dc.contributor.advisor | Κυριαζής, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Μακρή, Ευμορφία | |
dc.date.accessioned | 2022-03-18T14:24:13Z | |
dc.date.available | 2022-03-18T14:24:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14236 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1659 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία, έχει ως αντικείμενο τη μελέτη της στρατηγικής, της εταιρείας
Apivita ΑΕΒΕ, εταιρείας παραγωγής και εμπορίας καλλυντικών – διαιτητικών και
φαρμακευτικών σκευασμάτων και υπηρεσιών. Στην εργασία αυτή επιχειρείται η
απεικόνιση και η αξιολόγηση της εταιρείας, από τη δημιουργία της το 1979 στην Αθήνα,
μέχρι και σήμερα, που ανήκει πλέον στον πολυεθνικό όμιλο Puig και δραστηριοποιείται
σε περισσότερες από 30 χώρες.
Αρχικά γίνεται παρουσίαση της εταιρείας και των οικονομικών της στοιχείων και στη
συνέχεια γίνεται ανάλυση του εξωτερικού της περιβάλλοντος μέσω των μεθόδων
ανάλυσης PESTLE και 5 δυνάμεων του Porter και αναλύονται σενάρια για πιθανές
μελλοντικές θετικές και αρνητικές εξελίξεις.
Στη συνέχεια παρουσιάζεται το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας, η δήλωση της
αποστολής και το όραμά της. Αναλύεται η περιβαλλοντική κοινωνική και διοικητική
θεώρησή της και οι σχετικές της δράσεις, στα πλαίσια της επιχειρησιακής της πολιτικής.
Έπειτα αναλύονται οι δυνάμεις και οι αδυναμίες της εταιρείας με τη χρήση της μεθόδου
SWOT και εξετάζεται και αξιολογείται η παρούσα στρατηγική της και ο τρόπος επίτευξης
ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Η παραπάνω ανάλυση μπορεί να θεωρηθεί ως αξιολόγηση της στρατηγικής της
εταιρείας και κατ’ επέκταση και ως πρόβλεψη της βιωσιμότητας και της εξέλιξής της. | el |
dc.format.extent | 117 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Στρατηγική ανάλυση εταιρείας στο χώρο των καλλυντικών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Χρηματοοικονομικής και Στατιστικής. Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής | el |
dc.description.abstractEN | The present work has the object to study the strategy of the company Apivita SA, a company that
produces and distributes cosmetics - dietary and pharmaceutical products and services. This
work attempts to portray and evaluate the company, from its creation in 1979 in Athens, until
today, which now belongs to the multinational group of Puig which operates in more than 30
countries.
Firstly, the company and its financial data are presented and then the external environment is
analyzed through the PESTLE method and Porter’s 5 Forces’ analysis and afterwards, scenarios
are analyzed for possible future positive and negative cases.
Then the internal environment of the company, the statements of Mission and Vision are all
analyzed. Company’s environmental, social, and administrative view and its related actions are
examined, within the framework of its business policy.
Then the strengths and weaknesses of the company are analyzed using the SWOT method and its
current strategy and the way to achieve a competitive advantage are examined and evaluated.
The above analysis can be considered as an evaluation of the company's strategy and
consequently as a forecast of its viability and development. | el |
dc.contributor.master | Χρηματοοικονομική και Τραπεζική με ειδίκευση στις Χρηματοδοτήσεις και Επενδύσεις - Finance and Investments | el |
dc.subject.keyword | Apivita | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική ανάλυση | el |
dc.subject.keyword | PESTLE | el |
dc.subject.keyword | Porter | el |
dc.subject.keyword | SWOT | el |
dc.subject.keyword | Σενάρια | el |
dc.subject.keyword | Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα | el |
dc.date.defense | 2022-03-10 | |