Browsing Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων by Advisor "Χυτήρης, Λεωνίδας"
Now showing items 3-9 of 9
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας και αξιολόγηση απόδοσης προσωπικού: μελέτες περιπτώσεων σε ξενοδοχειακές μονάδες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)Η κεντρική υπόθεση της παρουσίας εργασίας είναι ότι η ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης απόδοσης (περιλαμβανομένης της αξιολόγησης προσωπικού) εναρμονισμένων με τις διαδικασίες διαρκούς βελτίωσης, διαμορφώνουν μια συνολική ... -
Εκπαίδευση ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας από εκπαιδευτές μικρότερης ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων είναι εκ φύσεως σύνθετος και απαιτητικός. Η μαθησιακή διεργασία των εκπαιδευομένων καθορίζεται από πλήθος αλληλεξαρτώμενων παραγόντων, των οποίων ο ρόλος και η λειτουργία δεν έχει εύκολα ... -
Εργασιακή ικανοποίηση στην ελληνική ξενοδοχειακή βιομηχανία. Μελέτη σε front office υπαλλήλους ξενοδοχειών πόλεως - η περίπτωση της Αθήνας
(2013-04-08)Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει το ζήτημα της εργασιακής ικανοποίησης στα ξενοδοχεία της Αθήνας. Το ενδιαφέρον προέκυψε καθώς η Αθήνα, παρόλο που είναι η πρωτεύουσα μιας τουριστικής χώρας, αντιμετωπίζει ... -
Η εισαγωγή των μεθόδων του new public management στην ελληνική δημόσια διοίκηση
(2014-10-14)Η δημόσια διοίκηση και ο δημόσιος τομέας αμφισβητούνται ολοένα και περισσότερο στις μέρες μας. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης αλλά και των αδυναμιών της δημόσιας διοίκησης, μιας και για δεκαετίες δεν είχε δοθεί η απαραίτητη ... -
Μέθοδοι προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Ποιότητα υπηρεσιών στον επισιτιστικό κλάδο: μελέτη περίπτωσης των καφέ στο Ηράκλειο Κρήτης
(2013-04-08)Η βιομηχανία της φιλοξενίας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους οικονομικούς παράγοντες τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο επισιτιστικός κλάδος, ως αναπόσπαστο κομμάτι του τουρισμού, αποτελεί βασική πηγή ... -
Πως οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις επιτυγχάνουν την τελειότητα στην εμπειρία φιλοξενουμένων
(2013-04-11)Αντικείμενο της μελέτης αποτελεί η διερεύνηση του ρόλου της ποιότητας των υπηρεσιών και η στρατηγική διαχείρισης της, προκειμένου οι ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις να επιτυγχάνουν τόσο ένα άριστο επίπεδο ποιότητας ...