Στρατηγική ανάλυση εταιρείας στο χώρο των καλλυντικών

Προβολή/Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Apivita ; Στρατηγική ανάλυση ; PESTLE ; Porter ; SWOT ; Σενάρια ; Ανταγωνιστικό πλεονέκτημαΠερίληψη
Η παρούσα εργασία, έχει ως αντικείμενο τη μελέτη της στρατηγικής, της εταιρείας
Apivita ΑΕΒΕ, εταιρείας παραγωγής και εμπορίας καλλυντικών – διαιτητικών και
φαρμακευτικών σκευασμάτων και υπηρεσιών. Στην εργασία αυτή επιχειρείται η
απεικόνιση και η αξιολόγηση της εταιρείας, από τη δημιουργία της το 1979 στην Αθήνα,
μέχρι και σήμερα, που ανήκει πλέον στον πολυεθνικό όμιλο Puig και δραστηριοποιείται
σε περισσότερες από 30 χώρες.
Αρχικά γίνεται παρουσίαση της εταιρείας και των οικονομικών της στοιχείων και στη
συνέχεια γίνεται ανάλυση του εξωτερικού της περιβάλλοντος μέσω των μεθόδων
ανάλυσης PESTLE και 5 δυνάμεων του Porter και αναλύονται σενάρια για πιθανές
μελλοντικές θετικές και αρνητικές εξελίξεις.
Στη συνέχεια παρουσιάζεται το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας, η δήλωση της
αποστολής και το όραμά της. Αναλύεται η περιβαλλοντική κοινωνική και διοικητική
θεώρησή της και οι σχετικές της δράσεις, στα πλαίσια της επιχειρησιακής της πολιτικής.
Έπειτα αναλύονται οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της εταιρείας με τη χρήση της μεθόδου
SWOT και εξετάζεται και αξιολογείται η παρούσα στρατηγική της και ο τρόπος επίτευξης
ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Η παραπάνω ανάλυση μπορεί να θεωρηθεί ως αξιολόγηση της στρατηγικής της
εταιρείας και κατ’ επέκταση και ως πρόβλεψη της βιωσιμότητας και της εξέλιξής της.