Η τεχνολογική εξέλιξη της ποιότητας και η συμβολή της πληροφορικής
The technological development of quality management and the contribution of IT
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Διοίκηση ολικής ποιότητας ; TQM ; Total quality management ; Ποιοτικός έλεγχος ; Σύστημα διαχείρισης ποιότητας ; Quality 4.0 ; Industry 4.0 ; Έξυπνο εργοστάσιο ; Τεχνολογίες Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΠερίληψη
Στην εποχή όπου η παγκοσμιοποίηση και οι ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας απαιτούν προσαρμοστικότητα και ευελιξία σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η διασφάλιση υψηλής ποιότητας φαίνεται να αποτελεί το κλειδί για την επιβίωση των σύγχρονων επιχειρήσεων. Στοχεύοντας στη συνεχή βελτίωση, αλλά και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας, οι οργανισμοί εισάγουν τις μεθόδους της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στο στρατηγικό τους σχεδιασμό με σκοπό να αναπτυχθούν στον τομέα τους και να διαφοροποιηθούν.
Η αγορά απαιτεί υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, με τις επιχειρήσεις να αναζητούν τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να επιτύχουν. Η απάντηση βρίσκεται στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών, οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των ανθρώπων, βελτιώνοντας την καθημερινότητα σήμερα. Καθώς οι οργανισμοί εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών τους, προϊόντα και υπηρεσίες αναβαθμίζονται μέσα από τεχνολογικά επιτεύγματα που προσφέρουν καλύτερη συνολική εμπειρία στον τελικό αποδέκτη. Αντικείμενο μελέτης αποτελεί ο βαθμός που οι εν λόγω τεχνολογίες επηρεάζουν το σημερινό τρόπο ζωής, αλλά και το ποιες είναι προκλήσεις που προκύπτουν για το μέλλον των επιχειρήσεων.