Search
Now showing items 1-10 of 145
Στρατηγικές marketing στο χώρο της υγείας : neuromarketing & nudging techniques
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Εισαγωγή
Το Νευρομάρκετινγκ (Neuromarketing) είναι τομέας του μάρκετινγκ ο οποίος
χρησιμοποιεί την Νευροεπιστήμη με σκοπό την ανακάλυψη των υποσυνείδητων
προτιμήσεων, αποφάσεων και κινήτρων των καταναλωτών. Παρόλο που ...
Μάρκετινγκ φαρμακείου - παραφαρμακευτικών προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Οι φαρμακευτικές και παραφαρμακευτικές βιομηχανίες έχουν υποστεί σημαντικές μεταμορφώσεις τα τελευταία χρόνια, λόγω των εξελισσόμενων προτιμήσεων των καταναλωτών, των εξελίξεων στην τεχνολογία και των μεταβαλλόμενων ...
Digital transformation στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-10)
Στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τις επιπτώσεις της τεχνολογίας στον τουριστικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, οι τεχνολογίες που εξετάζονται είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων μαζί με τα παγκόσμια συστήματα ...
Διοίκηση ανθρώπινων πόρων σε μονάδες υγείας και οι προκλήσεις που έφερε η πανδημία Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και πολυτιμότερα κεφάλαια των μονάδων υγείας. Η πανδημία του ιού Covid 19, ένα τεράστιο παγκόσμιο κοινωνικό-οικονομικό φαινόμενο έχει φέρει ποικίλες αναταραχές σε όλους ...
Η επίδραση του καπνίσματος στην υγεία : πολιτικές και στατιστικά δεδομένα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Τόσο το ενεργητικό όσο και το παθητικό κάπνισμα ασκούν σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία του ατόμου. Από την μια, το ενεργητικό κάπνισμα συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο για καρκίνο των πνευμόνων, του λάρυγγα, του στόματος και ...
Μάρκετινγκ υπηρεσιών υγείας - Μελέτη περίπτωσης μαιευτικής κλινικής ΡΕΑ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η δυναμική εξέλιξη της ζωής έχει επηρεάσει αναπόφευκτα τα συστήματα υγειονομικής
περίθαλψης που παράγουν σημαντικές αλλαγές και επιβάλλουν το μάρκετινγκ υγειονομικής
περίθαλψης ως απαραίτητο στοιχείο των εμπορικών σημάτων ...
Η οικονομική αξιολόγηση του φαρμάκου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η οικονομική αξιολόγηση στην αγορά αποτελεί διαδικασία που διέπετε από πολλά στάδια για να φτάσει σε σημείο να μας δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα, ενώ ταυτόχρονα η ορθολογική κοστολόγηση, τόσo εγχώρια όσο και σε διεθνές ...
Μακροχρόνια φροντίδα υγείας: διαγενεακή σύγκριση του προφίλ ατόμων 50+ στην Ελλάδα πριν και μετά την οικονομική κρίση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η γήρανση του πληθυσμού έχει οδηγήσει σε μια αυξανόμενη ανάγκη για Μακροχρόνια Φροντίδα Υγείας (Μ.Φ.Υ.). Τα ηλικιωμένα άτομα απορροφούν το μεγαλύτερο μέρος των μακροχρόνιων υπηρεσιών υγείας καθότι χρειάζονται βοήθεια με ...
Δημόσια υγεία και ανθρώπινα δικαιώματα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Η πανδημία του 2020 και συγκεκριμένα της νόσου covid-19, προκάλεσε μια παγκόσμια υγειονομική κρίση με επιπτώσεις τόσο στη δημόσια υγεία όσο και στην οικονομία των χωρών, κοινοτικών και μη. Η συνταγματική δημοκρατία στην ...
Η σημασία της εθελοντικής προσφοράς στη μεταμόσχευση μυελού των οστών / αιμοποιητικών κυττάρων, Στρατηγικές ανάπτυξης και προώθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Εισαγωγή: Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι παγκοσμίως διαγιγνώσκονται με απειλητικές για τη ζωή ασθένειες, όπως η λευχαιμία ή το λέμφωμα, για τις οποίες η μεταμόσχευση βλαστικών κυττάρων είναι η καλύτερη ή η μόνη θεραπεία. Για ...