dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Ευαγγελίδης, Αλέξανδρος | |
dc.date.accessioned | 2021-06-18T07:52:00Z | |
dc.date.available | 2021-06-18T07:52:00Z | |
dc.date.issued | 2021-05 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13503 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/926 | |
dc.description.abstract | Τα Visual Novels, ένα συνδυαστικό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας μεταξύ βιντεοπαιχνιδιού και βιβλίου, προέρχονται από την Ιαπωνία, όπου η κυκλοφορία του πρώτου τίτλου έγινε το 1983. Έκτοτε, με την εξέλιξη των εργαλείων ανάπτυξής τους, έχουν γνωρίσει πολλές βελτιώσεις τόσο στην παρουσίασή τους, όσο και στην ευκολία χρήσης τους. Παρόλα αυτά, δεν έχει καταγραφεί ακόμα προσπάθεια ανάπτυξης ενός Visual Novel στο πρόγραμμα ανάπτυξης του Visual Studio. Η παρούσα εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται μια μελέτη των χαρακτηριστικών των Visual Novels ως είδος, όπου μέσω μιας ιστορικής αναδρομής και παρουσίασης μερικών μεταγενέστερων τίτλων, γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένες τροποποιήσεις και βελτιώσεις που έχουν υποστεί με την πάροδο των ετών. Στο δεύτερο μέρος, γίνεται μια αναλυτική παρουσίαση του τρόπου χρήσης και σχεδίασης του Visual Novel με τίτλο: ‘An Unsolved Case’, καθώς και μια καταγραφή της διαδικασίας πειραματικής ανάπτυξής του στο πρόγραμμα του Visual Studio μέσω Windows Forms, με παράθεση αντίστοιχων εικόνων και τμημάτων κώδικα. Στα τελευταία κεφάλαια, γίνεται μια αναφορά σε μελλοντικές επεκτάσεις που θα ενσωματωθούν στην εφαρμογή, καθώς και η παράθεση ενός αποσπάσματος από το αρχικό κείμενο του μυθιστορήματος, μαζί με τις αφηγηματικές αλλαγές που έχει υποστεί κατά τη προσαρμογή του στο νέο μέσο, ως δείγμα του κύκλου ανάπτυξης. Για τη σύνταξη των βιβλιογραφικών αναφορών, χρησιμοποιήθηκε το πρότυπο APA. | el |
dc.format.extent | 38 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Visual novels: έρευνα σε ένα ξεχωριστό είδος ψηφιακής ψυχαγωγίας και πειραματισμός ανάπτυξης στο Visual Studio | el |
dc.title.alternative | Visual novels: research into a distinct digital entertainment genre and experimental development on Visual Studio | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Visual Novels, a digital entertainment genre combining features of both videogames and books, originated in Japan, where the first title was released in 1983. Since then, with the evolution of their dedicated development tools, Visual Novels have been greatly improved in terms of presentation and ease of use. However, there is still no recorded attempt to create one with Visual Studio as the development tool. This dissertation is divided into two parts. The first part, through a historical review of the genre and presentation of a few contemporary titles, is a study of the Visual Novels’ genre characteristics, along with some modifications and improvements these have undergone over the years. The second part, presents the design direction and the ‘user’s manual’ for the Visual Novel entitled: 'An Unsolved Case', as well as a detailed record of its experimental development process with the Visual Studio suite using Windows Forms, along with corresponding presentation of images and code snippets. The final chapters, present various future extensions that will be incorporated into the application, as well as an excerpt from the original novel text, along with any narrative changes it has undergone during its adaptation to the new medium, as a sample of the development cycle. For the in-text citations and reference list, the APA format was used. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Visual novel | el |
dc.subject.keyword | Visual Studio | el |
dc.date.defense | 2021-05-31 | |