Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Title
Now showing items 1782-1801 of 3488
-
Κριτική διερεύνηση της πρακτικής των ενδοομιλικών συναλλαγών σε διεθνές επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Στα κεφάλαια που ακολουθούν, μελετάται η ιστορική πορεία της διακριτής τιμολόγησης και πως αυτή εφαρμόζεται από τις επιχειρήσεις. Στην συνέχεια παρουσιάζονται μερικοί από τους ορισμούς που χρησιμοποιούνται αλλά και οι ... -
Κριτική διερεύνηση των αποκλίσεων των προϋπολογισμών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Ο σύγχρονος επιχειρηματικός κόσμος βρίσκεται καθημερινά αντιμέτωπος με ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και ευμετάβλητο περιβάλλον. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες προσπαθεί να εντοπίσει τα κατάλληλα εργαλεία – κλειδιά για να μπορέσει ... -
Κρυπτονομίσματα και κερδοσκοπισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-20)Τα κρυπτονομίσματα που παλαιότερα δεν ήταν τόσο γνωστά στο ευρύ κοινό, στις μέρες μας είναι γνωστά και μέρος της καθημερινής ασχολίας της πλειοψηφίας του πληθυσμού. Πρόκειται για μια μορφή ηλεκτρονικού χρήματος που ... -
Κρυπτονομίσματα, αποκέντρωση και χρήση της Blockchain τεχνολογίας στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-12)Η θεωρία των αποκεντρωμένων κρυπτονομισμάτων (π.χ. Bitcoin και Altcoins) έχει αποκτήσει γρήγορα αναγνώριση. Ενώ η τεχνολογία του Bitcoin έχει μελετηθεί εκτενώς, πιστεύουμε ότι η έννοια του blockchain παρέχει μια νέα προοπτική ... -
Κύκλοι ανάπτυξης και κατασκευστικές ετιαρείες. Μελέτη αξιοποίησης προοπτικών από τις επιχειρήσεις του κλάδου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-12-11)Πρόσφατη μελέτη του ΙΟΒΕ εξέτασε τους παράγοντες που επηρέασαν τις επιδόσεις του κλάδου Υποδομών και Κατασκευών κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης και εντόπισε πεδία για θεσμικές και άλλες παρεμβάσεις, με στόχο τη ... -
Κύκλος ζωής και απόσυρση βιομηχανικού προϊόντος μια μελέτη περίπτωσης -case study
(2014-11-25)Ο κύκλος ζωής προϊόντος είναι ένα εργαλείο στρατηγικού marketing προκειμένου μια επιχείρηση να εκτιμήσει το συνολικό χρονικό διάστημα που απομένει έως και την κάμψη του προϊόντος και να προσαρμόσει τους πόρους της στην ... -
Κυκλική οικονομία στις πόλεις : προκλήσεις και οφέλη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Η κυκλική οικονομία αναδύεται ως μια από τις πιο καινοτόμες και αναγκαίες προσεγγίσεις για την επίλυση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε ως κοινωνία στον 21ο αιώνα. Σε ένα πλανήτη με περιορισμένους φυσικούς πόρους και ... -
Λειτουργίες και έλεγχοι στη ναυτιλία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-11-24)Η εργασία αυτή ασχολείται με τον κλάδο της παγκόσμιας ναυτιλίας και προσπαθεί να εστιάσει στο ευαίσθητο κομμάτι των επιθεωρήσεων πλοίων, που είναι αναγκαίοι να πραγματοποιούνται προκειμένου να υπάρχει ασφαλής ναυσιπλοΐα, ... -
Λήψη αποφάσεων με την χρήση πληροφοριακού συστήματος : Jetstream Aviation Academy
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Οι καθημερινές λειτουργίες μιας επιχείρησης καθιστούν την πληροφόρηση αναγκαία. Η συνεχής εξέλιξη της αγοράς και οι απαιτήσεις των καταναλωτών ολοένα αυξάνουν τον όγκο αλλά και την πολυπλοκότητα της πληροφόρησης που θα ... -
Λογισμικά διαχειρήσεως λειτουργειών : σύγκριση αξιολόγηση για την υιοθέτηση πρωτοβουλιών επιχειρηματικής αριστείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Αυτή η διατριβή εστιάζει στην ανάλυση της Διαχείρισης των Επιχειρηματικών Διεργασιών (BPM – Business Process Management) μέσω μια πρακτικής προσέγγισης βασισμένη στην επιστήμη του σχεδιασμού των Επιχειρηματικών Διεργασιών. Τα ... -
Λογιστικά πληροφορικά συστήματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)H τεχνολογία της πληροφορίας αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις λειτουργούν και ανταγωνίζονται. Συγχρόνως, το επιχειρηματικό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο σύνθετο, με τις λειτουργικές μονάδες που το αποτελούν ... -
Λογιστικά πρότυπα και κόστος λειτουργίας
(2010-06-04)Η εργασία, έχει ως στόχο να διαπιστώσει εάν και κατά πόσο, οι πληροφορίες που παρέχουν τα ΔΛΠ αξιοποιούνται και στο εσωτερικό της επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία σύντομη παρουσίαση της διοικητικής λογιστικής, ... -
Λογιστική δεοντολογία & ηθική
(2008-10-03)Καθημερινά οι λογιστές αντιμετωπίζουν αμέτρητα ηθικά διλήμματα τα οποία δοκιμάζουν την επαγγελματική τους συνείδηση και ευθυκρισία. Τα διλήμματα αυτά τα αντιμετωπίζουν άσχετα από το αν εργάζονται ως διευθύνοντες ή διοικητικοί ... -
Λογιστική και φορολογική αντιμετώπιση δαπανών
(2011-10-18)Οι φορολογικές δαπάνες είναι αποκλίσεις από την δομή του βασικού φορολογικού συστήματος, που καθιερώνουν προνομιακό φορολογικό καθεστώς υπέρ ορισμένων μορφών οικονομικής δραστηριότητας ή ομάδων φορολογουμένων. Ο διαχωρισμός ... -
Λογιστικός χειρισμός των μισθώσεων σύμφωνα με το διεθνές λογιστικό πρότυπο 17
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2007)Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του λογιστικού χειρισμού της Χρηματοδοτικής Μίσθωσης (Leasing) σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Ι.Α.S.). Παράλληλα γίνεται και μία εκτενής και συγκριτική ... -
Λογιστικός χειρισμός των μισθώσεων σύμφωνα με το διεθνές λογιστικό πρότυπο 17
(2007-11-07)Η εργασία αυτή έχει σαν στόχο την παρουσίαση και ανάλυση του λογιστικού χειρισμού της Χρηματοδοτικής Μίσθωσης (Leasing) σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (Ι.Α.S.). Παράλληλα γίνεται και μία εκτενής και συγκριτική ... -
Μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων : αγορά ΒΠ στην Ελλάδα: προοπτικές - τμηματοποίηση - διείσδυση & ανάπτυξη, αγορές στόχοι, προϊόντα στόχοι & τοποθέτηση υπαρχόντων και καινοτόμων ΒΠ
(2008-07-01)Κύριος σκοπός διεξαγωγής της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η καταγραφή των προοπτικών του κλάδου βιολογικών προϊόντων, η κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, καθώς και οι παράγοντες που επηρεάζουν την δυνατότητα ... -
Μάρκετινγκ και διαστάσεις καταναλωτικής ευτυχίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Το μάρκετινγκ αποτελεί αναμφίβολα ένα σύγχρονο αναπτυσσόμενο κλάδο που σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με πλήθος άλλων κλάδων και γενικότερα δραστηριοτήτων. Σύγχρονες πλέον έρευνες έχουν αποδείξει τη σημαντικότητα του στην ... -
Μάρκετινγκ και ποιότητα υπηρεσιών σε υπηρεσία ταχείας εστίασης
(2014-05-05)Η ποιότητα αναγνωρίζεται σήμερα από τις επιχειρήσεις ως ο θεμέλιος λίθος για την ικανοποίηση του καταναλωτικού κοινού. Τα θέματα που σχετίζονται με την επίτευξη και τη βελτίωση της ποιότητας, καθώς και με την ικανοποίηση ... -
Μάρκετινγκ και ψηφιακές εφαρμογές κινητών τηλεφώνων σε ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)