Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Στρατηγικός σχεδιασμός"
Αποτελέσματα 216-226 από 226
-
Το αντίκτυπο της τεχνολογίας πληροφοριών στην απόδοση των εφοδιαστικών αλυσίδων : συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και υποστήριξης αποφάσεων
(2007-11-06)Τα συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων και υποστήριξης αποφάσεων (Enterprise Resource Planning) παρέχουν μια ευκαιρία για επαναπροσδιορισμό των στρατηγικών των εφοδιαστικών αλυσίδων. Η συγκεκριμένη έρευνα για τα ... -
Το εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων: δυνατότητες και προοπτικές, ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος με βάση το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter
(2002-12-01)Στην παρούσα εργασία χρησιμοποιούνται τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν μετά από έρευνα, μέσω ενός ερωτηματολογίου το οποίο συμπλήρωσαν οι ελληνικές επιχειρήσεις. Παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά και οι μεταβλητές του ... -
Το εσωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων: δυνατότητες και προοπτικές, ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος με βάση την ανάλυση αλυσίδας αξίας του porter.
(2002-12-01)Η εργασία εξετάζει το περιβάλλον των επιχειρήσεων -και συγκεκριμένα των ελληνικών- στο οποίο οι επιχειρήσεις δημιουργούνται αναπτύσσονται και ΄΄πεθαίνουν΄΄. Για τις ανάγκες της συγκεκριμένης εργασίας δημιουργήθηκε μια βάση ... -
Το στρατηγικό management στον κλάδο γρήγορης εστίασης. Μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Γρηγόρης Μικρογεύματα Α.Β.Ε.Ε.
(2011-12-05)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται θεμελιώδη στρατηγικά γνωρίσματα τόσο του κλάδου αλυσίδων εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης όσο και της εταιρείας με το διακριτικό τίτλο «Γρηγόρης Μικρογεύματα», η οποία πρωταγωνιστεί ... -
Το σύστημα στρατηγικής διαχείρισης balanced scorecard και η απήχηση του στις ελληνικές επιχειρήσεις
(2005-12-16)Σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση των αρχών του στρατηγικού συστήματος διαχείρισης balanced scorecard και η έρευνα της απήχησής του στις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά αναλύονται τα νέα δεδομένα του ... -
Τυποποίηση και προσαρμογή της διαφήμισης σε ένα διαφοροποιημένο διεθνές περιβάλλον: μια εμπειρική ανάλυση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η παρούσα εργασία επιδιώκει να θίξει τον καίριο ρόλο που διαδραματίζουν τα διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα στη διαδικασία επιλογής της στρατηγικής διαφήμισης που θα ακολουθήσει μια επιχείρηση. Πραγματεύεται ακόμη τους ... -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του κλάδου χάλυβα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η αποτύπωση της χρηματοοικονομικής κατάστασης του κλάδου την περίοδο 2008 έως 2014, μέσα από την ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων των τεσσάρων μεγαλύτερων εταιρειών, της ... -
Χρηματοπιστωτική δομή και λειτουργίες εταιρείας τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, συμβαίνουν διάφορα γεγονότα που επηρεάζουν το περιβάλλον και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις. Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει τους κανόνες ... -
Χρησιμοποιούμενες στρατηγικές στα social media για αποτελεσματική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-03-09)Η παρούσα εργασία έχει στόχο να παρουσιάσει χρησιμοποιούμενες Στρατηγικές στα social media με κύριο στόχο την αποτελεσματική επικοινωνία. Θα γίνει μελέτη περίπτωσης πάνω στην πολυεθνική Coca-Cola Company και στις στρατηγικές ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-24)H παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στην προσπάθεια των επιχειρήσεων να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υλοποιώντας συντονισμένα δράσεις που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες, ώστε να οδηγηθούν στον Ψηφιακό ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός και στρατηγική των επιχειρήσεων στην Ελλάδα : μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10-23)Η ζωή και οι καθημερινές συνήθειες των ανθρώπων έχουν υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς, ειδικά λόγω της έλευσης των ψηφιακών τεχνολογιών που συνεχίζουν να εξελίσσονται και να αλλάζουν κάθε χρόνο. Η πανδημία Covid-19 ...