Search
Now showing items 1-10 of 180
Η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας attention economy στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Η εργασία έχει θέμα: η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας «Attention economy» στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Σκοπός της είναι να διερευνηθεί με ποιο τρόπο η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις ...
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στον φαρμακευτικό κλάδο και οι καμπάνιες / εκστρατείες ευαισθητοποίησης ασθενειών ως μέσο προώθησης των φαρμακευτικών εταιρειών : ανάλυση μελέτης περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)
Η εν λόγω διπλωματική εργασία πραγματεύεται τον ρόλο του μάρκετινγκ, εξετάζοντας τα σημαντικότερα ζητήματα γύρω από αυτόν τον τομέα, ο οποίος είναι πλήρως συνδεδεμένος με τη ομαλή λειτουργία του φαρμακευτικού κλάδου. Το ...
Διαχείριση προμηθειών και αποθεμάτων σε ιδιωτικά μικροβιολογικά εργαστήρια
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020)
Τα logistics, ως τμήμα της Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας, συμβάλλουν σημαντικά στην ορθή διαχείριση του κόστους λειτουργίας μιας επιχείρησης. Κατέχουν σημαντικό ρόλο και συμβολή στην ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου, ...
Περιφερειακές ανισότητες : η πρόσβαση των πολίτων στη δευτεροβάθμια περίθαλψη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η πρόσβαση στην υγεία είναι θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα, ενώ η υγεία είναι κοινωνικό αγαθό. Όταν οι πόροι και οι εγκαταστάσεις δεν κατανέμονται εξίσου σε μια χώρα ,το αποτέλεσμα που προκύπτει είναι ορισμένες περιοχές με ...
Εναλλακτικές μέθοδοι προμηθειών των νοσοκομείων: ηλεκτρονικοί διαγωνισμοί
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Τα τελευταία χρόνια, η παραγωγικότητα και η οικονομική αποδοτικότητα στον τομέα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες αναμφισβήτητα αποτελεί μία αμφιλεγόμενη κατάσταση, λόγω του ύψους των οικονομικών ...
Το ηλεκτρονικό φαρμακείο σήμερα και οι τρόποι εξέλιξής του στο μέλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-11-03)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εστιάσει στις τεχνικές marketing, που χρησιμοποιούνται από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο τύπου e-shop, που έχουν τη δυνατότητα να μετατρέψουν τον κάθε επισκέπτη σε πιθανό ...
Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ μέσω της ευαισθητοποίησης του κοινού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-10-21)
Το ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια, επηρεασμένο από τις παγκόσμιες τάσεις και την ταχεία ανάπτυξη των ψηφιακών τεχνολογιών. Οι φαρμακευτικές εταιρείες επενδύουν ...
Στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών στον τομέα της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή μελετάται η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών η οποία παρακινεί τις επιχειρήσεις να ξεφύγουν από τον έντονο και αιματοβαμμένο ανταγωνισμό των κόκκινων ωκεανών και να δημιουργήσουν νέο χώρο ...
Αξιολόγηση του υπάρχοντος συστήματος προμηθειών μέσω διαγωνισμών στα ελληνικά νοσοκομεία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Τα Δημόσια Νοσοκομεία της χώρας προβαίνουν στη προμήθεια αναλώσιμων υλικών και εξοπλισμού που είναι απαραίτητος για την ορθή λειτουργία τους αλλά και τη σύμπλευση με τις σύγχρονες ιατρικές επιταγές. Αυτές οι προμήθειες ...
Η διερεύνηση των γνώσεων και της πρόληψης των επαγγελματιών υγείας αναφορικά με τις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-07)
Παρά την επιστημονική και ιατρική πρόοδο, οι νοσοκομειακές λοιμώξεις συνεχίζουν να συνιστούν ένα σημαντικό ζήτημα δημόσιας υγείας σε παγκόσμιο επίπεδο και έχουν σημαντικές επιπτώσεις στη θνησιμότητα και στον βαθμό νοσηρότητας ...