Visual novels: έρευνα σε ένα ξεχωριστό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας και πειραματισμός ανάπτυξης στο Visual Studio
Visual novels: research into a distinct digital entertainment genre and experimental development on Visual Studio

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Visual novel ; Visual StudioΠερίληψη
Τα Visual Novels, ένα συνδυαστικό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας μεταξύ βιντεοπαιχνιδιού και βιβλίου, προέρχονται από την Ιαπωνία, όπου η κυκλοφορία του πρώτου τίτλου έγινε το 1983. Έκτοτε, με την εξέλιξη των εργαλείων ανάπτυξής τους, έχουν γνωρίσει πολλές βελτιώσεις τόσο στην παρουσίασή τους, όσο και στην ευκολία χρήσης τους. Παρόλα αυτά, δεν έχει καταγραφεί ακόμα προσπάθεια ανάπτυξης ενός Visual Novel στο πρόγραμμα ανάπτυξης του Visual Studio. Η παρούσα εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται μια μελέτη των χαρακτηριστικών των Visual Novels ως είδος, όπου μέσω μιας ιστορικής αναδρομής και παρουσίασης μερικών μεταγενέστερων τίτλων, γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένες τροποποιήσεις και βελτιώσεις που έχουν υποστεί με την πάροδο των ετών. Στο δεύτερο μέρος, γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του τρόπου χρήσης και σχεδίασης του Visual Novel με τίτλο: ‘An Unsolved Case’, καθώς και μια καταγραφή της διαδικασίας πειραματικής ανάπτυξής του στο πρόγραμμα του Visual Studio μέσω Windows Forms, με παράθεση αντίστοιχων εικόνων και τμημάτων κώδικα. Στα τελευταία κεφάλαια, γίνεται μια αναφορά σε μελλοντικές επεκτάσεις που θα ενσωματωθούν στην εφαρμογή, καθώς και η παράθεση ενός αποσπάσματος από το αρχικό κείμενο του μυθιστορήματος, μαζί με τις αφηγηματικές αλλαγές που έχει υποστεί κατά τη προσαρμογή του στο νέο μέσο, ως δείγμα του κύκλου ανάπτυξης. Για τη σύνταξη των βιβλιογραφικών αναφορών, χρησιμοποιήθηκε το πρότυπο APA.