Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 3307-3326 από 3341
-
Χρηματοοικονομική και λογιστική οργάνωση και ανάλυση των ποδοσφαιρικών ανωνύμων εταιρειών
(2007-07-12)Σημαντική εξέλιξη για το Ελληνικό ποδόσφαιρο αποτελεί η ψήφιση του ν.897/79 «Περί Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιριών» βάσει του οποίου στο πρωτάθλημα Α’ Εθνικής Κατηγορίας μετέχουν αποκλειστικά σωματεία, τα οποία διατηρούν ... -
Χρηματοοικονομική κρίση και τραπεζικές χρηματοδοτήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-02-18)Το ελληνικό τραπεζικό σύστημα μετά από μία οκταετή περίοδο ανάπτυξης, υψηλής κερδοφορίας και πιστωτικής επέκτασης εισήλθε από το 2009 και μετά σε μία περίοδο έντονης πιστωτικής συρρίκνωσης, έλλειψης ρευστότητας, υψηλών ... -
Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός και επιπτώσεις στις μισθολογικές διαφορές των φύλων (gender)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-02) -
Χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός σε παιδιά πρωτοβάθμιας εκαπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-24)Είναι δεδομένο πλέον ότι ο κόσμος χαρακτηρίζεται από μεγάλο βαθμό αστάθειας και αβεβαιότητας, και ως εκ τούτου, απαιτείται ολοένα ταχύτερη προσαρμογή και ευελιξία για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της σύγχρονης ... -
Χρηματοοικονομικός κύκλος ζωής επιχείρησης και οικονομική προστιθέμενη αξία : η περίπτωση των εισηγμένων στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών εταιρειών
(2008-11-04)Ο χρηματοοικονομικός κύκλος ζωής επιχείρησης διατυπώθηκε από τον καθηγητή Mc Rae το 1974 μετά από στατιστική μελέτη μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων. Ο Mc Rae υποστήριξε ότι η ζωή των οικονομικών μονάδων περνάει από τέσσερα ... -
Χρηματοοικονομικός κύκλος ζωής της επιχείρησης : η περίπτωση του τραπεζικού κλάδου στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο
(2008-02-05)H παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζεται στην εκτίμηση της ανταγωνιστικότητας και τη σύγκριση των επιπέδων ανάπτυξης των εννέα μεγαλύτερων με βάση τη συνολική κεφαλαιοποίηση ελληνικών και των επτά μεγαλύτερων αγγλικών τραπεζικών ... -
Χρηματοοικονομικός κύκλος ζωής της επιχείρησης: η περίπτωση του δευτερογενούς και του τριτογενούς τομέα για την περίοδο 2006-2007
(2009-07-03)Ο Χρηματοοικονομικός Κύκλος Ζωής της Επιχείρησης διατυπώθηκε από τον καθηγητή Mc Rae το έτος 1974. Η θεωρία είναι αποτέλεσμα σχετικών στατιστικών παρατηρήσεων και υποστηρίζει ότι η ζωή της επιχείρησης αποτελείται από τέσσερα ... -
Χρηματοπιστωτική δομή και λειτουργίες εταιρείας τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, συμβαίνουν διάφορα γεγονότα που επηρεάζουν το περιβάλλον και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει τους κανόνες ... -
Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-09)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές ... -
Χρονικός και οικονομικός προγραμματισμός και διαχείριση οικοδομικού έργου με τη μέθοδο PERT / CPM
(2009-04-13)Σκοπός της παρούσης διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη μίας πραγματικής περίπτωσης οικοδομικού έργου και συγκεκριμένα ο χρονικός και οικονομικός του προγραμματισμός και η διαχείρισή του με τη μέθοδο PERT/CPM. Το υπό ... -
Χρονομεριστική μίσθωση
(2003-12-01)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζεται στην εγγύηση προσέγγιση του θεσμού της χρονομεριστική μίσθωσης, τόσο από θεωρητικής απόψεως, όσο και από νομολογιακής και συνάμα πρακτικής. Αναλύεται ολόκληρο το νομικό πλέγμα που ... -
Χτίζοντας την ιδιαιτερότητα ενός ανεξερεύνητου τουριστικού προορισμού : η περίπτωση της Σαλαμίνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται την καταγραφή των τουριστικών κινήτρων και της τουριστικής τυπολογίας των επισκεπτών της Σαλαμίνας. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της πρωτογενούς έρευνας γίνεται η μελέτη και η καταγραφή των ... -
Χωροταξική μελέτη αποθηκών και διαδικασίες της ACR logistics
(2006-10-27)Ο κλάδος των Third – Party Logistics αποτελείται από εταιρείες που αναλαμβάνουν εργασία ως εξωτερικοί συνεργάτες, οι οποίοι ειδικεύονται στην εκτέλεση απαιτητικών εργασιών ανεφοδιασμού και μεταφορών. Με άλλα λόγια, θα ... -
Ψηφιακές αγορές και πολιτική ανταγωνισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)Στην παρούσα εργασία θα αναπτυχθεί το ζήτημα των πολιτικών ανταγωνισμού στις ψηφιακές αγορές. Προκειμένου να καταστεί πιο κατανοητή η ανάλυση, θα προηγηθεί μία ιστορική αναδρομή όσον αφορά την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού ... -
Ψηφιακές τάσεις και καινοτομία στην τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-12)Το παρόν υλικό, αποτελεί μελέτη που έγινε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με θέμα “Ψηφιακές Τάσεις και Καινοτομία στην Τουριστική Αγορά”. ... -
Ψηφιακές τεχνολογίες στη λειτουργία των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-06-03)Στην εργασία αυτή θα ασχοληθούμε με την επίδραση που έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στον τρόπο και στο μοντέλο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Θα αναφερθούμε στις νέες ψηφιακές τεχνολογίες και πώς αυτές έχουν μεταλλάξει τον ... -
Ψηφιακή διασκέδαση και η επίδραση της στις γνωστικές λειτουργίες και την απόδοση των εργαζομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-10-14)Η ψηφιακή διασκέδαση και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο από τον ελεύθερο χρόνο των ανθρώπων. Παρότι παλαιοτέρα τα παιχνίδια αυτά θεωρούνταν ένα είδος διασκέδασης για παιδιά, σήμερα αποτελεί ... -
Ψηφιακή εποχή: ευκαιρίες και απειλές στον τραπεζικό χώρο. Μελέτη περίπτωσης: Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-19)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την ψηφιακή εποχή στον τραπεζικό χώρο, προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Κύριο ενδιαφέρον δίδεται στην ανάλυση των ... -
Ψηφιακή στρατηγική για τουριστικούς προορισμούς: το παράδειγμα της Αρχαίας Ολυμπίας
(2013-12-19)Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να εξετάσει το παρόν της ψηφιακής στρατηγικής στον τουρισμό μέσα στο δυναμικό πλέον τεχνολογικό και εξωτερικό υπερβάλλον (Διαδίκτυο), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως βασικό παράγοντα για την επιτυχία ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ...