors and offer viability to the company’s competitive advantage.el
dc.contributor.masterMBA TQM International - Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – Ολική Ποιότητα με διεθνή προσανατολισμό (MBA TQM Int)el
dc.subject.keywordΣτρατηγική καινοτομίαςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική βιώσιμης ανάπτυξηςel
dc.subject.keywordΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΠαγκόσμιο λιανεμπόριο τροφίμωνel
dc.date.defense2024-11-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»