Search
Now showing items 1-10 of 524
Στρατηγική εξαγωγών για ελληνικές ΜΜΕ (Μελέτη περίπτωσης arkhon Panel AE)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)
Χρηματοοικονομική ανάλυση επιχειρήσεων στον κλάδο των χημικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-22)
Η χημική βιομηχανία παρέχει εξαιρετική συνεισφορά στην ανάπτυξη του πρωτογενή τομέα και παρουσιάζει αξιοσημείωτες προοπτικές ωφέλειας και ανταγωνιστικότητας στην παγκόσμια οικονομία. Η παρούσα διπλωματική εργασία αναλύει ...
Στρατηγικό μάνατζμεντ στο χώρο των ενοποιημένων επικοινωνιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2012)
Οι ενοποιημένες επικοινωνίες (U.C - Unified Communications) είναι ένας
επαναστατικός τομέας στο χώρο των τηλεπικοινωνιών ο οποίος εξελίσσεται διαρκώς
και απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Προσφέρει στον ...
Αρχικές δημόσιες εγγραφές και η πρώτη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)
Σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στην Ελλάδα, παρουσιάζεται εκτενώς η εξέλιξη των πολυμετοχικών ανωνύμων εταιρειών καθώς και η προσπάθειά διασποράς και μεταβίβασης των τίτλων αυτών μέσα σε θεσμικά πλαίσια που θα διευκολύνουν ...
Φυτική και ζωική παραγωγή στην ελληνική οικονομία και η συμβολή τους στο ΑΕΠ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04-13)
Ανάλυση - διαχρονική εξέλιξη κατασκευαστικού κλάδου και προβλέψεις νέων οικοδομών. Η περίπτωση της νήσου Λευκάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11-22)
Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάλυση στοιχείων και δεικτών που αφορούν στην εξέλιξη του κατασκευαστικού κλάδου τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Περιφερειακή Ενότητα Λευκάδας την χρονική περίοδο 2011-2020. ...
Η λειτουργία των εξωτερικών αναθέσεων, η περίπτωση της ασφάλειας πληροφοριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-17)
Στην παρούσα διπλωματική εργασία, θα εστιάσουμε στην λειτουργία εξωτερικής ανάθεσης επικεντρώνοντας στα σημεία που αφορούν την ασφάλεια πληροφοριών. Η διασφάλιση της ασφάλειας, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους ...
Artificial intelligence and retail industry
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-09-25)
The interplay of product and marketing innovation as an internationalization factor
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-30)
Σκοπός της εργασίας είναι να μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα προϊόν/υπηρεσία διεθνοποιείται και το πώς το μάρκετινγκ καινοτομίας μπορεί να βοηθήσει σε αυτή τη διαδικασία.
Το ερευνητικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ...
Μετασχηματιστική ηγεσία & ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-27)
Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το φαινόμενο της μετασχηματιστικής ηγεσίας στον κλάδο του ελληνικού επαγγελματικού ποδοσφαίρου, καθώς και τη συσχέτισή του με δείκτες τόσο χρηματοοικονομικής όσο και αθλητικής ...