Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Καταναλωτική συμπεριφορά"
Αποτελέσματα 31-38 από 38
-
Ο ρόλος των μη ορθολογικών αντιλήψεων στη συμπεριφορά των καταναλωτών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Προκειμένου να ερευνήσουμε αν οι μη ορθολογικές αντιλήψεις επηρεάζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές και ο ρόλος τους είναι τέτοιος, που θα πρέπει τελικά να λαμβάνονται υπόψη, στη συγκεκριμένη εργασία θα κινηθούμε ως εξής. ... -
Οι επιλογές των καταναλωτών σε ένα κατάστημα Goody's
(2013-02-11)Τα εστιατόρια της Goody's λόγω του ότι ανήκουν στο κλάδο της ταχείας εστίασης, απευθύνονται σε άτομα που περνούν πολύ χρόνο έξω από το σπίτι τους. Οι υψηλές απαιτήσεις της καθημερινής ζωής αναγκάζουν τους ανθρώπους να ... -
Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συνείδηση: μία εμπειρική διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών
(2014-03-05)Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αποτελεί μία έρευνα για τη κρίση, τις επιπτώσεις στον Έλληνα καταναλωτή και τις αλλαγές που του έχει επιφέρει. Χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από δύο κομμάτια. Στο πρώτο ... -
Προσέγγιση καταναλωτών σε θέματα υγιεινής διατροφής - Κατανόηση ετικετών τροφίμων - Τμηματοποίηση της αγοράς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-05)Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να καλύψει το κενό που υπάρχει τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική βιβλιογραφία σε θέματα που αφορούν την υγιεινή διατροφή και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση μ’ αυτή, διερευνώντας ... -
Πώς επηρεάζει το design την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Μια από τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων ήταν η αποδοχή ότι οι καταναλωτές όταν λαμβάνουν μια αγοραστική απόφαση πρέπει να ανταποκριθούν σε περισσότερα πράγματα από ότι ένα χειροπιαστό προϊόν ... -
Σύνοψη μεταμοντερνισμού: βασικά χαρακτηριστικά μεταμοντέρνου μάρκετινγκ & συμπεριφοράς καταναλωτή.
(2002-12-01)Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί μία ουσιαστική προσέγγιση στη φιλοσοφία του μεταμοντερνισμού και στην επιρροή της στους ποικίλους τομείς δράσης της κοινωνίας. Ειδικότερα, η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία ... -
Συνδέοντας αγοραστική συμπεριφορά και ψυχομετρικά στοιχεία ερωτηματολογίων: η περίπτωση μιας εταιρείας άμεσου μάρκετινγκ στην Ελλάδα
(2012-09-24)Το Άμεσο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενισχυόμενο από την ανοδική πορεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία του καταναλωτικού κοινού με ... -
Τμηματοποίηση της αγοράς των πράσινων καταναλωτών : εμπειρικά ευρήματα από την Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Στα πλαίσια της παρούσας μελέτης διερευνώνται οι δημογραφικοί και ψυχογραφικοί παράγοντες που διαμορφώνουν τη στάση, την πρόθεση και την αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ως προς την περιβαλλοντικά υπεύθυνη ...