Search
Now showing items 1-10 of 173
Stress test και πιστοληπτική ικανότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-07)
Σε αυτή την εργασία εξετάζουμε τα stress test που διεξάγονται από εποπτικές αρχές με σκοπό τον
έλεγχο της ικανότητας περιφερειακών τραπεζών να υπομείνουν των αντίξοων οικονομικών συνθηκών
που μπορεί να παρουσιαστούν, ...
Πράσινη μετάβαση, μέσω της πράσινης επιχειρηματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο
υλοποιείται η πράσινη μετάβαση, τόσο σε εθνικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο
Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέσω της πράσινης επιχειρηματικότητας και της ...
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού - Μελέτη περίπτωσης Μήλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Σκοπός Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται το θέμα της ανάπτυξης του
θεματικού τουρισμού στο νησί της Μήλου. Αρχικά, επιχειρεί να αποτυπώσει την υφιστάμενη
κατάσταση και παράλληλα να μελετήσει σε βάθος τον ρόλο ...
Odds analytics in sports betting
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-09)
Ο τζόγος αποτελεί μια από τις παλαιότερες δραστηριότητες της ανθρωπότητας, όπως αποδεικνύεται από διάφορα χειρόγραφα ανακαλύφθηκαν σε ιστορικούς χώρους σε όλο τον κόσμο. Αυτά περιλαμβάνουν παιχνίδια με ζάρια, παιχνίδια ...
Νευρομάρκετινγκ: η επίδραση των συναισθημάτων στην συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-01)
Το νευρομάρκετινγκ είναι ένα αναδυόμενο πεδίο του μάρκετινγκ που βασίζεται στη μελέτη του εγκεφάλου των καταναλωτών και βοηθά τους marketers να μετρήσουν σε πραγματικό χρόνο τις αποκρίσεις των καταναλωτών οι οποίες οφείλονται ...
Εκτίμηση της συνάρτησης παραγωγής Cobb - Douglas για επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη μελέτη και την ανάλυση της συνάρτησης παραγωγής Cobb – Douglas. Στόχος της είναι η εκτίμηση των συντελεστών της συνάρτησης παραγωγής Cobb – Douglas, οι οποίοι αντιστοιχούν ...
Οικονομικοί και κοινωνικοί παράγοντες στη βιομηχανία της μόδας – Η ψηφιακή της επανάσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)
Παρά την προσπάθεια που γίνεται να παρουσιαστεί σαν ένα μείγμα ρηχών αξιών που προσπαθούν να κάνουν τους καταναλωτές να εστιάζουν κυρίως στην εμφάνισή τους, η βιομηχανία της μόδας τα πηγαίνει εξαιρετικά καλά. Έχει φτάσει ...
Ο ρόλος και η συμβολή του ψηφιακού μάρκετινγκ στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των
ανθρώπων. Με τη βοήθεια του διαδικτύου οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να
ανταλλάζουν πληροφορίες και να επικοινωνούν. Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη ...
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09)
Στην εποχή της Industry 4.0 οι επιχειρήσεις καλούνται να δραστηριοποιηθούν σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον με τις αναδυόμενες τεχνολογίες να διαταράσσουν συνεχώς όλες τις δομές του οικονομικού και του κοινωνικού ...
Ταξινόμηση αποθεμάτων με την μέθοδο ABC, εμπειρική περίπτωση του ΟΤΕ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-06-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τη μελέτη της χρησιμότητας της Εφοδιαστικής και συγκεκριμένα του συστήματος Activity Based Costing(ABC), στον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος(ΟΤΕ). Κύριος στόχος της μελέτης ...