Search
Now showing items 1-10 of 520
Εταιρική κοινωνική ευθύνη και οργανωσιακή συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07-25)
Στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο προβάλλεται όλο και πιο έντονα η εμφάνιση της άσκησης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ). Η ερευνητική κοινότητα ενδιαφέρεται και μελετά το φαινόμενο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τα ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση της εμπορικής εκμετάλλευσης έργων υποδομής : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)
Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι οικονομικές και τεχνικές παράμετροι οι
οποίοι επιδρούν στην οικονομική βιωσιμότητα της επένδυσης στους ΣΕΑ της
Εγνατίας Οδού. Οι ΣΕΑ της Εγνατίας Οδού αναπτύσσονται με τη μέθοδο ...
Η χρηματοοικονομική ανεξαρτησία παιδιών με ειδικές ανάγκες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-10-26)
Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-15)
Παρόλο που υπάρχει υψηλή σχέση ανάμεσα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σημαντική έρευνα για τα αποτελέσματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις καταναλωτικές αγορές και στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, οι έρευνες ...
Η επίπτωση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στο φαρμακευτικό μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης: η απελευθέρωση των σημείων διανομής των ΜΗΣΥΦΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Οι φαρμακευτικές παγκοσμίως ακολουθούν στρατηγικές μάρκετινγκ για την προώθηση
των σκευασμάτων τους που βασίζονται στην περιορισμένη ελευθερία καθώς το
φάρμακο είναι ένα ιδιαίτερο αγαθό. Στόχος αυτής της εργασίας είναι ...
Μελέτη σκοπιμότητας για την ίδρυση μελισσοκομικής επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-03)
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ...
Διερεύνηση απόψεων πελατολογίου και δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09)
Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι προτιμήσεις των καταναλωτών αναφορικά με τις τουριστικές τους επιλογές. Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών στον ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση : η περίπτωση του κλάδου μεταλλικών κατασκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-10-25)
Με την παρούσα εργασία πραγματοποιείται χρηματοοικονομική ανάλυση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα μεταλλικών κατασκευών, και πιο συγκεκριμένα στο κομμάτι των κατασκευών πρατηρίων υγρών καυσίμων με τη ...
Ποιότητα στη φαρμακευτική βιομηχανία: η περίπτωση των εργαλείων σχεδιασμού προϊόντων και υπηρεσίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-07)
Ο όρος φαρμακευτική βιομηχανία ουσιαστικά εμφανίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα µε την παρασκευή και την ευπορία της ασπιρίνης από την εταιρεία Bayer. Από τότε η φαρμακοβιομηχανία στηρίχθηκε ουσιαστικά στην ανακάλυψη νέων ...